Gå til innhold
lillemeg90

Skravletråd mai/juni 2019

Anbefalte innlegg

lillemeg90
4 timer siden, Mammalivet skrev:

12 uker i dag. Ultralyden sist uke sa to dager fram, men jeg kjenner at jeg ikke er like opptatt av antall dager denne graviditeten.

Jeg spyr som en tulling. Tom mage er min verste fiende, og nå er det to døgn siden mitt siste måltid. Jeg har spist saftis og fått i meg vann, men mat er umulig. Legen bekreftet i går at jeg har fått betennelse på spiserøret pga all syren. Det kjennes ut som om jeg har et hull i spiserøret. Hvis jeg forsøker svelge noe større enn en liten munnfull vann så føles det som om halsen min skal sprenges! Er så vondt at jeg ikke ser muligheten for å få i meg mat før det blir bedre. Det knaskes gaviscon til den store gullmedaljen. Sure oppstøt er fader meg fæle greier :sjokkbla: Barnet mitt har refluks. Kjenner at jeg får ekstra vondt på hannes vegner når jeg kjenner på dette selv 💔 Det å gro et barn i magen er ingen skinnende historie altså.. 

Liten gravid-utblåsning til andre gravide som heeelt sikkert også kjenner på andre sider enn gleden ved å gå gravid :fnise: 

Familie og venner er i alle fall informer nå. Alle syns det var så koselig :hjerter_rundt:

Håper virkelig du får det bedre snart ❤ slitsomt med den lammende kvalmen... 

Og hurra for 12 uker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

linsina

Vi var på ultralyd i forrige uke og alt så fint ut ☺️ Kvalmen har gitt seg litt, men dagen i dag har vært slapp for å si det mildt. Null produktivitet 🙄 flere som føler de ikke får gjort alt de burde om dagen?😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lillemeg90
1 time siden, linsina skrev:

Vi var på ultralyd i forrige uke og alt så fint ut ☺️ Kvalmen har gitt seg litt, men dagen i dag har vært slapp for å si det mildt. Null produktivitet 🙄 flere som føler de ikke får gjort alt de burde om dagen?😅

Så bra! 

Ja, er ikke i toppform. Men er bedre nå som jeg snart er 15 uker. Får gjort mer hver dag nå 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kvinne35+
1 time siden, linsina skrev:

Ja jeg også jeg føler meg totalt tappet for energi. 
(jeg går på tran, b-total, folsyre (hadde mangel ved sist blodprøve), jern (hadde mangel ved sist blodprøve) og d-vitamin (hadde mangel ved sist blodprøve))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her