Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2019


lillemeg90

Anbefalte innlegg

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Uten tvil positiv 😊 gratulerer!

Hehe, tusen takk :D Dette kom som et sjokk, var ikke ventet at det skulle skje så fort. Er det nok å stole på en test, eller burde man ta en clearblue kanskje ? For å vere helt sikker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, 101Momtobe101 skrev:

Hehe, tusen takk 😄 Dette kom som et sjokk, var ikke ventet at det skulle skje så fort. Er det nok å stole på en test, eller burde man ta en clearblue kanskje ? For å vere helt sikker.. 

Den er til å stole på, jeg har bare brukt sånne 👌 men om du vil kan du jo ta en med ukeindikator 😊 når blir termin da? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillemeg90 skrev:

Den er til å stole på, jeg har bare brukt sånne 👌 men om du vil kan du jo ta en med ukeindikator 😊 når blir termin da? 😀

Såpass, da gikk det fort i svingene 😛 Tenkte eg skulle gjøre det. Har følt kroppen har vert annerledes i det siste, og jeg er trøtt hele tiden. Aner ikke, burde kanskje bestille meg en legetime snart. Hadde siste mens rundt 21.juli, så ikke vet jeg når det kan ha skjedd 😛 Hvordan regner man det ut ? 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, 101Momtobe101 skrev:

Såpass, da gikk det fort i svingene 😛 Tenkte eg skulle gjøre det. Har følt kroppen har vert annerledes i det siste, og jeg er trøtt hele tiden. Aner ikke, burde kanskje bestille meg en legetime snart. Hadde siste mens rundt 21.juli, så ikke vet jeg når det kan ha skjedd 😛 Hvordan regner man det ut ? 😊

 

Hvis du søker på babyverden terminkallulator kan du plotte det inn der 👌😊 

Om man er i god form trenger man ikke gå til legen før uke 12 i utgangspunktet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Hvis du søker på babyverden terminkallulator kan du plotte det inn der 👌😊 

Om man er i god form trenger man ikke gå til legen før uke 12 i utgangspunktet 😊

Vart 1/2.mai ca. Har ikke merket noen graviditetstegn, så vil ikke håpe for mye (om jeg plutselig ikke skulle vere det). Men syns det er uvanleg lenge mensen har vært vekke, så ante min mistanke. Har enn clearblu liggende, men redd for å ta den med tanke på å bli skuffet 😮 Håper spiren sitter ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, 101Momtobe101 skrev:

Vart 1/2.mai ca. Har ikke merket noen graviditetstegn, så vil ikke håpe for mye (om jeg plutselig ikke skulle vere det). Men syns det er uvanleg lenge mensen har vært vekke, så ante min mistanke. Har enn clearblu liggende, men redd for å ta den med tanke på å bli skuffet 😮 Håper spiren sitter ☺️ 

Man trenger ikke å ha tegn på å være gravid før å være det :) du er uten tvil gravid med den streken der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Man trenger ikke å ha tegn på å være gravid før å være det :) du er uten tvil gravid med den streken der :)

Nei, har lest en del om at de er ikke alle som har det. Oisann/oppsann, da har eg/me noe å glede oss til 😍 Tusen takk for gode svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, 101Momtobe101 skrev:

Nei, har lest en del om at de er ikke alle som har det. Oisann/oppsann, da har eg/me noe å glede oss til 😍 Tusen takk for gode svar 😊

Bare hyggelig 😊 førte deg opp på terminlista jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillemeg90 skrev:

Bare hyggelig 😊 førte deg opp på terminlista jeg.

Heilt greitt. Føler meg ikkje gravid, har bare en rar følelse. Kommer nok etter hvert 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 101Momtobe101 skrev:

Heilt greitt. Føler meg ikkje gravid, har bare en rar følelse. Kommer nok etter hvert 🤗

Gratulerer så mye med graviditeten !! Kan alltids ta en tidlig ul etter uke 6 el graviditetsuke 7. For og se at det er noe der og at det sitter riktig💖

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mamma 2 gang skrev:
  Skjul innhold

Heilt greitt. Føler meg ikkje gravid, har bare en rar følelse. Kommer nok etter hvert 🤗

Gratulerer så mye med graviditeten !! Kan alltids ta en tidlig ul etter uke 6 el graviditetsuke 7. For og se at det er noe der og at det sitter riktig💖

Hehe, takk 😍 Ja, kan alltids det. Men tenkte å ta clearblue om noen dager for å dobbeltsjekke 🤗

 

 

Endret av 101Momtobe101
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, 101Momtobe101 skrev:

 

Skjønner det 😊Tror bare på cb selv! Fikk derfor sjokk når jeg fikk gravid 1-2 på cb 10 dager etter eggløsning😳

Skal på ul neste torsdag og håper se et foster med hjerteslag🙏😍

Man tror ikke helt man er gravid før man ser det med egne øyne☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mamma 2 gang skrev:

Skjønner det 😊Tror bare på cb selv! Fikk derfor sjokk når jeg fikk gravid 1-2 på cb 10 dager etter eggløsning😳

Skal på ul neste torsdag og håper se et foster med hjerteslag🙏😍

Man tror ikke helt man er gravid før man ser det med egne øyne☺️

Spennende, håpe det er liv i magen din 🤗 

Er nok det! Går ikke opp for meg før eg tar testen i morgen tidlig, viss det da står gravid på den 😅 Det blir et sjokk uansett!!

Har tenkt mye på det etter eg sluttet på pillen at jeg var en av de som ikkje kunne bli gravid, men håper eg tok feil der 😄👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen gode tips men eneste som holder det i sjakk hos meg er å spise lite og ofte, sånn hver 1.5 time.. Og legge meg kl 20 for å få nok søvn. Så legger meg nå 🙄 

Ellers blir man alltid mer kvalm om man er dehydrert, så lurt å forebygge det med å drikke mye :)

er veldig spent på om det blir verre for min del er jo bare 5+5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter. Hvordan går det med dere? Her har kvalmen kommet mer og mer og brekningene og. Har fått mye spytt og slim her og der. Blitt feitere rundt magen og håret har plutselig blitt mer fett.

Hvordan gikk testen momtobe? Tror du på det nå? Jeg tok en ny cleare blue i stad for og sjekke at d går rett vei. Den lyste 3+❤️

Er fortsatt skikkelig forskjøla blitt og må nok til legen og se hva jeg kan få av medisiner 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvalmen har vert der hele tiden og ble brått verre i går. Kastet opp over 20 ganger og klarte ikke å beholde noe. Men dagen i dag er til nå bedre. Ganske kvalm, men ikke kastet opp enda. 

Har fått målt litt hcg pga tidligere spontanaborter og det ser ut til å gå veien  på prøvene i hvertfall ❤ litt enklere å holde ut kvalmen da 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da lillemeg90😥Husker altfor godt det der. Hadde det enda verre og i 10 mnd😔Får håpe du blir bedre og bedre!! Jeg har kun målt HCG ved clear blue digital men ser ut som det går veien👍

Håper alt er bra og at jeg får se hjerteslag på ul på Tor! Og så er jeg veldig spent på kjønn. Har lest og hørt så mye men er en del som kan tyde på jente men det får tiden vise😊

Er i en liten butikk og det blir krise når de får vite at jeg er gravid men det er ikke mitt problem. Av den grunn er det litt slit og jobbe og vente på blikk osv om jeg blir sykemeldt osv noe jeg garantert blir etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...