Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har gått på folkehøgskole i 2 uker nå og jeg stor trives. Jeg kommer fra et lite sted der jeg ikke hadde så mange venner og satt rett og slett hjemme hver kveld uten å være med på noe. Dette er noe jeg ønsker å forandre på dette skoleåret. Hver kveld bokstavelig talt har jeg vært med romkameratene mine hver kveld ut på aktiviteter som skjer på skolen. Og det syns jeg er kjempe hyggelig. Men, jeg går med den frykten at dette ikke skal vare. At jeg blir byttet ut osv for det har jeg opplevd før og ønsker ikke at det skal skje igjen. Det sitter nok bare i hodet mitt, men er på en måte redd for at det skal skje. 

Det er så teit men jeg føler jeg må passe på å være med dem eller andre folk generelt hele tiden for å ikke bli glemt på en måte. Men jeg kjenner jeg blir sliten av å være med på ting hele tiden og ønsker å legge meg enkelte kvelder. Men føler jeg ikke kan og går glipp av ting. Er det greit at jeg legger meg når jeg vil med god samvittighet? 

Anonymkode: 48cc5...821

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ts. Dette er nok en følelse svært mange sitter med når de flytter til en ny by hvor de kjenner få og vil ha mest mulig sosiale relasjoner. Tanken på at du har vært flink å vært med på aktiviter ville jeg fint ha undt meg en dag hvor jeg slappet av .

Jeg selv har flyttet til en ny by hvor jeg kjenner ingen og har fått meg venner. Og jeg, inkludert vennenne mine har sagt sjeldne ganger at de ikke kan ikke bli med fordi de vil ha litt avslapning også. 

Det kalles å være menneske ts, folk forventer ikke at du skal være med på alt. Og du blir ikke glemt av å ikke møte på alle type aktiviteter. Så dette går nok fint. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...