Gå til innhold

Hvorfor skriver så mange DETTE! på Kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke bare plusse innlegget da, istedet for å skrive DETTE! hver forbanna gang? Jeg blir så utrolig irritert. 

Anonymkode: cceaa...759

Det er nok for å fremheve det innlegget som de er så enig i.

Anonymkode: be35c...b2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Kan du høre tekst?

Ja? Går du rundt og sier DETTE! i virkeligheten og du kanskje? 

Anonymkode: cceaa...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å gi en slags like, bare viser mer engasjement fordi det er noe det er veldig enig i . men jeg er enig i at det kan være veldig irriterende når du ser at du har fått et svar i tråden din, men så er det bare folk som går over og skriver "DETTE", "enig". men det positive er jo at det holder tråden aktiv da, og fører til at flere ser.

Anonymkode: d85db...339

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Som å gi en slags like, bare viser mer engasjement fordi det er noe det er veldig enig i . men jeg er enig i at det kan være veldig irriterende når du ser at du har fått et svar i tråden din, men så er det bare folk som går over og skriver "DETTE", "enig". men det positive er jo at det holder tråden aktiv da, og fører til at flere ser.

Anonymkode: d85db...339

Må innrømme at jeg irriterer meg mer over folk som skriver "bump" eller "ingen?"

Anonymkode: 84aa5...588

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som å gi en slags like, bare viser mer engasjement fordi det er noe det er veldig enig i . men jeg er enig i at det kan være veldig irriterende når du ser at du har fått et svar i tråden din, men så er det bare folk som går over og skriver "DETTE", "enig". men det positive er jo at det holder tråden aktiv da, og fører til at flere ser.

Anonymkode: d85db...339

Er nok derfor det irriterer meg, for det står ofte skrevet flere ganger i samme innlegget. Hadde det stått en gang hadde jeg nok ikke tenkt over det. 

Anonymkode: cceaa...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer irriterende med de som siterer startinnlegget og i tillegg er den første til å svare. Altså, hva er poenget!?

Anonymkode: df73b...472

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres iafall bedre ut. Er lei av å se DETTE! med sånn klappe hender-emoji ofte etterpå. Irriterer meg haha. 

Anonymkode: cceaa...759

Det er folk som ikke evner å komme med noe selv. Så leser de et innlegg de syns ser bra ut og skriver "DETTE" under.

Er helst folk uten egne meninger som gjør det.

Anonymkode: b73f8...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg irriterer meg mer over folk som skriver "bump" eller "ingen?"

Anonymkode: 84aa5...588

Den er litt bedre. Pga at da havner tråden øverst, flere leser den kanskje og kan komme med råd.

Anonymkode: b73f8...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er folk som ikke evner å komme med noe selv. Så leser de et innlegg de syns ser bra ut og skriver "DETTE" under.

Er helst folk uten egne meninger som gjør det.

Anonymkode: b73f8...2e0

Da kan de heller la vær å svare. Evt plusse innlegget som er så innmari DETTE! 

Anonymkode: cceaa...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for folk som ikke har intellekt nok til å kunne skrive: "Jeg er enig med det du skriver her". De fatter seg i korte ord og dårlig formulerte setninger, og "dette" er da et svært attraktivt ord, for sånne mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Den er litt bedre. Pga at da havner tråden øverst, flere leser den kanskje og kan komme med råd.

Anonymkode: b73f8...2e0

Ja takk, jeg forstår grunnen. Men bumping går på bekostning av andre tråder, og er en uting. 

Anonymkode: 84aa5...588

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På Sunday, September 02, 2018 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mer irriterende med de som siterer startinnlegget og i tillegg er den første til å svare. Altså, hva er poenget!?

Anonymkode: df73b...472

Ditto! 

Anonymkode: 885b4...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 1.9.2018 den 21.04, AnonymBruker skrev:
 

Kommer jo av engelske «this!» ...

Anonymkode: d569d...e1f

Hvordan blir setningen på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.9.2018 den 21.06, AnonymBruker skrev:
 

Det høres iafall bedre ut. Er lei av å se DETTE! med sånn klappe hender-emoji ofte etterpå. Irriterer meg haha. 

Anonymkode: cceaa...759

Synes klappe hender-emojien ligner på et dyrehode jeg, spekulerte lenge på hva det egentlig var :nigo:

Anonymkode: 7f58d...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...