Gå til innhold

Trente du mer/slanket du deg før bryllupet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange er perfekte til bryllupet sitt. Hva gjorde du av forberedelser før den store dagen?

Anonymkode: d35ba...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perfekt og perfekt...
Jeg gikk på diett i 2 uker før bryllupet, fordi jeg hadde gått opp et par kilo i sommerferien. Jeg var redd for at kjolen ikke skulle passe. Men - den ble faktisk bittelitt for stor, fordi jeg gikk ned 4 kg.

Anonymkode: 7d4b4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjorde ingenting. Jeg kuttet ut godteri og brus, men det var fordi jeg får mye kviser av det. Spiser ikke så mye av det til vanlig, men var inne i en dårlig periode før bryllupet 😛 

ser ikke poenget med å blodslanke seg før bryllupet, man går jo bare rett opp igjen etterpå. 

Anonymkode: fdcde...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente en del fram til ca 4 mnd før bryllupet. Da ble det alt for hektisk for meg, så jeg droppet trening. Prøvde bare å kutte ned på brus og godis. Kjolen passet fint. 

Anonymkode: 7e0ac...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gikk fra 67 kg til 53 kg de siste tre mnd før bryllupet

Anonymkode: 82ded...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ned 2-3 kg mnd før bryllupet og fikk kjolen sydd inn i livet slik at den kunne strammes max i livet.  Midjen min ser supersmal ut selv om den nok var 68 cm på den tiden.    Trente  litt noen måneder før men mest samme uka, 4 ganger samme uka vi gifta oss det syns på bildene.  Har lite fett på overkroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det litt at jeg skulle holde vekten, akkurat som jeg alltid tenker på det

Anonymkode: 209c7...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig rart at man vil slanke seg før bryllupet. Ser man så mye bedre ut da? Synes man bør være som man er. Trenger man å gå ned i vekt pga helsa, så gjør man det. Men at folk generelt skal gå ned i vekt i anledning bryllupsdagen er jo bare teit.

Anonymkode: 31dc6...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig rart at man vil slanke seg før bryllupet. Ser man så mye bedre ut da? Synes man bør være som man er. Trenger man å gå ned i vekt pga helsa, så gjør man det. Men at folk generelt skal gå ned i vekt i anledning bryllupsdagen er jo bare teit.

Anonymkode: 31dc6...a83

Ikke utrolig for meg, skulle ønske jeg hadde klart å gå ned mer , da kommer jo benstrukturen i ansiktet og musklene i overkroppen bedre frem. Er man overvektig er det usunt og da er jo en slik anledning finfin motivasjon. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Tar sol ukentlig fra før, og var undervektig da jeg giftet meg (er vel sånn akkurat normal nå tror jeg).
Prøvde vippeextensions en stund før, men tålte det ikke - så da ble det i grunn som vanlig.

Anonymkode: 672e5...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, levde som normalt/trente litt mindre på grunn av tidsklemma med full jobb, småbarn og bryllupsplanlegging samtidig.

Skulle gjerne trent litt mer, mest av hensyn til holdning og kjernemuskulaturen.

Anonymkode: acf39...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en del bruder som ser skrapa og anorektiske ut på bryllupsbildet, men mye finere til vanlig. Ikke lurt å dra det for langt...

Anonymkode: b4ec5...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi varierer med 4-5 kg og jeg føler meg penest når jeg veier mest og det synes mannen også, så det var en liten baktanke før bryllupet. Litt "mildere" ansikt, litt finere former 😊 Trener mye så var egentlig bare et spørsmål om å spise bevisst i forhold til trening.

Anonymkode: ad895...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...