Gå til innhold

Markblomster og spindelvev


Atea

Anbefalte innlegg

.

Skål. Jeg har tatt en dram.

Jeg hadde ikke behov for å høre at han hadde fått ,,,,

Nå begynner jeg snart å gi alle mine venner sparken, snart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror hva han vil. Jeg har to sånne venner, som lever på nåde. 

 

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

På 4.10.2018 den 15.40, Atea skrev:

Det er ingen som kan gjøre noe, de som er intelligente og har jobber høyt på strå, til og med de må jeg avvise. 

Som om jeg ikke vet og har satt meg inn i saker. Jeg blir kalt dum når jeg sier i mot. Jeg hører i telefonen at til og med advokater misliker at jeg har satt meg inn i ting, og spør om ting de ikke vet om. For alle advokater kan ikke alt. 

Men det er ikke deres feil. Og jeg lover, jeg har blitt kalt psykopat. 

Det er trist. Men mot bedre vitende har jeg spurt andre om hjelp, og når de har blitt svett av å forholde seg til ting, og jeg har sagt har sagt at jeg tror jeg er bedre skikket når nye spørsmål kommer opp, bare jeg blir frisk nok. Da drar noen psykopatkortet. De er tilgitt. 

Jeg må aldri plage andre mer. Nå skal jeg stole på meg selv. 

…………...

Det er en ensom vei. 

Men det skal gå bra. 

Jeg sier ikke høyt hva jeg føler. Jeg er dama som har en tendens til å si at hva, er det synd i deg på grunn av at du har diare? Samtidig sier jeg ikke at det er datoen for når mannen min døde, selvsagt kan de ikke huske noe sånt, det er det bare jeg som gjør, datoen altså. Andre datoer også. 

Men det plager meg at de undervurderer meg når jeg ber om hjelp, og avfeier mine innspill deretter. 

Er det vanlig? 

Umyndiggjøring? Usynliggjøring, ikke minst? 

Jeg håper jeg aldri får vite det. Jeg bryr meg heller ikke, jeg er jo dønn psykopat. Jeg håper jeg får være psykopat i fred og ro da. 

……………….

Jeg har aldri tapt en sak. 

Jo, i kjærligheten til en mann har jeg tapt, blitt banket opp. Hvis man kan si det på den måten. 

Hvis jeg finner en ny mann får han aldri røre en dråpe alkohol, og det mener jeg. 

Jeg satser ikke et kort på å bli banket mer. 

Det siste skrev jeg, fordi det virker som alle eller de fleste her på kg finner seg i å bli blå og brune og gule. 

………...

Mer vil jeg ikke skrive om. Jeg er skuffet, men saken har stilnet, og det vil ordne seg, men jeg måtte ta regien. Slapp av søta, liksom, de sa ikke det, men dette kan vi. Ja akkurat, det viste seg at jeg fikk ordnet det og hadde jeg fulgt deres råd hadde saken vært tapt. 

…………...

Jeg søker ny jobb, men hvem vil ha en kverulant uten særlig dannelse. 

Har vært i kjelleren, men der har jeg vært før. 

Man skal aldri gi opp. 

 

 

Usynlifgjøring på sitt verste... 

Endret av Jytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...