AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Del Skrevet 28. august 2018 Hvordan var det og hvor mye tjente du? Hvilken side brukte du? Anonymkode: a43e8...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Del Skrevet 28. august 2018 Dette er jeg også interessert i å høre mer om. Håper noen har erfaring! Anonymkode: bd991...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Del Skrevet 29. august 2018 Dytter opp Anonymkode: a43e8...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. august 2018 #4 Del Skrevet 29. august 2018 Dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Del Skrevet 3. september 2018 Prøvde en stund, men gav opp. Laget en fancy nettbutikk. Fikk nettbutikken opp i Google søket ( husker ikke hvordan jeg gjorde det). Lite klikk på nettbutikken. Ingen salg. Prøvde dropshipping på eBay og. men har du en nisje og noe unikt som selger, så hvorfor ikke prøve. Prøv på eBay først kanskje. Husker ikke hvem jeg var i kontakt med. Men var nok i kontakt med de som mange andre som driver med dropshipping ( de fleste som driver med dropshipping selger via Aliexpress, Amazon og EBay osv ) Anonymkode: 1a834...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. september 2018 #6 Del Skrevet 3. september 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvde en stund, men gav opp. Laget en fancy nettbutikk. Fikk nettbutikken opp i Google søket ( husker ikke hvordan jeg gjorde det). Lite klikk på nettbutikken. Ingen salg. Prøvde dropshipping på eBay og. men har du en nisje og noe unikt som selger, så hvorfor ikke prøve. Prøv på eBay først kanskje. Husker ikke hvem jeg var i kontakt med. Men var nok i kontakt med de som mange andre som driver med dropshipping ( de fleste som driver med dropshipping selger via Aliexpress, Amazon og EBay osv ) Anonymkode: 1a834...6cf Du må jo ikke gi deg. Der mange gjør feil. Fortsett å prøve ut, plutselig så smeller det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Del Skrevet 4. september 2018 Takk 😀 Har andre prosjekter på gang nå som jeg er bedre på🙈😂 Anonymkode: 1a834...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 4. september 2018 #8 Del Skrevet 4. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk 😀 Har andre prosjekter på gang nå som jeg er bedre på🙈😂 Anonymkode: 1a834...6cf Interessant😊 Så lenge du liker det så er der viktigst. Vil du fortelle litt om det nye? 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå