Gå til innhold

Idol 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og, klarte ikke se på annet så jeg endte med å bare høre. Turte ikke se på øynene til dommerne i tilfelle de gikk nedover og jeg visste at de hadde sett det.

Hadde han bare hatt olabukse.

Nå skal jeg let it go.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Dommerne så det, flere ganger, alle sammen. Værsågod for informasjonen. ;D
Og programlederen sier, for en annen grunn riktignok, at han ikke vil bli glemt av dommerne eller noen seere. Og alt jeg karte å tenke var: fordi han gikk ut på en ekstremt flau måte...

Uff, så utrolig kjedelig for han! Kan skje den beste, men derfor MÅ det tørkes etter et toalettbesøk gutter. Ikke bare fordi dette kan skje, men også fordi underlivet blir ganske grisete hvis man bare rister. Forskning fra NTNU viste at det i gjennomsnitt piplet ut 12 dråper urin fra penis dersom man ikke klemte på penis og tørket... usj...

Synes TV2 kunne klippet dette annerledes. Hvis de har lagt merke til det da...

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Pernille kom videre igjen i dag, burde ha røket ut i forrige episode...

Anonymkode: a6b7d...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loveli skrev:

Dommerne så det, flere ganger, alle sammen. Værsågod for informasjonen. ;D

Mads Hansen la det ut på IG og Mats (idoldeltageren) gav tommel opp, så da tok han det med humor og synes heldigvis ikke det var særlig flaut. Så da bryr jeg meg ikke om hvor mye dommerne så det. 😎

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at de kutter ut semifinalene. For det første var det kjeeedelig, for det andre så la de alltid opp til at et par stk som hadde blit mye vist i programmet tidligere var med i hver sending. Det ble veldig forutsigbart hvem som skulle videre. 

Anonymkode: aee38...5f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Veldig bra at de kutter ut semifinalene. For det første var det kjeeedelig, for det andre så la de alltid opp til at et par stk som hadde blit mye vist i programmet tidligere var med i hver sending. Det ble veldig forutsigbart hvem som skulle videre. 

Anonymkode: aee38...5f5

Betyr det at dommerene velger ut hvilken 10 som kommer til livesendingene? Det kan bli en spennende forandring ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, missmcbeal skrev:

Betyr det at dommerene velger ut hvilken 10 som kommer til livesendingene? Det kan bli en spennende forandring ja!

Det stemmer ja. Vet at Idol i Sverige allerede har valgt vekk semifinalene. 

Anonymkode: ad12b...d04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker stemmen til han Georg (?) når han får dra til uten å overdrive det.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Veldig bra at de kutter ut semifinalene. For det første var det kjeeedelig, for det andre så la de alltid opp til at et par stk som hadde blit mye vist i programmet tidligere var med i hver sending. Det ble veldig forutsigbart hvem som skulle videre. 

Anonymkode: aee38...5f5

Da blir det jo bare færre episoder 

Anonymkode: bf15b...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som sang nå er min favoritt, men kommer sikkert ikke til å gjøre det bra i live-programmene med mer pop-aktig sanger.. dessverre.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns IKKE at det var bra at de kuttet ut semifinalene. Noen går lett videre pga hår og klær (og tv-personlighet??) men er ikke sympatiske personer. Mange flinke gutter da. Men håper Casper kommer inn igjen. Og Victoria skulle vært der. Av de 15... Før dette var det mange av mine favoritter som gikk ut. Men så bryr jeg meg mer om personlighet og sangstemme enn hvilke kjoler de bruker også da - eller om de "gjør seg til". Heldigvis kom ihvertfall Øystein, Kristian, Vilde og Zino til finalen. 

Anonymkode: e51eb...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte veldig godt endringene som er gjort. Husker ingen som har røket ut, som jeg mener burde gått videre. Av de vi kan stemme på nå, håper jeg å se Casper videre.

Anonymkode: dae59...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Zemira skrev:

Jeg stemte på Sophie, liker henne best av de som ikke kom videre.

jeg stemte på Casper fordi han er den eneste jeg husker hvordan synger og jeg liker stemmen + sjarmerende smilehull og beskjedenhet

Anonymkode: 3eeaa...c6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns IKKE at det var bra at de kuttet ut semifinalene. Noen går lett videre pga hår og klær (og tv-personlighet??) men er ikke sympatiske personer. Mange flinke gutter da. Men håper Casper kommer inn igjen. Og Victoria skulle vært der. Av de 15... Før dette var det mange av mine favoritter som gikk ut. Men så bryr jeg meg mer om personlighet og sangstemme enn hvilke kjoler de bruker også da - eller om de "gjør seg til". Heldigvis kom ihvertfall Øystein, Kristian, Vilde og Zino til finalen. 

Anonymkode: e51eb...cd4

Å bli et Idol, i den konteksen som programmet legger opp til,  handler om en pakke. Det er en kombinasjon av sangstemme, formidlingsevne og personlighet. At man spisser det med hår og klær er med å forsterke den karakteren man ønsker å vise frem. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med å "gjøre seg til"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg stemte på Casper fordi han er den eneste jeg husker hvordan synger og jeg liker stemmen + sjarmerende smilehull og beskjedenhet

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Casper blir 100% sikkert med videre, mark my words. Produksjonen har sørget for det med TV-triks. ;)

Anonymkode: 10302...eed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Malika skrev:

Å bli et Idol, i den konteksen som programmet legger opp til,  handler om en pakke. Det er en kombinasjon av sangstemme, formidlingsevne og personlighet. At man spisser det med hår og klær er med å forsterke den karakteren man ønsker å vise frem. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med å "gjøre seg til"?

Jeg mener at et Idol bør være en sympatisk og ekte person. Ikke en som har kommet seg frem pga falske opplysninger. Feks at man er fantastisk populær og har enormt med følgere på Instagram, men unnlater å opplyse om at disse følgerene har man KJØPT... Er grei og smisker med de "rette" personene som de kan ha nytte av, men ufyselig mot de de anser som "konkurrenter"... Det er utrolig mye jeg kunne skrevet om denne personen men dette er ihvertfall noe de fleste som kjenner vedkommende vet... men "fake it til you make it" så det er kanskje ingen som bryr seg... 

Anonymkode: e51eb...cd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Så kjedelig idol har blitt 

Anonymkode: bf15b...891

Enig. Merker de siste sesongene har vært kjedelig og klarer liksom ikke å leve meg helt inn. Har det bare på i bakgrunnen  

Husker hvor gøy og spennende Idol var back in the days. Jeg var rundt 11 når første sesongen kom. Husker Kurt, Gaute, Tone, Sandra, David, Margrethe og hele gjengen. Var så sur da ikke Gaute vant :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Casper blir 100% sikkert med videre, mark my words. Produksjonen har sørget for det med TV-triks. ;)

Anonymkode: 10302...eed

Tydeligvis at du aldri har sett på idol før ;) 

1 time siden, Aurora** skrev:

Enig. Merker de siste sesongene har vært kjedelig og klarer liksom ikke å leve meg helt inn. Har det bare på i bakgrunnen  

Husker hvor gøy og spennende Idol var back in the days. Jeg var rundt 11 når første sesongen kom. Husker Kurt, Gaute, Tone, Sandra, David, Margrethe og hele gjengen. Var så sur da ikke Gaute vant :angry:

Jeg prøver å like idol nå men ender bare opp med å holde på med mobilen mens idol er på i bakgrunnen 😛 

Anonymkode: bf15b...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...