Gå til innhold

Idol 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun sa det da reklamepausen var ferdig. Sikkert mange som stemte i pausen..

Anonymkode: 57ad2...cb4

Det er jo faktisk en skikkelig blemme!

Anonymkode: 3eeaa...c6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo faktisk en skikkelig blemme!

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Enig..

Anonymkode: 57ad2...cb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere helt ærlig at man vil høre noe som helst om Kristian ever again? Ok pubartist som vi aldri får se igjen.

 

Øystein har noe spesielt ala Anthony and the Johnsons. Han rører folk med stemmen sin og kan nå langt om han jobber med riktige folk.

Anonymkode: 109fc...3f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud for en sang.. nå har vi hørt så mye variert og noe veldig bra musikk i ti uker og så ender det med en dårlig nylaga Idol-poplåt som tatt ut av en Vgs avslutning.

Er dommerne så positive til Kristian fordi de ikke vil at Øystein skal ende opp som en glemt Idol-vinner? Det har snudd helt om, så mye at det virker falskt.. men kanskje det står i dommerkontrakten "må være dritpositive til begge finalistene uansett hva og hvem"

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Jeg tror dommerne måtte være positive til begge finalistene uansett hvem som hadde kommet til finalen. Det er en del av gamet. De må være lojale mot jobben sin/arbeidsgiveren sin utad. Dessuten hadde det blitt ALT FOR PINLIG for TV 2 dersom han som Katarina head-huntet hjemme i hans egen stue skulle ha vunnet! Det kunne ikke ha skjedd. Jeg er sikker på at det ikke hadde vært bare meg som hadde boikottet å se på TV 2 for alltid etter det, i så fall. 

 

Jeg synes begge artistene er flinke, men synes dessverre vinneren virker litt kjedelig og plain utad. Samtidig virket det som om at han har barnetekke, noe han på 2. plass ikke hadde, ut fra et klipp jeg så på Idol. Vinneren bøyde seg ned bak barna som ville få en selfie med ham, og det gjorde ikke han som kom på 2. plass, selv om han også var der da. Jeg foretrekker nok egentlig musikken til han som kom på 2. plass selv, men aldri i verden om jeg hadde stemt på han under Idol! 

Anonymkode: 43b84...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere helt ærlig at man vil høre noe som helst om Kristian ever again? Ok pubartist som vi aldri får se igjen.

 

Øystein har noe spesielt ala Anthony and the Johnsons. Han rører folk med stemmen sin og kan nå langt om han jobber med riktige folk.

Anonymkode: 109fc...3f1

Syns ikke Øystein rører noe som helst. Stemmen er kjedelig. Har man hørt han synge en gang så er det liksom gjort. 

Anonymkode: 52dfa...90c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet interessen når Vilde forsvant. Hun er den eneste jeg kommer til å holde øye med. Likte både stemmen og den typen musikk som hun mente var henne ☺ Øystein har en spesiell stemme, men den appellerer ikke til meg (og passer best til salmer og julesanger) 

Anonymkode: f8bab...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være tidenes dølleste idol sesong og finale.... Nei, gleder meg heller til The Voice 👍🏻😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på fredag og svitsjet mellom recap-programmet fra Idol og oppsummeringen av årets Stjernekamp. Jeg var aldri i tvil om hvem som var med på hvilket program, for å si det slik....
Årets Idol-deltagere var jo skikkelig dårlige! Jeg har ikke hørt en eneste opptreden som har gitt meg gåsehud eller der jeg har tenkt at "han/hun kommer til å nå langt". 
Gadd ikke se finalen, da det var ett fett hvem som vant. Tror ikke vi kommer til å høre noe særlig fra noen av finalistene i fremtiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 14.22, Sitronmelis skrev:

Dette må være tidenes dølleste idol sesong og finale.... Nei, gleder meg heller til The Voice 👍🏻😄

Vet du når the voice, starter ?

Anonymkode: 2d25d...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
2 hours ago, Angelheart2 said:

Jeg satt på fredag og svitsjet mellom recap-programmet fra Idol og oppsummeringen av årets Stjernekamp. Jeg var aldri i tvil om hvem som var med på hvilket program, for å si det slik....
Årets Idol-deltagere var jo skikkelig dårlige! Jeg har ikke hørt en eneste opptreden som har gitt meg gåsehud eller der jeg har tenkt at "han/hun kommer til å nå langt". 
Gadd ikke se finalen, da det var ett fett hvem som vant. Tror ikke vi kommer til å høre noe særlig fra noen av finalistene i fremtiden. 

Du kan ikke sammenligne de konseptene!! Stjernekamp har kun deltagere som har en del erfaringer fra livet som artist! Noen av dem har vært på scenen siden de var babyer (Børud). Idol er et konsept der man prøver å skape morgendagens artist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...