Gå til innhold

Hva gjør snart 50 år gammel mann her inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er altså en mann på snart 50 år. Har høy utdanning, en prestisjejobb, god økonomi og en flott familie.

Hva i alle dager gjør en mann som meg her inne? Saken er at jeg har vært gift i over 20 år, men jeg har likevel hatt utallige damer på si. Jeg har opp til flere elskerinner for øyeblikket, og lider sannsynligvis av noe som kalles for Casanova komplekset.

Jeg er ufattelig flink til å sjekke opp damer, og kan i en hvilken som hels kø eller bardisk ganske raskt få draget på en dame. Grunnen til dette er vel at jeg har ok utseende, men mye viktigere er at jeg har over lang tid brukt minst 50% av min hjernekapasitet til å forstå kvinnes behover og preferanser. Hvordan se på kvinnen, hvordan bevege hendene, når berøre henne lett på hånden, og en rekke ting som går helt automatisk som komplimenter osv.

Stort sett har jeg bare fokusert på en og en dame, og lært meg alle hennes preferanser slik at jeg kan få henne til å bli vanvittig forelsket i meg.

Etter jeg har begynt å følge med på KG har det blitt overload med informasjon. Men, like fult har jeg lært veldig mye om kvinners tankegods, og blitt en enda bedre Casanova.

Takk alle mine elskede kvinner :)

Anonymkode: 2bfdf...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kaller det Casanova-kompleks. Det er nok mye grums som ligger i din psyke som gjør at du ender opp med å føre familien din bak lyset i 20 år. Snakk med en psykolog om atferden din, og du får nok diagnosen narssisistisk personlighetsforstyrrelse :) 

Anonymkode: 812ad...9e6

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lører du noe om hva som står om og av "damer" her, så forsvinner nok fort sjansen din hos selv den enkleste av de enkle.

Og jukk, for en bedriten mann du er😀

Anonymkode: d3aee...2cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er altså en mann på snart 50 år. Har høy utdanning, en prestisjejobb, god økonomi og en flott familie.

Hva i alle dager gjør en mann som meg her inne? Saken er at jeg har vært gift i over 20 år, men jeg har likevel hatt utallige damer på si. Jeg har opp til flere elskerinner for øyeblikket, og lider sannsynligvis av noe som kalles for Casanova komplekset.

Jeg er ufattelig flink til å sjekke opp damer, og kan i en hvilken som hels kø eller bardisk ganske raskt få draget på en dame. Grunnen til dette er vel at jeg har ok utseende, men mye viktigere er at jeg har over lang tid brukt minst 50% av min hjernekapasitet til å forstå kvinnes behover og preferanser. Hvordan se på kvinnen, hvordan bevege hendene, når berøre henne lett på hånden, og en rekke ting som går helt automatisk som komplimenter osv.

Stort sett har jeg bare fokusert på en og en dame, og lært meg alle hennes preferanser slik at jeg kan få henne til å bli vanvittig forelsket i meg.

Etter jeg har begynt å følge med på KG har det blitt overload med informasjon. Men, like fult har jeg lært veldig mye om kvinners tankegods, og blitt en enda bedre Casanova.

Takk alle mine elskede kvinner :)

:popcorn:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forsøk. Eller, egentlig ikke det engang. Ingen godt voksne folk med "høy utdanning, en prestisjejobb og god økonomi" skriver så dårlig som det der.

Anonymkode: 92b46...849

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du gir deg ikke du, ts.

Anonymkode: 6fcdb...48d

Så problemet til TS er ikke Casanova-syndromet, men at han allerede som 50 åring har fått demens og glemt han prøvde seg på samme trollehistorie allerede i mai?

Anonymkode: b6251...c85

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller det Casanova-kompleks. Det er nok mye grums som ligger i din psyke som gjør at du ender opp med å føre familien din bak lyset i 20 år. Snakk med en psykolog om atferden din, og du får nok diagnosen narssisistisk personlighetsforstyrrelse :) 

Overhodet ikke. Fyren lever bare ikke etter det gudsjammelig kjedelige a4-formatet som alle innbiller seg er "det rette".

Anonymkode: c0aa7...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så problemet til TS er ikke Casanova-syndromet, men at han allerede som 50 åring har fått demens og glemt han prøvde seg på samme trollehistorie allerede i mai?

Anonymkode: b6251...c85

Han har hatt flere lignende tråder + lignende innlegg i andres tråder.

Anonymkode: 6fcdb...48d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever....

Hadde ikke blitt sjekket opp av en slik mann, det kan jeg garantere. Jeg ville luktet fisk med en gang..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente en tosk som TS, han er vel 47-49 år nå og jeg dumpet han som bekjent når han hele tiden brukte tiden på å fortelle meg at han kunne få ødelagt ekteskapet mitt når som helst, for han kunne få meg på rygg bare jeg ville. Så jeg var heldig sånn for ekteskapets skyld, at han hadde respekt nok til å la være. Det var så latterlig.. Det kan ikke finnes flere av den tåpelige narren? Bor du nær Tønsberg? 

Anonymkode: 93ee5...55f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente en tosk som TS, han er vel 47-49 år nå og jeg dumpet han som bekjent når han hele tiden brukte tiden på å fortelle meg at han kunne få ødelagt ekteskapet mitt når som helst, for han kunne få meg på rygg bare jeg ville. Så jeg var heldig sånn for ekteskapets skyld, at han hadde respekt nok til å la være. Det var så latterlig.. Det kan ikke finnes flere av den tåpelige narren? Bor du nær Tønsberg? 

Anonymkode: 93ee5...55f

Nei, og jeg ville aldri sagt noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rotemor skrev:

Whatever....

Hadde ikke blitt sjekket opp av en slik mann, det kan jeg garantere. Jeg ville luktet fisk med en gang..

Altså, jeg kan garantere at du ville falt for meg. Jeg har lang erfaring med dette. Det gjelder å være akkurat passe ydmyk, interessert i damen, morsom og oppmuntrende osv. Det er egentlig ikke noe jeg lurer på lengre, jeg får kontakt med damer hele tiden, og alle er interessert.  Jeg vet det høres innbilsk og teit ut, men det er nå engang de harde fakta. 

Jeg har brukt mye tid å engergi på å kunne forførerfaget til punkt og prikke. Og dessverre for deg Rotehue, så ville du aldri kunne avslørt meg.

Spiller egentlig ingen rolle hva dere mener. Jeg skal slutte å følge dette forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Fyren lever bare ikke etter det gudsjammelig kjedelige a4-formatet som alle innbiller seg er "det rette".

Anonymkode: c0aa7...b0e

Det er spennende å la kone og barn leve på en livsløgn?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har åpenbart ikke lært særlig mye av å vanke her. Du skjønner det bare ikke selv. 

Jo eldre du blir, dess mer patetisk vil folk oppfatte deg og skjekketriksene dine. "Lett berøring på hånden" og komplimenter som "gå helt automatisk"... wow - høres jammen ut som du er et skikkelig kupp. 

Det du driver med er trist og ynkelig. I stedet for å jobbe vettet av deg for å skaffe damer burde du bruke litt tid på å bli tryggere i deg selv. Å være desperat etter stadig nye bekreftelser fra ulike kvinner kommer til å slite deg helt ut etterhvert som du eldes og avvisningene blir stadig fler. Prøv heller å oppføre deg redelig mot hun du er gift med, så du ikke mister henne og ender som en ensom gammel mann.

Anonymkode: 2f776...de7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lignende erfaring, bare med menn. Etter å ha lest om alle despesene på kg, så har jeg blitt dyktig på å gjenkjenne svake menn med dårlig selvtillit som kan manipuleres. De er alltid kjapt ute me då kjøpe meg drinker, noen ganger til og med gaver (!) bare fordi jeg smiler litt eller de tror jeg er interessert. Nå nyter jeg mye oppmerksomhet, får alltid my likes på insta og i går kjøpte faktisk en av de et spill nylig utgitt som jeg hadde på wishlisten min på steam (å være gamergirl drar kjempemye despo nerds)

Så, det er flere av oss, ts 😁

Anonymkode: 97442...769

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har en lignende erfaring, bare med menn. Etter å ha lest om alle despesene på kg, så har jeg blitt dyktig på å gjenkjenne svake menn med dårlig selvtillit som kan manipuleres. De er alltid kjapt ute me då kjøpe meg drinker, noen ganger til og med gaver (!) bare fordi jeg smiler litt eller de tror jeg er interessert. Nå nyter jeg mye oppmerksomhet, får alltid my likes på insta og i går kjøpte faktisk en av de et spill nylig utgitt som jeg hadde på wishlisten min på steam (å være gamergirl drar kjempemye despo nerds)

Så, det er flere av oss, ts 😁

Anonymkode: 97442...769

Kanskje du allerede har hatt trådstarter på kroken? 😋

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg kan garantere at du ville falt for meg. Jeg har lang erfaring med dette. Det gjelder å være akkurat passe ydmyk, interessert i damen, morsom og oppmuntrende osv. Det er egentlig ikke noe jeg lurer på lengre, jeg får kontakt med damer hele tiden, og alle er interessert.  Jeg vet det høres innbilsk og teit ut, men det er nå engang de harde fakta. 

Jeg har brukt mye tid å engergi på å kunne forførerfaget til punkt og prikke. Og dessverre for deg Rotehue, så ville du aldri kunne avslørt meg.

Spiller egentlig ingen rolle hva dere mener. Jeg skal slutte å følge dette forumet. 

Arrogansen din er rett og slett lite flaterende. Nei, du kan ikke garantere at hun vil falle for deg. Jo, flere skrøner du forteller deg selv jo mindre attraktiv blir du. 

Menn i din alder er ikke akkurat «ferskvare».

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gjennomskuet din manipulerende taktikk på et blunk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rotemor skrev:

Jeg ville gjennomskuet din manipulerende taktikk på et blunk.

Det ville vært morsomt å prøve. Gitt at du er i førtiårene, og ikke viste om eksperimentet. Jeg tror ganske sikkert jeg skulle klart det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...