Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.11.2018 den 15.41, Meadow skrev:

Men vi må vente to uker pga en føkkings fotballkamp?!! Superirriterende. 

er det ikkje før NESTE mandag? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja....tror dette ender med ett par. Noen er altfor ulike og andre bare så altfor tafatt! Gi gass, prøv nå litt!! Og hvis en er såååå beskjeden,innestengt og forsiktog...ikke meld deg på et slikt program;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkbeskjeden er sikkert at Gudrun er gravid 😄

Liker veldig godt Christina og Bjørn som par! Samme med han voksne mannen og trønderdama 😊

Visste det ikke ble noe mellom Kristoffer og Anita. Hun er altfor sær. Han trenger en omgjengelig og blid jente.

Anonymkode: e2e26...623

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ralu skrev:

Jeg har en mistanke om at Gudrun hadde med seg Dansken. Så ut som hans klesstil og de viste ikke hvem hun hadde med seg 

Oj! Så ikke nøye nok på promoen. Kanskje du har rett 🙊

Anonymkode: e2e26...623

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudrun er enten gravid med Vegard. Eller byttet ut Vegard med dansken. Synes ikke de passer sammen. Hun ergrer seg over alt ved han allerede, og han har lite tilby Gudrun annet enn arb.kraft og evt barn.. får ikke noe intellektuelt påfyll. Dessverre.

Anonymkode: 43e79...209

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjokkbeskjeden er sikkert at Gudrun er gravid 😄

Liker veldig godt Christina og Bjørn som par! Samme med han voksne mannen og trønderdama 😊

Visste det ikke ble noe mellom Kristoffer og Anita. Hun er altfor sær. Han trenger en omgjengelig og blid jente.

Anonymkode: e2e26...623

Åh, jeg skulle akkurat inn og skrive det samme; enten er Gudrun gravid eller så kommer hun med dansken. (Helt åpenbart at det er barn hun er opptatt av, mannen er det ikke så farlig hvem er, virker det nesten som).

Anonymkode: 700fb...43e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før promoen for neste episode hadde jeg egentlig ikke tro på noen av parene. Men ut fra den så virker det som det kanskje blir ett par da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu.....dansken...er sikker på at det er dansken! Se på skoa...og et lite glimt av en sixpence ... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens! Se på de grønne tøyskoene som dansken har på i episode 11, der de tar helikoptertur sammen. 17m3s inn i episoden kan man se beviset på at hun valgte dansken likevel! Sammenlign med episode 14, 42m16s, der går han sammen med Gudrun i de samme skoene! Selv om de ikke viser at det er han, må det jo stemme! La også merke til sixpencen hans i episode 14, 41m44s ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvor ser dere denne promoen? :klo: 

Den er i siste episode, der de forteller litt om hva som skjer neste gang. Ca 40m ut i episoden (på Sumo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke skrevet noe på instaen sin siden han ble kicket ut, så...kanskje han har munnkurv til nyheten spres?
                                                                  Det hadde jeg likt.  :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Han har ikke skrevet noe på instaen sin siden han ble kicket ut, så...kanskje han har munnkurv til nyheten spres?
                                                                  Det hadde jeg likt.  :jepp: 

Måtte snike der jeg også 😂 Jeg hadde troen på Vegard, men ser nå at dansken var en bedre match for henne ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er nok flere som kan begynne med spleising, for vi sa "Dansken!!!" høyt og tydelig før valget skulle gjøres. :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Gudrun så før det endelige valget "Når jeg først tar et valg ser jeg meg ikke tilbake". Eller noe i den duren. Jeg stussa litt på den, og nå tror jeg det er en grunn for at produksjonen tok med den kommentaren 😂

Anonymkode: 0eb4f...e25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Gudrun er gravid. 

Gå inn på Vegar sin facebook...der er det gratulasjoner....

Anonymkode: 2fdb6...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...