Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.9.2018 den 3.03, AnonymBruker skrev:

Ja det er hovedsakelig tennene som trekker ned! Men føler det smerter meg å diskutere noen utseende på denne måten så kanskje vi ikke skal fortsette med personlige utseendemeninger/preferanser i denne tråden. Kan jo ikke være gøy å bli snakket om og vurdert sånn av andre heller :( neinei huff nå fikk jeg dårlig samvittighet! 

Anonymkode: eec3d...372

Er du 8 år eller?! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trekker tilbake det jeg har skrevet om Gudrun og det var forferdelig unødvendig av meg å gå inn i en diskusjon om utseendet med andre brukere her inne. 

Hun er virkelig en flott og vakker dame! Veldig pen faktisk! 

Anonymkode: eec3d...372

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mkigjen skrev:

Ikke så vanlig i dag at en mann på 30 er uerfaren med jenter, aldri hatt kjæreste osv..

Han fortalte jo at han har blitt mobba og ikke turt å prøve seg på damer. Det er ikke uvanlig at damer og menn som har blitt mobba blir veldig sjenerte på sjekkefronten , og ikke tolker flørt fra andre som flørt fordi de har dårlig selvbilde. 

Ønsker han det beste , og virker som han har hjertegode damer og koneemner der :)

Anonymkode: eec3d...372

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sirenas skrev:

Er du 8 år eller?! 

Vi postet visst samtidig, og ja jeg skammer meg fryktelig over å tenke sånne tanker og være så kritisk til en annens utseende, og finne på å skrive det på nett, det var skikkelig stygt og korttenkt av meg, og basert på litt for mye tanker på en gang og ingen andre å snakke om serien med, og det at jeg følte vi bare fikk sett ordentlig på hun i første episoden og jeg da ikke fikk noe wow inntrykk av hun. Nå som vi har fått se mer til hun ser jeg jo at hun er kjempepen, og uansett burde jeg ikke ha kommentert utseendet til noen på den måten jeg gjorde! Shame on me, virkelig! Og gjør det aldri igjen for har dårlig samvittighet og føler meg kjempe dum 😰

Anonymkode: eec3d...372

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eldste fra valdres er så utrolig søt og koslig!! Nesten så jrg blir forelska og jeg er bare 20 år 😂 Skjønner godt at de damene blir fnisete og sjarmert av han!

Anonymkode: 20282...06b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene frieren til Gudrun må jo være i slekt med  Staysman. Han ligner jo både i utseende og måten å snakke på 😂

Anonymkode: 69503...325

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Da var nok en episode historie. Nå vet jeg hvem han danske frieren hennes minner meg om: Kody Brown! :jepp: 

*Hun som danset først med den eldste bonden fløy som en vind og de danset godt sammen. 

*De andre to mannlige bøndene blir noe anonyme for meg, så jeg får ikke helt tak i dem. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med caps (Bjørn?), ser ut som han snuser hele tiden? Kan det stemme? Han fremstår hyggelig da.

Anonymkode: fa161...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor, men klarer ikke helt å like Gudrun. Dansken er ikke min type, men virker veldig snill og sjarmerende. Andre gang han Raider er med og ikke blir valgt med til gruppedate. Huff da :fnise:

Christoffer virker så god og snill 🙂 Håper han finner kjærligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke årets sesong er så spennende. Tar seg kanskje opp etter hvert! Usikker på om det er noen gnister å spore, var mye flørting hos Gudrun i går da. 

Anonymkode: 8138a...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en enkel setting å være seg selv i for noen av deltagerne. De gjør nok så godt de kan, selv om enkelte blir i tauseste laget. Det holder ikke å bare møte opp og sitte der. En må våge å by på seg selv som en aldri før har gjort det, for kampen er i gang og vil en vinne så må en satse stort. Jeg er så fryktelig glad for at jeg ikke har vært gal nok til å bli med der.

  Den reneste ekstremsporten ser jeg det som...  :kline: ...i full offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittils er jeg skuffet over årets sesong, sist sesong ble jeg kjempe hekta! Håper det tar seg opp

Anonymkode: 49ed1...72e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite aktivitet her, men uansett, så synes jeg Christopher gjør det veldig bra til å ikke ha vært så mange damer før.  Eller har han i det hele tatt datet før? Han virker veldig behagelig å være rundt 🙂 Mange menn som ikje har erfaring på damefronten er kleine og klønete

Jeg tror Gudrun ender opp med Vagard eller Dansken

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten forelsket i dansken selv! Makan til smittende godt humør, han er ei sol ❤❤❤ Så god mann som til og med klemmer de andre mannlige deltakerne som de skulle vært hans brødre  

Anonymkode: a4624...553

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm....jeg må si at det er noe med det og så er han kokk i tillegg.  :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner en av frierne 😝 aldri sett programmet før, det er jo så kleint! 

Anonymkode: e5b98...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm....jeg må si at det er noe med det og så er han kokk i tillegg.  :nigo: 

Jaaa 😍 Menn som kan lage mat 😍😍

#husbandmaterial

Anonymkode: a4624...553

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir nesten forelsket i dansken selv! Makan til smittende godt humør, han er ei sol ❤❤❤ Så god mann som til og med klemmer de andre mannlige deltakerne som de skulle vært hans brødre  

Anonymkode: a4624...553

Enig. Blir nesten sjarmert selv av hans gode humør, humor og snillhet. Han er uten tvil en catch 👍Pluss han er kokk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard prøver hardt å få Gudrun til å like Grandis :fnise:

Men synes ikke det er så mye flørting mellom Bjørn og damene. Rart å se han uten caps

Anonymkode: 61b25...9f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...