Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se på! Likte ikke at programlederen kastet seg over brevene til deltagerene. Kunne fått bestemme selv hvilke de hadde villet åpnet selv. Feil dame som ble med. Skulle vært Janne og ikke den fjase dama, som kunne hatt på seg et litt lengre skjørt. Så hadde sluppet å sett på de bleke celluitte lårene. Ikke pent! Det som slo meg var at det er ingen i år du tenker: WOW så fin pen! Middels klasse ja. Å til han som trakk seg. Seriøst?? 400 brev?? Han var ikke så attraktiv den guttevalpen.

Anonymkode: f20f4...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til å se på! Likte ikke at programlederen kastet seg over brevene til deltagerene. Kunne fått bestemme selv hvilke de hadde villet åpnet selv. Feil dame som ble med. Skulle vært Janne og ikke den fjase dama, som kunne hatt på seg et litt lengre skjørt. Så hadde sluppet å sett på de bleke celluitte lårene. Ikke pent! Det som slo meg var at det er ingen i år du tenker: WOW så fin pen! Middels klasse ja. Å til han som trakk seg. Seriøst?? 400 brev?? Han var ikke så attraktiv den guttevalpen.

Anonymkode: f20f4...64d


Jeg forbandt også hun som ble med videre med litt for mye fjas. Litt sånn fri sfo ansatt.
Videre vil jeg bare kommentere på at du velger å bruke veldig stygge karakterestikker her, å nevne cellulittlår i en tone du skjemmer henne for. Det var unødvendig av deg! Om noe så bør vi egentlig hylle at cellulittlår blir vist mer på tv, så alle ser hvor vanlig del av kvinnekroppen det er og folk slutter å shame seg eller andre. Det blir liksom i samme banen som å mobbe folk for hårfargen, sånn er de skapt og sånn er det og det må vi akseptere.  Håper at vi kan unngå bodyshaming videre i denne tråden, for dette er et program som er ekstremt viktig at fortsetter å være sunt for både deltakere og seere, når vi ser hvor psykelig kroppsfokus det er i og skapes av andre realityprogram på andre tv kanaler!

Jeg syntes aldri det har vært noen som er sånn "Wow"-pen i dette programmet,  men de er jo veldig sjarmerende grom-folk alle sammen. Han streite i fjor var altfor stiv.

Simen som trakk seg kan jeg godt forstå fikk mange brev, selvom han så veldig ung ut (er jo bare fordel når man blir 40 det og fortsatt se ut som 30 ;) ) og var sånn midt på treet under middels kjekk ved første øyekast, men han var veldig sjarmende, hadde glimt i øyet når han snakka, og hadde veldig pene trekk når man så lenge på han. Jeg syntes han ble kjekkere og kjekkere i fjor når han var frier hos Beatrice, og fikk vist veldig god promo av personligheten og verdiene sine gjennom hele den sesongen, så det overrasket ikke at han fikk mange brev  :)

Anonymkode: 23c52...2a1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid syns at Katarina virker så falsk og påtatt, men vil heller ha hun enn mange andre programledere.

Anonymkode: 49ed1...72e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er tekstet.. ellers hadde jeg trodd at dansken som skulle til Gudrun si homo i stedet for humor.:popcorn:

Anonymkode: f20f4...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da han under her som fridde til Else for noen år siden?
Meget spesiell type, men hun fikk mange sånne friere hun...
55e5b14484ae1fdbc85c1cf5-1441612683978?w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bra det er tekstet.. ellers hadde jeg trodd at dansken som skulle til Gudrun si homo i stedet for humor.:popcorn:

Anonymkode: f20f4...64d

hahahjaaaaa *ler høyt*

Anonymkode: eec3d...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann må jeg si jeg ble overrasket over hvor stygge frierne til hu mørkhårete jenta som ville ha barn. Hun var det ei flott jente over gjennomsnittet utseendemessig, og virket å være oppegående også. Var jo bare folk langt unna hennes "liga" synes jeg. Sier litt om utvalget når Rainer blir valg av henne (sier jo litt om resten som har sendt brev...). 

Noen andre som reagerer på det?

Anonymkode: ff20f...f4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann må jeg si jeg ble overrasket over hvor stygge frierne til hu mørkhårete jenta som ville ha barn. Hun var det ei flott jente over gjennomsnittet utseendemessig, og virket å være oppegående også. Var jo bare folk langt unna hennes "liga" synes jeg. Sier litt om utvalget når Rainer blir valg av henne (sier jo litt om resten som har sendt brev...). 

Noen andre som reagerer på det?

Anonymkode: ff20f...f4c

Jeg er enig, tenkte det samme.

En ting er utseende, men det var så mange av dem som virket så "uttafor" mtp personlighet og stil. Han ene i 40-årene som stilte opp i slaskete hettejakke f.eks, hvem gjør det på første date!? Rare typer. Litt stygt å si, men får veldig vibber av at dette er menn som ikke lykkes overhode på damefronten og derfor melder seg på her. Typisk ufrivillige ungkarer som ingen damer vil ha av en eller annen "merkelig grunn". Jeg tviler på hun dama velger noen av dem. Han dansken var vel den eneste som virket sosialt oppegående. Pleier være en tendens i JPK at damene får svært labert utvalg i forhold til mennene. Håper det bare er pga tv-programmets art, og ikke gjenspeiler virkeligheten. 

Når det er sagt hadde ikke de to yngste mennene det stiligste utvalget heller, rent utseendemessig. En del av dem virket dog sosiale og kjekke. Veldig mange overvektige, dessverre. Han eldste fyren hadde en del bra damer, da!

Gud så kleint å se han Bjørn på speed datene. Han var jo skikkelig tørrpinn! Og damene fniste seg tullete etterpå om hvor sjarmerende han var!? Da likte jeg bedre Kristoffer, han virker nokså oppegående, men bare veldig, veldig usikker og litt puslete. 

Og til slutt; er det et must at man må stille i blomstrete bluse eller kjole for å få delta... :p

Anonymkode: 0eecd...e87

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lite med meg om hvor folk kom ifra og hve de drev på med. Hvor kom han dansken fra og hva jobbet han med f.eks? Virket som en koselig fyr. 

Anonymkode: 8ada6...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann må jeg si jeg ble overrasket over hvor stygge frierne til hu mørkhårete jenta som ville ha barn. Hun var det ei flott jente over gjennomsnittet utseendemessig, og virket å være oppegående også. Var jo bare folk langt unna hennes "liga" synes jeg. Sier litt om utvalget når Rainer blir valg av henne (sier jo litt om resten som har sendt brev...). 

Noen andre som reagerer på det?

Anonymkode: ff20f...f4c

Som heterofil kvinne reagerte jeg ikke på det, nei. Jeg reagerer dog på innlegg som ditt og AB like under deg. Disse mennene (og kvinnene) fortjener ikke å bli betegnet på denne måten.   Det er ikke amerikanske Ungkaren vi ser på her!

Anonymkode: 700fb...43e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann må jeg si jeg ble overrasket over hvor stygge frierne til hu mørkhårete jenta som ville ha barn. Hun var det ei flott jente over gjennomsnittet utseendemessig, og virket å være oppegående også. Var jo bare folk langt unna hennes "liga" synes jeg. Sier litt om utvalget når Rainer blir valg av henne (sier jo litt om resten som har sendt brev...). 

Noen andre som reagerer på det?

Anonymkode: ff20f...f4c

Tja, helt greit for å være nesten 40. Tennene og dobbelthaken ødelegger litt av førsteinntrykket. Desperate gårdskvinner på den alderen kan ikke akkurat velge og vrake i kjekke casanovaer.

Anonymkode: 46cde...fb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann må jeg si jeg ble overrasket over hvor stygge frierne til hu mørkhårete jenta som ville ha barn. Hun var det ei flott jente over gjennomsnittet utseendemessig, og virket å være oppegående også. Var jo bare folk langt unna hennes "liga" synes jeg. Sier litt om utvalget når Rainer blir valg av henne (sier jo litt om resten som har sendt brev...). 

Noen andre som reagerer på det?

Anonymkode: ff20f...f4c

Uenig, men det viser jo bare at det finnes noen for alle siden alle har så forskjellig oppfatning av hva som er vakkert.  

Etter presentasjonen ble jeg satt ut av at Janne røyk ut, for jeg syntes Gudrun var mye mindre pen,  så så vi henne flott og profesjonellt sminket da frierne ankom dagen før speeddaten, når kameraet filmet hun på avstand da så hun slående vakker ut med flott hår og sminke, men under selve speeddatene igjen som jeg mener foregår dagen etter (gidder ikke se episoden i reprise for å sammenligne klesantrekkene) , eller i allefall med nærbilde  så fikk jeg samme oppfatning som i episode 2(brevrunden) igjen. Håret og sminken gjorde hun ikke lenger slående vakker som noen minutter under mottakelsen. Jeg ville ikke beskrevet hun for over gjennomsnittet pen men det er bare meg :)

flott åssen Beauty is in the eye of the beholder og personlig syntes jeg flere av frierne hennes som du kaller stygge var ordentlig fine sjarmerende karer :)

Anonymkode: eec3d...372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, helt greit for å være nesten 40. Tennene og dobbelthaken ødelegger litt av førsteinntrykket. Desperate gårdskvinner på den alderen kan ikke akkurat velge og vrake i kjekke casanovaer.

Anonymkode: 46cde...fb3

Ja det er hovedsakelig tennene som trekker ned! Men føler det smerter meg å diskutere noen utseende på denne måten så kanskje vi ikke skal fortsette med personlige utseendemeninger/preferanser i denne tråden. Kan jo ikke være gøy å bli snakket om og vurdert sånn av andre heller :( neinei huff nå fikk jeg dårlig samvittighet! 

Anonymkode: eec3d...372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...