Gå til innhold

Kjolegal? Eller?


LiseTV

Anbefalte innlegg

Jeg har vel rundt 3-400 kjoler. ;) Jeg roterer på dem, og de deles inn i både årstid og anledning. Samt farge og snitt. Jada, jeg har faktisk brukt alle, og jeg bruker kjoler omtrent hver eneste dag.

Ja, jeg er kjolegal, elsker kjoler. Ser ikke helt problemet med det, om jeg skal være så ærlig. Ikke drikker jeg alkohol, ikke røyker jeg, jeg snuser heller ikke, jeg fester aldri, har generelt en nøktern livsstil, men jeg har relativt god råd, så vi bruker penger på reiser, og jeg på kjoler. Det blir til at kjoler er noe jeg gjerne bruker penger på, fordi det er gøy, det får meg til å føle meg fin, og fordi etter å ha gått ned 75 kg fører det til at man plutselig kan bruke plagg man aldri før har kunnet bruke. Jeg hatet tidligere å bruke kjoler. Jeg kjøper både brukt og nytt, men gjerne brukt. 

Endret av SPOCA
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå går jeg på Nav, og har vel rundt 70 kjoler. Men de er jo kjøpt over 15 år. Og jeg eier ikke en eneste bukse, eller skjørt. Nå er og kjolene mine i forskjellig størrelse, da jeg har lagt på meg de siste årene. Og jeg håper jo og gå ned igjen. Og kjoler kan jo være billig antrekk, en kjole til 300 kr, og en strømpebukse til 100 kr, istedenfor bukse og genser. 

Anonymkode: 2ea49...32f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hadde opprydding i kjoler i dag.  Etter gitt bort 4 har jeg 43 kjoler igjen i bruksskapet mitt.  Noen flere på ett annet rom som jeg sjelden bruker.

Har kjøpt 6 kjoler siden slutten av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest nysgjerrig på hvilke kjoler du har, jeg. Snitt, merke, anledning, prisleie? Har lyst på flere kjoler selv...

Anonymkode: e47ef...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

En rask opptelling viser at jeg har 7 kjoler og 5 skjørt. Holder i massevis for meg, og jeg liker å bruke kjoler både til hverdags og til «fint».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange. Har ikke talt  Jeg har flere garderober, så de er pent sortert etter årstid og bruksomeråde. Det samme gjelder sko og vesker. Det jeg har tar jeg godt vare på og det er ting som er like mye verdt om tjue år som i dag. 👗 👠 👜 👢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 15 kjoler i skapet, inkludert alt. Den eldste er 15 år gammel. Men har kvittet meg med sikkert like mange som jeg har igjen ila. de siste årene, man forandrer jo litt stil med alderen osv.. Også har jeg ca 4 skjørt. Mer enn nok til mitt bruk. Men bruker stort sett bukser til hverdags. 

Anonymkode: 84635...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...