Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor føler du deg alene? Og hvor sterkt ønsker du deg kjæreste? Flørter du til dem du vil ha? 

Anonymkode: 25302...af8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, jeg føler meg noen ganger alene. Nei jeg har ikke behov akkurat nå for å ha en type. Ja, jeg flørter med de jeg synes er attraktive for meg. Ensomhet kan man føle selvom man er sammen med noen. At du trekker det i en parallell med det å være singel synes jeg er ganske enkelt. Sier mye om din usikkerhet. Hvor gammel er du?

Endret av lille humla
  • Liker 1
Skrevet

Man flørter ikke "til" noen, man flørter "med" noen.

Nei, jeg føler meg ikke alene selv om jeg har vært skilt i to år nå og ikke har vært på en eneste date. Jeg trives i eget selskap, og etter mange år i et dødfødt forhold med en fyr jeg ikke hadde respekt for (jeg ble værende pga barnet vårt), så er det en befrielse å være fri og singel. Deilig å bare være i fred.

Anonymkode: b99b1...559

• Liker 2
Skrevet

Føler meg ganske alene og har veldig lyst på kjæreste, men det er ingen som liker meg så jeg har nesten bare gitt litt opp, selv om jeg forteller meg selv at jeg ikke må gi opp :/

Anonymkode: b7c54...df1

• Liker 1
Skrevet
Just now, lille humla said:

Ja, jeg føler meg noen ganger alene. Nei jeg har ikke behov akkurat nå for å ha en type. Ja, jeg flørter med de jeg synes er attraktive for meg. Ensomhet kan man føle selvom man er sammen med noen. At du trekker det i en parralell med det å være singel synes jeg er ganske enkelt. Sier mye om din usikkerhet. Hvor gammel er du?

Herregud, skjerp deg. Du høres ganske ung ut selv når du kommer med tull som dette.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg ganske alene og har veldig lyst på kjæreste, men det er ingen som liker meg så jeg har nesten bare gitt litt opp, selv om jeg forteller meg selv at jeg ikke må gi opp 😕

Har du vurdert å flytte?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, skjerp deg. Du høres ganske ung ut selv når du kommer med tull som dette.

ok... 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man flørter ikke "til" noen, man flørter "med" noen.

Nei, jeg føler meg ikke alene selv om jeg har vært skilt i to år nå og ikke har vært på en eneste date. Jeg trives i eget selskap, og etter mange år i et dødfødt forhold med en fyr jeg ikke hadde respekt for (jeg ble værende pga barnet vårt), så er det en befrielse å være fri og singel. Deilig å bare være i fred.

Anonymkode: b99b1...559

Betyr det at du aldri har opplevd å bli oppriktig elsket av en mann, en mann som kan dele sine følelser med deg og der du opplever en som hører på deg?

Skrevet

Jeg føler meg absolutt alene noen ganger. Ganske ofte egentlig. Det er litt kjedelig å sitte alene i helgene uten å ha noen planer. Noen ganger hadde det vært kjekt å dele dagene med noen. Prøver å flørte hvis jeg er interessert, men det blir aldri noe uansett

Anonymkode: 47f5d...551

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor føler du deg alene? Og hvor sterkt ønsker du deg kjæreste? Flørter du til dem du vil ha? 

Føler meg aldri alene eller kjeder meg. Nå har jeg vært i 3 lange forhold, men var alene i over 1 år med siste. Og avstand i nesten 2 år før jeg og samboeren min flyttet sammen.

Nyter tiden alene.

Skrevet

Ja, jeg føler meg alene, og jeg er i et «forhold». Ensomheten spiser meg opp.

Anonymkode: 03914...1bf

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg absolutt alene noen ganger. Ganske ofte egentlig. Det er litt kjedelig å sitte alene i helgene uten å ha noen planer. Noen ganger hadde det vært kjekt å dele dagene med noen. Prøver å flørte hvis jeg er interessert, men det blir aldri noe uansett

Anonymkode: 47f5d...551

Hvorfor når du ikke helt frem i flørting?

Skrevet

Ja, jeg føler meg noen ganger alene. Jeg har ikke et veldig stort behov for å ha mennesker rundt meg hele tiden, jeg kjeder meg ikke alene egentlig, men jeg føler meg alene inni meg selv, vanskelig å beskrive. Jeg føler meg dårligere enn andre, sammenligner meg mye. Jeg får det verre når jeg forelsker meg, fordi jeg vil så gjerne bli sammen med vedkommende, og vise andre at jeg faktisk kan elske et menneske. Savnet etter han er der, og det "verste" er at han ikke avviste meg. det var jeg som ikke helt klarte å se oss lykkelige og bedagelige sammen. og jeg var absolutt ikke klar. er gal nok til å håpe enda. 

Anonymkode: 7fa9d...20b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg føler meg alene, og jeg er i et «forhold». Ensomheten spiser meg opp.

Savner du ord? Noen som oppriktig elsker deg? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg føler meg noen ganger alene. Jeg har ikke et veldig stort behov for å ha mennesker rundt meg hele tiden, jeg kjeder meg ikke alene egentlig, men jeg føler meg alene inni meg selv, vanskelig å beskrive. Jeg føler meg dårligere enn andre, sammenligner meg mye. Jeg får det verre når jeg forelsker meg, fordi jeg vil så gjerne bli sammen med vedkommende, og vise andre at jeg faktisk kan elske et menneske. Savnet etter han er der, og det "verste" er at han ikke avviste meg. det var jeg som ikke helt klarte å se oss lykkelige og bedagelige sammen. og jeg var absolutt ikke klar. er gal nok til å håpe enda. 

Anonymkode: 7fa9d...20b

Dater du noen idag? 

Skrevet

Føler meg alene nesten hele tiden, og er i et forhold. Føler meg alene om barna, gjelden hans, huset, problemene våre og forholdet. Men for barnas del blir jeg. Skal også sies at jeg har få men nære venner men allikevel føler meg alene med dem også, så antar at det er meg det er noe galt med..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner du ord? Noen som oppriktig elsker deg? 

Savner noen som viser kjærlighet, som bryr seg om hvordan jeg har det, hva jeg mener om ting og hva jeg vil her i livet. Savner noen som savner meg. Er i forhold pga barn- ingenting annet.

Skrevet

Nei, har akseptert skjebnen og ser frem til slutten.

Anonymkode: 421c2...4f0

Skrevet
7 minutter siden, MartheC skrev:

Føler meg alene nesten hele tiden, og er i et forhold. Føler meg alene om barna, gjelden hans, huset, problemene våre og forholdet. Men for barnas del blir jeg. Skal også sies at jeg har få men nære venner men allikevel føler meg alene med dem også, så antar at det er meg det er noe galt med..

Opplever du ikke ekte kjærlighet fra noen?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner noen som viser kjærlighet, som bryr seg om hvordan jeg har det, hva jeg mener om ting og hva jeg vil her i livet. Savner noen som savner meg. Er i forhold pga barn- ingenting annet.

Har noen betydd noe for deg noen gang? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...