Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tone: "Du kjører litt kropp du.." Neeei, jeg gjør ikke det altså. Kler ikke av meg alt som du gjør. Men det vet du vel alt om.

Er det virkelig mulig? Smart? NOT.

Anonymkode: dc831...fa5

Sa Andreas det, eller var det Tone du reagerte på? 

Anonymkode: 23830...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare noe med Andrea jeg ikke klarer å like, virker bitshy...

Anonymkode: 7f06f...516

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlige greier hittil. For noen grusomme folk de har klart å caste... Ex on the beach er mye bedre underholdning! Der er jo folk i det minste pene, selv om de heller ikke har funnet opp kruttet. 

Anonymkode: fa248...f48

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var dårlige greier hittil. For noen grusomme folk de har klart å caste... Ex on the beach er mye bedre underholdning! Der er jo folk i det minste pene, selv om de heller ikke har funnet opp kruttet. 

Anonymkode: fa248...f48

Jeg synes de fleste var pene, jeg. Hva slags standard er du egentlig vant med? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tone var overraskende flink som programleder. Fryktet at hun skulle være like dårlig som Triana!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleeeint! Alle jentene sier de liker "høye og mørke" menn, og så sier Tone "Ikke rødtopper, altså?". Ingen som sier noe. Så kommer første fyr inn, og han er selvsagt...rødtopp. Kleineste moment ever.

Anonymkode: e0b78...792

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det var litt kleint til tider. Men etter å ha lest Dagbladets anmelding først, tenkte jeg at dette ville være noe ræl. Men dama viste jo ikke engang hvordan reglene var og påpekte at deltakerne så forvirret ut når hun forklarte reglene. Noe de ikke gjorde. Alt i alt ble jeg overraska over at jeg likte det, til tross for at det ikke kan måke seg med uk versjonen!

Anonymkode: 5489e...6b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var dårlig. Syntes den britiske var så bra (bare sett en sesong da), men det var jo selvsagt cast og programleder som gjorde det. Når både personene og programleder er utrolig dølle så ser det ikke veldig lyst ut.

Kan jo skje noe drama og intriger etterhvert, det var jo også veldig bra med den britiske jeg har sett, man fikk de gode, klassiske kjærlighetshistoriene og trekantdramaene som tatt rett ut fra en såpeopera, men uten all skrikingen og galskapen i Ex on the beach. 

Men så langt er jo folk bare kjedelige og superkleine, føler jeg ser på Jakten på kjærligheten med bønder som knapt har sosialisert hverken med samme eller motsatt kjønn før.

Anonymkode: f0ff9...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterte meg at de drakk fra vinglass med IKEA-prislapp under stetten. Typisk halvdårlig norsk tv-produksjon. De gidder liksom ikke gjøre det 100%. Samme når Tone prøver å forklare regler hun ikke selv forstår. I tillegg sto det en plante i veien for kameraet, noe Vidar Villa klarte å kommentere på også (ble jo bare mer bevisst på det da). Det virker så halvt alt sammen.

Anonymkode: e0b78...792

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... jeg Har aldri sett programmet, men dette minner som en dårlig sesong av paradise, ånei så kleint... 

også hun Sofie da... LI’s Melina? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en cast, får man ikke mange tusen søkere til slike programmer? Her ser det jo ut som de har tatt rubbel og bitt. Ser ut som de på vei ut gardemoen har spurt sikkerhets vaktene om de vil være med i programmet. Helt krise. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig førsteepisode, men jeg håper det tar seg opp! Jeg syns stort sett alle realityprogrammer er kjedelige i starten, hvertfall til man blir kjent med deltakerne! Jeg skjønner ikke hva folk har i mot Tone?? Syns hun virker både søt og hyggelig. Dette er hennes første programlederjobb, så må gi henne en sjanse da! Den forteller-stemmen i bakgrunnen skjønner jeg ikke helt greia med. Det blir litt smør på flesk, spør du meg 😛 Har gledet meg til dette, så håper virkelig at det blir bedre etterhvert! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Janzypants skrev:

Utrolig kjedelig førsteepisode, men jeg håper det tar seg opp! Jeg syns stort sett alle realityprogrammer er kjedelige i starten, hvertfall til man blir kjent med deltakerne! Jeg skjønner ikke hva folk har i mot Tone?? Syns hun virker både søt og hyggelig. Dette er hennes første programlederjobb, så må gi henne en sjanse da! Den forteller-stemmen i bakgrunnen skjønner jeg ikke helt greia med. Det blir litt smør på flesk, spør du meg 😛 Har gledet meg til dette, så håper virkelig at det blir bedre etterhvert! 

Syns det er gøy med forteller-stemme! Mye bedre det fordi det blir mer «våkent» enn feks ex on the beach som hverken har forteller stemme eller programleder

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Irriterte meg at de drakk fra vinglass med IKEA-prislapp under stetten. Typisk halvdårlig norsk tv-produksjon. De gidder liksom ikke gjøre det 100%. Samme når Tone prøver å forklare regler hun ikke selv forstår. I tillegg sto det en plante i veien for kameraet, noe Vidar Villa klarte å kommentere på også (ble jo bare mer bevisst på det da). Det virker så halvt alt sammen.

Anonymkode: e0b78...792

Norge er nok det minste markedet i verden som lager denne typen produksjoner. Det gir mye mer mening i et land med 60 millioner innbyggere.Det koster kanskje 10 mill. å lage Love Island, mens man kanskje får inn noen hundre tusen i reklame per episode.  Eneste grunnen til at de gjør det er at de vil ha noe å true staten med hvis de vil gjøre det ulovlig å vise reklame for pengespill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Tone Damli er Norges mest begredelige kjendis. 

Anonymkode: 6173e...f8e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kleint, ja... De fleste hadde ganske kjedelige personligheter etter min mening. Men kommer til å fortsette å se. Håper det blir bedre etter hvert. 

Anonymkode: fda69...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...