Gå til innhold

Love Island - norsk versjon


calium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, calium skrev:

Hva tror dere? Blir det en hit? Eller bare nok et dårlig forsøk på en Paradise Hotel-kopi? 

Tanker om Tone som programleder? https://www.dagbladet.no/video/nJo72BIvd44 Hun vet ikke så veldig mye om programmet hun skal lede... 

 

Virker ikke som hun vet så mye ellers heller.

Anonymkode: 82338...eb3

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må jo se... Hvorfor ser jeg på alt sånn søppel 🙄🤦🏼‍♀️

Tone Damli som programleder, vet ikke hva jeg skal si en gang. 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble hektet på de britiske sesongene av love Island, så håper norske versjonen også fenger! 

Ikke så veldig imponert over utseende på jentene foreløpig, spent på guttene. (Jada, overfladisk )

Anonymkode: b7953...2dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, herre. årets flopp. Hvor mye søppel skal tv3 egentlig sende?? Og med Tone? Må man se samma kjedelige tryner hver dag på TV? Må si underholdnings - norge har lite å by på når de bruker de samme trynene om og om igjen i filmer, tvunderholdning og annet svada. Hadde det vært folk med talent hadde det vært noe. Men TONE???? Fjern henne fra rampelyset for evig, takk.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli bra jeg. Spent på fortsettelsen. Tone gjør en ok jobb hun. 

Anonymkode: ea16b...aaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone så langt mye bedre enn fryktet. Men for en gjeng de har samlet da. Atte Hjælp 

Anonymkode: f8779...e83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må sikkert vente til det har blitt sendt på TV^

Lurer på om mannestemmen er lagt på for å veie opp for Tones. Litt slem og litt morsom; "nei, men du kunne sikkert vært Sid i Istid".  Tone er ikke dårlig, men kjedelig så langt. Men det er jo Triana også. Jeg hadde glemt hvor fin dialekta til Tone er, og hvor flink hun er til å holde på den!

Anonymkode: 66692...760

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone: "Du kjører litt kropp du.." Neeei, jeg gjør ikke det altså. Kler ikke av meg alt som du gjør. Men det vet du vel alt om.

Er det virkelig mulig? Smart? NOT.

Anonymkode: dc831...fa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må sikkert vente til det har blitt sendt på TV^

Lurer på om mannestemmen er lagt på for å veie opp for Tones. Litt slem og litt morsom; "nei, men du kunne sikkert vært Sid i Istid".  Tone er ikke dårlig, men kjedelig så langt. Men det er jo Triana også. Jeg hadde glemt hvor fin dialekta til Tone er, og hvor flink hun er til å holde på den!

Anonymkode: 66692...760

Mannestemmen (Vidar Villa?) er en kopi av den britiske versjonen. Der har de en komiker (Iain Stirling) som kommenterer episodene. Forskjellen er at han i den britiske versjonen faktisk er morsom da ;)

Positivt overrasket over Tone, men jeg kommer nok ikke til å følge med. For en kjedelig gjeng. 

Anonymkode: c609b...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannestemmen var grusomt kjedelig å høre på 😩Liker Iain Stirling i den britiske versjonen så mye bedre! Eller, alt ved Love Island UK virker egentlig generelt mye bedre.. 

Anonymkode: cb80f...dca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker ikke på viafree 😩

Anonymkode: c2359...323

Joda. Jeg så det på viafree fra kl 21.30

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannestemmen (Vidar Villa?) er en kopi av den britiske versjonen. Der har de en komiker (Iain Stirling) som kommenterer episodene. Forskjellen er at han i den britiske versjonen faktisk er morsom da ;)

Positivt overrasket over Tone, men jeg kommer nok ikke til å følge med. For en kjedelig gjeng. 

Anonymkode: c609b...046

I den britiske versjonen er programlederen med ca 4-5 ganger totalt på over 30 episoder. 

Jeg følte ikke vi fikk så mye inntrykk av deltakerne enda. Regner med at den delen blir bedre i morgen. 

Anonymkode: 23830...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...