Gå til innhold

Melina Johnsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Kjenner hun i virkeligheten. Hun er kanskje ikke like utagerende aggressiv i virkeligheten, men syntes hun gjenspeiler seg selv som person ganske godt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sa en eller annen plass at hun ikke oppfører seg sånn til vanlig hvertfall så idk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan noen kan like denne jenta. Fæl oppvekst eller ikke, hun er en total bitch!

Endret av smalls
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, lille humla skrev:

Lirer også av meg dritt hvis jeg er drita og forbannet.

Da bør du kanskje slutte å drikke deg full hvis du lirer av deg dritt og blir forbanna 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, smalls skrev:

Da bør du kanskje slutte å drikke deg full hvis du lirer av deg dritt og blir forbanna 

Jeg skrev at jeg er voksen nok til å ikke drikke så mye. Les alt jeg skrev, ikke ta ut det du føler for, forså å prøve å være moral politi. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, lille humla skrev:

Synes ikke hun er så ille jeg, likte ikke henne i starten. Kanskje hun har vokst litt på meg.... Mobbing er ikke greit uansett. Lirer også av meg dritt hvis jeg er drita og forbannet. Er gammel nok til å ikke være drita da, og har selvtillit. Synes hun er som mange unge jenter, usikker føler at hun må bevise noe osv. Kanskje det er samfunnet vi burde være kritisk til?

Jeg skjønte ikke dette helt; først sier du at du lirer av deg dritt hvis du er drita og forbannet, men så sier du at du er gammel nok til ikke å være drita. Mener du at dette var noe du gjorde da du var yngre og aldri mer?

Vi er så forskjellige og den som har slike fylleutbrudd forstår nok ikke selv hvordan det oppfattes av andre. Jeg har erfaring med å være i nær slekt med noen som, når h*n drikker, oppfører seg slik MelinaJ gjør. Det er så ubeskrivelig ubehagelig at jeg har ikke ord, og dennes atferd har gjort at jeg ikke klarer oppføre meg normalt i nærheten av vedkommende, selv når h*n er edru. Jeg vokter hvert ord og hvert blikk, unngår temaer jeg tror trigger utbrudd, og jeg tør ikke dra i middager eller selskaper der det serveres alkohol og vedkommende også er gjest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Berga skrev:

Jeg skjønte ikke dette helt; først sier du at du lirer av deg dritt hvis du er drita og forbannet, men så sier du at du er gammel nok til ikke å være drita. Mener du at dette var noe du gjorde da du var yngre og aldri mer?

Vi er så forskjellige og den som har slike fylleutbrudd forstår nok ikke selv hvordan det oppfattes av andre. Jeg har erfaring med å være i nær slekt med noen som, når h*n drikker, oppfører seg slik MelinaJ gjør. Det er så ubeskrivelig ubehagelig at jeg har ikke ord, og dennes atferd har gjort at jeg ikke klarer oppføre meg normalt i nærheten av vedkommende, selv når h*n er edru. Jeg vokter hvert ord og hvert blikk, unngår temaer jeg tror trigger utbrudd, og jeg tør ikke dra i middager eller selskaper der det serveres alkohol og vedkommende også er gjest. 

JA, burde kanskje spesifisert at det var når jeg var yngre. Jeg var ikke i nærheten så ille som Melina, men jeg ser kanskje noe annet i henne enn hva dere gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lille humla skrev:

JA, burde kanskje spesifisert at det var når jeg var yngre. Jeg var ikke i nærheten så ille som Melina, men jeg ser kanskje noe annet i henne enn hva dere gjør. 

Neida, jeg ser også den usikre og plagete jenta, hun som drikker seg til mot for å tørre å være like slem som det hun føler at andre er mot henne, men det blir ikke mindre vulgært og ubehagelig av den grunn. Min slektning har også en grunn for å være ekkel i fylla, men det gjør det ikke mer tolererbart for den som tilfeldigvis blir utsatt for kveldens skyts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Berga skrev:

Neida, jeg ser også den usikre og plagete jenta, hun som drikker seg til mot for å tørre å være like slem som det hun føler at andre er mot henne, men det blir ikke mindre vulgært og ubehagelig av den grunn. Min slektning har også en grunn for å være ekkel i fylla, men det gjør det ikke mer tolererbart for den som tilfeldigvis blir utsatt for kveldens skyts. 

Jeg kan kjenne igjen sinnet hennes fra når jeg var yngre, men jeg agerte aldri på det. Fordi jeg viste det var "feil". Hun virker veldig usikker, og jeg synes litt synd på henne for at hennes måte å fungere på er å bli slem. Hun blir da sittende igjen med Svarteper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, lille humla skrev:

Jeg kan kjenne igjen sinnet hennes fra når jeg var yngre, men jeg agerte aldri på det. Fordi jeg viste det var "feil". Hun virker veldig usikker, og jeg synes litt synd på henne for at hennes måte å fungere på er å bli slem. Hun blir da sittende igjen med Svarteper. 

Det gjør hun virkelig. Blir sittende med Svarteper, som du sier. Håper hun ser på opptakene med «de riktige brillene» slik at hun kan ta litt lærdom av det. Man skyver jo folk vekk ved at man blir en ubehagelig og labil person i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lille humla skrev:

Jeg skrev at jeg er voksen nok til å ikke drikke så mye. Les alt jeg skrev, ikke ta ut det du føler for, forså å prøve å være moral politi. 

Javel, men da får du skrive når du var yngre så folk forstår deg og ikke skrive du lirer av deg dritt hvis du er drita

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Oktnxbye skrev:

Jepp!

"22-åringen forteller at hun håper å bruke deltagelsen i «Ex on the Beach» som et springbrett videre i karrieren. Planen er å starte en blogg, kanskje jobbe mer med TV, samt YouTube."     Kilde: https://www.vg.no/rampelys/i/QlkWvq/ex-on-the-beach-melina-jeg-er-veldig-for-plastisk-kirurgi

Seriøst, mennesker som melder seg på hjernedøde og fordummende reality som et springbrett videre i KARRIEREN. Jeg orker ikke. Jeg orker virkelig ikke.

Det er jo snarere å starte karrieren med sosialt selvmord. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, smalls skrev:

Javel, men da får du skrive når du var yngre så folk forstår deg og ikke skrive du lirer av deg dritt hvis du er drita

ok, jeg skal bli flinkere til å skrive bakgrunn. Tar det på min kappe. Må presisere at det jeg skrev som du siterte meg først på, der skrev jeg at jeg ikke drikker meg drita var hele poenget. Så hvor ung eller gammel jeg er har jo egentlig ikke så mye med saken (du siterte meg på) å gjøre. For alt det du vet kan jeg være 18 og kjempe moden, eller 60 og svært umoden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så mitt første klipp av dette programmet nylig, av en eller annen (sikkert berømt) krangel. Fikk vondt av henne. 

For en kynisk industri som skaper slike programmer. Det er et sykt konsept. 🤡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Garderobemannfrue skrev:

Jeg kom i skade for å se et halvt program av nevnte serie her om dagen, og ble litt sjokkert men mest av alt trist. Og så tenkte jeg på det samme programmet da jeg leste dette i dag: https://www.kk.no/meninger/takk-mamma-70126993

Jeg tror jeg må si: "Takk, mamma!", jeg også.

Ble helt rørt av den artikkelen jeg ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må tv-kanalen ta selvkritikk. De lager fordummende tv for å tjene penger selv. Selv om de lager slike søppel-tv i andre land, så trenger ikke Norge kopiere alt. Tv2 har bloggerene og paradis hotell. De burde ikke laget slik tv. Vi forbrukere kan si nei. Vi kan skru av. Så lenge folk ser på så kan de lage søppel-tv. At slike personer får skjermtid er bare trist og tragisk. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 18.15, Xstrella skrev:

Her må tv-kanalen ta selvkritikk. De lager fordummende tv for å tjene penger selv. Selv om de lager slike søppel-tv i andre land, så trenger ikke Norge kopiere alt. Tv2 har bloggerene og paradis hotell. De burde ikke laget slik tv. Vi forbrukere kan si nei. Vi kan skru av. Så lenge folk ser på så kan de lage søppel-tv. At slike personer får skjermtid er bare trist og tragisk. 

 

Er ikke Paradise hotel på TV3? Det er jo noen som kommer greit ut av å være med på søppel TV også virker det som, de som har litt mer vett og innsikt kanskje? Ikke at jeg så på, men kom ikke Grunde ganske godt ut av PH? Kanskje Kristin Gjelsvik også, og noen til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...