AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Hei, i lek så klarte sønnen min å skalle hodet sitt i leppa mi og jeg fikk med engang et kutt og hoven overleppe. hovenheten gikk over ganske raskt, og såret var litt smertefullt da såret ligger i kontakt med fortenna. Nå har det utviklet seg til en afte, og den svir noe jæ****. Det har kun gått 4 dager, når kan jeg forvente at dette skal gå bort og hvis ikke når kontakter jeg lege? Mtp. Infeksjon osv.. såret/aften er på en veldig irriterende plass siden jeg beveger jo overleppa hele tiden når jeg snakker og aften/såret treffer da fortenna som sagt. Har begynt å få vondt i området/kjøttet rundt fortenna og hodepine fordi smerten irriterer. Anonymkode: 3940c...8f7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Hadde ikke en overskrift om sår på øeppa og kategori kropp og helse vært mer treffende? Kategori: vennskap. Tittel: Venninner og eiendeler de kanskje vil selge Innlegget handler om privatkjøp av bil mellom to kjente. Jeg mener det kun som tips, tenk over hva du vil ha råd og svar på. Denne overskriften og kategorien hadde passet best om problemet var at gutten er voldelig eller skal irettesettes eller w/e. Anonymkode: 07a6b...389 2
BMW 5-serie 535D Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Rens såret så det ikke blir betennelse
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, i lek så klarte sønnen min å skalle hodet sitt i leppa mi og jeg fikk med engang et kutt og hoven overleppe. hovenheten gikk over ganske raskt, og såret var litt smertefullt da såret ligger i kontakt med fortenna. Nå har det utviklet seg til en afte, og den svir noe jæ****. Det har kun gått 4 dager, når kan jeg forvente at dette skal gå bort og hvis ikke når kontakter jeg lege? Mtp. Infeksjon osv.. såret/aften er på en veldig irriterende plass siden jeg beveger jo overleppa hele tiden når jeg snakker og aften/såret treffer da fortenna som sagt. Har begynt å få vondt i området/kjøttet rundt fortenna og hodepine fordi smerten irriterer. Anonymkode: 3940c...8f7 Gå til lege! Smertene kan være grunnet betennelse! Du kan ikke påstå at du har vondt "fordi smerten irriterer". Dra til lege i dag. Hvor dypt og hvor langt er såret? Anonymkode: c7abc...68f 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 En sjekk hos tannlegen for å avdekke eventuelle skader på tenner hadde også vært lurt. Anonymkode: c7abc...68f 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 Kjøp corsedyl fra apoteket. Det dreper bakterier i munn. Hjelper mot smerter fra after og gjør at såret forsvinner fortere. Anonymkode: 5fcd4...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå