Gå til innhold

Hvilke vognposer passer til Britax smile?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være pose som passer til litt større barn (ikke bare baby) og som er varm om vinteren.

Anonymkode: 7970c...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Voksi dunpose med forlenger om vinteren og Easygrow om sommeren - tror alle poser passer egentlig :)

Anonymkode: 72908...3c8

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har Voksi dunpose med forlenger om vinteren og Easygrow om sommeren - tror alle poser passer egentlig :)

hmmm, jeg har en easygrow (grandma) og får ikke til å feste den, siden selene som går over skuldrene er festet to steder....

TS

Skrevet

Jeg har en gammel modell, 2015, har det noe å si?

TS

Skrevet

oj, ser nå den heter Brio smile....

TS

Skrevet

Min easygrow grandma passer :) 

Anonymkode: 2cc49...710

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hmmm, jeg har en easygrow (grandma) og får ikke til å feste den, siden selene som går over skuldrene er festet to steder....

TS

Er det ikke to hull nedover på hver side i posen da, som de delte selene kan festes i? Det er det i min Easygrow

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Jeg har britax versjonn og skjøner ikke  helt problemet?

Anonymkode: d2e89...680

Skrevet

Du får vel åpnet selene slik at du kan tre dem gjennom? 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke to hull nedover på hver side i posen da, som de delte selene kan festes i? Det er det i min Easygrow

Jo, men på min vogn så er de selene som går over skuldrene festet både over skulderen OG nede ved hoften, altså festet to steder ( i tillegg til den mellom benene). Hvordan får jeg da tredd på en vognpose? 

Ts

Skrevet
17 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Du får vel åpnet selene slik at du kan tre dem gjennom? 

Ah, ja kanskje det... skal sjekke...

ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men på min vogn så er de selene som går over skuldrene festet både over skulderen OG nede ved hoften, altså festet to steder ( i tillegg til den mellom benene). Hvordan får jeg da tredd på en vognpose? 

Ts

Du åpner den oppe med skulderen, i den plast-dingsen :) 

Anonymkode: 2cc49...710

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Får du ikke løsnet de fra hverandre?

Anonymkode: d2e89...680

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det er litt knotene, men du løsner den ene selen fra den jeg har tatt bilde av: 39981537_1067129526788510_7635180185486098432_n.thumb.jpg.7736fba3b0981b96557287c7c87737ba.jpg

Anonymkode: 6c088...9cf

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare dele selen nede ved spennen. Det kan vi hvertfall på britax smile 2. Man må klemme på de "gaflene" som sitter på spennen, og så løsner liv-stroppen fra skulderstroppen.

Anonymkode: 443c7...74c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du ikke bare dele selen nede ved spennen. Det kan vi hvertfall på britax smile 2. Man må klemme på de "gaflene" som sitter på spennen, og så løsner liv-stroppen fra skulderstroppen.

never mind. Fant en manual for vogna di, og den har visst ikke samme spenne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...