Gå til innhold

Lovleg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bare sett en episode, men for meg er skam bedre så langt. Men så er jeg oppvokst sentralt i Oslo, så jeg kjenner meg veldig godt igjen i skam.

Anonymkode: d10ef...3a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye dritt ungdommen bruker tiden sin til for tia. Uff kjenner jeg gruer meg til mine 3 kommer i denne håpløse alderen her😞

Endret av Sportsbabe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes liksom at det må skje noe snart. Annet enn at hun blir dumpa av noe som føles som et forsøk på å få Gunnhild til å virke hakket kulere eller mer interessant enn det hun egentlig eg. Vet ikke helt jeg. 

Anonymkode: dff51...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett både Skam, Blank og nå Lovleg. Synes Lovleg bringer tilbake noe av den magien som var i Skam men som manglet i Blank. Her er dyktige skuespillere, stemningsskapende klipping og musikk. Gunhild som hovedperson er en person man ikke kan unngå å føle sympati for og "heie på". Mange vil nok kjenne seg igjen i både Gunhild og de andre karakterene i serien. Blir spennende å se henne vokse og forhåpentligvis blomstre framover. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke første episode, men i dag traff episoden meg rett i hjertet og heier på Gunnhild! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fra Norfjord folkehaug skole eller noe sånt?

Anonymkode: 9d5e1...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den veldig godt! Og gunnhild er rn rar liten klein kanarifugl som leter etter hvem hun er hher i livet, og jeg har blitt glad i jenta jeg!😅

Anonymkode: 259a4...d84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2018 den 1.41, AnonymBruker skrev:

Er det fra Norfjord folkehaug skole eller noe sånt?

Anonymkode: 9d5e1...827

Hva i alle dager er det? FolkeHØGskoler finnes i Norge. Haug er noe annet. Dette er en videregående skole.

Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
haug m1 (norrønt haugr)
1 (rundaktig) forhøyning i terrenget
et landskap med mange haugerog daler

Anonymkode: dc7ee...af8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2018 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er det? FolkeHØGskoler finnes i Norge. Haug er noe annet. Dette er en videregående skole.

Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
haug m1 (norrønt haugr)
1 (rundaktig) forhøyning i terrenget
et landskap med mange haugerog daler

Anonymkode: dc7ee...af8

Det var da veldig :klo:

Anonymkode: 5d917...482

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien blir jo finere og finere. Liker at flere av guttene i huset fremstår så sympatiske. Og de har med så mange gode karakterer. Utviklingen hittil har vært fin og jeg har litt elsk-hat forhold til Sara. 

Anonymkode: 0bca8...f6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste klipp.. 😅😅 Gunnhild har godt av å bli kjent med folk.  😛

Anonymkode: eea0a...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Denne serien blir jo finere og finere. Liker at flere av guttene i huset fremstår så sympatiske. Og de har med så mange gode karakterer. Utviklingen hittil har vært fin og jeg har litt elsk-hat forhold til Sara. 

Anonymkode: 0bca8...f6c

Synes Sara virker grei, jeg. Selv om man er venn med noen, trenger man ikke være helt selvutslettende. I så fall vil ikke vennskapet vare særlig lenge... Synes det var helt innafor å lage fest for Gunhild og samtidig bruke anledningen til å invitere fyren hun var forelsket i. Hadde hun visst at G hadde et angstanfall eller lignende, ville hun sikkert vært litt mer oppmerksom (trolig) :).

Anonymkode: 14991...bdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.8.2018 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Har bare sett en episode, men for meg er skam bedre så langt. Men så er jeg oppvokst sentralt i Oslo, så jeg kjenner meg veldig godt igjen i skam.

Anonymkode: d10ef...3a1

Ah! Så dette er en konkurranse mellom Skam og Lovleg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kalevala skrev:

Ah! Så dette er en konkurranse mellom Skam og Lovleg?

Lovleg har helt siden det var et forslag på et papir blitt sammenlignet med Skam. Både i handling og oppbygging. Det er ikke så rart at man da måler de opp mot hverandre. 

Anonymkode: 8af45...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎08‎.‎2018 den 1.41, AnonymBruker skrev:

Er det fra Norfjord folkehaug skole eller noe sånt?

Anonymkode: 9d5e1...827

Tatt opp på Firda Videregåande på Sandane i Nordfjord. Ikkje så veldig langt frå Nordfjord Folkehøgskule, som du nemner.

Anonymkode: 187d4...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...