Gå til innhold

Er han bare ute etter sex? Verdt å ta en sjanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Racing towards the broken hearts club...men, men.. denne smellen går du jo på med vid åpne øyne, og alle må jo lære av egne tabber. 

Anonymkode: 27aa7...a98

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke troll. Kan også bevise at det er sant, «screenshot» :) men det orker jeg ikke. Om du ikke tror på meg er det ikke mitt problem;)

Anonymkode: b6b66...45d

Da er du så blåøyd at du vil møte problemer i livet. 

1. Han ber som seksuelle bilder av deg 

2. Han vil at dere skal kose i sengen første gang dere møtes 

Hallo? Er det noen der? Nei? 

3. Du sender han til slutt undertøy bilde av deg selv i fare for å miste han 

Miste hva da? En guttevalp som bare vil høvle over deg å helst ikke snakkes igjen? Hvis du er et godt ligg kanskje dere kan bli hverandres bootycalls.

Nå var jeg veldig rett frem her, beklager det, men den guttevalpen er ingenting å samle på. 

Anonymkode: 2dcac...520

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker litt med en fyr på snap, vi matchet på happn for noen uker siden. Han bor ca 6 km unna meg, er 2 år eldre, jeg er 20. Vi har ikke møttes enda fordi jeg ikke helt har turt enda men har kommet med bortforklaringer og sier jeg er opptatt hvergang han spør fordi jeg egt ikke tør samtidig som jeg ikke tør å være ærlig med han.

Han er grei å prate med sånn sett, men han kan plutselig spørre om jeg er alene, og hvis jeg sier ja spør han om jeg kan sende litt bilder.. Jeg skjønner at han mener nudes, men jeg har ikke lyst til det. Da sier jeg bare «ja kanskje det🙈», så sender han snap så venter jeg med å åpne den dagen etter, dere vet nok hvorfor fordi jeg ikke ville sende nudes men var redd for å si nei til han! Så nå sier jeg bare at jeg er med venner eller noen andre om han spør om jeg er alene. 

Også i dag senest sa han «du må bare komme på besøk om du vil kose litt i senga». Jeg skrev tilbake «jo kanskje, men vil helst at vi møtes først for å se an kjemien». Jeg er ikke bare ikke helt komfortabel med å møte gutter for tilfeldig sex, jeg vil at det skal være kjemi og at vi kan være litt eksklusive, ikke vet jeg om han er det :( Skal jeg spørre han om vi ikke kan ta en date på en pub nå på fredagen og bli kjent over en øl eller to? Er han keen på det liksom?

 

Trenger hjelp, seriøst! ❤️ 

Anonymkode: b6b66...45d

Fortsetter du å gå rundt grøten kan du bare skylde på deg selv om du ender opp med en fuckboy du ikke vil ha.. Spør han rett ut hva han er ute etter!

Kommunikasjon er en fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at man blir litt vel naiv fordi man er interessert og lukker øynene, så har han kanskje manipulert deg litt tidligere så han virker interessert i deg som person også (been there), men kalte han deg virkelig tøs i snappen?

Anonymkode: 04fe6...a90

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår at man blir litt vel naiv fordi man er interessert og lukker øynene, så har han kanskje manipulert deg litt tidligere så han virker interessert i deg som person også (been there), men kalte han deg virkelig tøs i snappen?

Anonymkode: 04fe6...a90

Ja han kalte meg tøs ja. Btw han åpna nettopp snappen min og tok screenshot av den 😮 Og han har sendt en snap, tør ikke åpne kjenner jeg.... 

ts

Anonymkode: b6b66...45d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han kalte meg tøs ja. Btw han åpna nettopp snappen min og tok screenshot av den 😮 Og han har sendt en snap, tør ikke åpne kjenner jeg.... 

ts

Anonymkode: b6b66...45d

Syns du skal ta video av at du finger jeg, da blir han nok forelsket i deg 😊👍 *ironi*

 

Hallo.. Dårlig trolleforsøk. Er du litt over 14 år, så spør du ikke hva en som ber om nudes og kaller deg tøs før han har møtt deg er ute etter... 

Anonymkode: c4328...222

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sender et bilde av deg selv i undertøyet etter at noen kaller deg for tøs, så mister jeg litt interessen for å engasjere meg kjenner jeg. Hvis dette her er reelt, så kan jeg bare ønske deg lykke til, vi har alle gjort dårlige valg i livet, dette er nok ett av dine. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst jenter, hvordan menn oppfører seg mot dere, og hvilken agenda de har, legger man opp til selv. 

Jeg har aldri vært ute for menn som bare ønsker sex, for de rydder jeg bort med en gang selv, når de FØRSTE gangen begynner med seksuelt prat, før vi har møttes engang. Sier klart fra om at jeg ikke er interessert i slikt. Da har de et valg, å finne en annen som er med på slik type flørt, eller være en gentleman ovenfor meg. 

Han jeg er sammen med har tullet mye med damer, men meg tok han seriøst, fordi jeg tok meg selv seriøst. For så enkelt er det! Man må ha respekt for seg selv for å få respekt! Er man helt eller halvveis med på ting, så lar man det selv utvikle seg i den retningen. Da blir det den seksuelle jakten menn fokuserer på, ikke hvem du er som person. Ikke noe "WOW, dette er en interessant kvinne med bein i nesa! Her må jeg vise meg som en bra fyr for å få sjansen!" 

Anonymkode: abb4f...e9c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 2 måneder kommer TS tilbake og føyer seg inn i rekken med mannehatende AB som lager tråder om menn og hvorfor de er utro.

Anonymkode: 639bf...299

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd med maaaange fra tinder. Det har vært kun tanker om sex, ingen som oppfører seg slik vil være seriøse. Dette er så tydelig som du kan få det! Om du ikke er ute etter kun sex selv, så slett han bare.

Anonymkode: 841e9...220

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sendte meg nettopp snap og skrev «kan jeg ikke få et sexy nattabilde av deg tøs?😏»... Sende eller ikke?:( Vil ikke egentlig men redd han kutter meg helt ut om jeg ikke gjør det. Hadde jeg hatt finere kropp kunne jeg kanskje gjort det.... Har små pupper og ellers normal vektig, lite rumpa :( 

 

Ts

Anonymkode: b6b66...45d

Finner du deg virkelig i å bli kalt "tøs"? Jøss...

Anonymkode: 04e54...80b

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ber om råd her, får utelukkende råd om å droppe fyren men kverulerer likevel? Vet du hva, kjør på :) så naiv virker du, at her får du bare først oppleve selv hva andre prøver å advare deg mot. 

Så snakkes vi nok senere i et annet innlegg fra deg ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her!

Jeg har snakket med han og vi ble enige til slutt at vi skal møtes ikveld på en pub her rundt klokka 10. Jeg kommer med oppdatering. Jeg er nervøs kjenner jeg, men tror dette vil gå bra :) Ønsk meg lykke til!!

Anonymkode: b6b66...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Han sendte meg nettopp snap og skrev «kan jeg ikke få et sexy nattabilde av deg tøs?😏»... Sende eller ikke?:( Vil ikke egentlig men redd han kutter meg helt ut om jeg ikke gjør det. Hadde jeg hatt finere kropp kunne jeg kanskje gjort det.... Har små pupper og ellers normal vektig, lite rumpa :( 

 

Ts

Anonymkode: b6b66...45d

Håper dette er tull? Gutter som skriver sånt klikker jeg på. Han sitter sikkert med vennegjengen sin og ler av bildet akkurat nå. Han er ikke interessert i deg, ikke mist verdigheten din helt pga en ekkel fyr som nettopp har fått kjønnshår.

Anonymkode: a7a02...ffb

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...