Gå til innhold

Er han bare ute etter sex? Verdt å ta en sjanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakker litt med en fyr på snap, vi matchet på happn for noen uker siden. Han bor ca 6 km unna meg, er 2 år eldre, jeg er 20. Vi har ikke møttes enda fordi jeg ikke helt har turt enda men har kommet med bortforklaringer og sier jeg er opptatt hvergang han spør fordi jeg egt ikke tør samtidig som jeg ikke tør å være ærlig med han.

Han er grei å prate med sånn sett, men han kan plutselig spørre om jeg er alene, og hvis jeg sier ja spør han om jeg kan sende litt bilder.. Jeg skjønner at han mener nudes, men jeg har ikke lyst til det. Da sier jeg bare «ja kanskje det🙈», så sender han snap så venter jeg med å åpne den dagen etter, dere vet nok hvorfor fordi jeg ikke ville sende nudes men var redd for å si nei til han! Så nå sier jeg bare at jeg er med venner eller noen andre om han spør om jeg er alene. 

Også i dag senest sa han «du må bare komme på besøk om du vil kose litt i senga». Jeg skrev tilbake «jo kanskje, men vil helst at vi møtes først for å se an kjemien». Jeg er ikke bare ikke helt komfortabel med å møte gutter for tilfeldig sex, jeg vil at det skal være kjemi og at vi kan være litt eksklusive, ikke vet jeg om han er det :( Skal jeg spørre han om vi ikke kan ta en date på en pub nå på fredagen og bli kjent over en øl eller to? Er han keen på det liksom?

 

Trenger hjelp, seriøst! ❤️ 

Anonymkode: b6b66...45d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ute etter sex.

Det første han foreslår er at du skal ta deg en tur så dere kan "kose i senga", og du lurer på hva han er ute etter?

Han der hadde jeg ikke kastet bort mere tid på. Hvis du er ute etter et forhold altså eller mere seriøs dating. Er du ute etter sex, så kjør på med han.

Endret av Million
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei nei!

Hold deg unna han, det lyser dårlig opplevelse. Du klarer ikke si nei til han på snap en gang, hvordan tror du det kommer til å gå hvis du treffer han i virkeligheten?

Han er 100% ute etter sex, og en dust i tillegg. Ikke utsett deg for dette, vær så snill. Du høres ut som en snill, uskyldig jente, du fortjener en ordentlig gutt som ikke ber om nudes eller vil ha deg rett i senga for å "kose".

Ta et godt råd fra ei som har gjort samme feil med gutter som det (og angrer bittert). Hold deg unna. Lær deg å si nei, og sett krav. Det er slik du skiller klinten fra hveten. Du er verdifull, og det er noen ting man skal holde hellig. 

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri hatt lyst til å treffe en sånn fyr en gang. Be ei jente over for å "kose litt i senga", eller be henne om å sende lettkledde bilder av seg selv virker ikke særlig respektfullt synes jeg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei! Vær så snill ikke gå i den fella der. Been there, done that! Du klarer ikke å si nei til han engang og hvordan kommer det til å gå hvis du møter han og du ikke er klar for sex?? 

Håper ikke du kommer her etter fredag og sutrer om at daten du møtte voldtok deg. 

 

Please ikke gjør dette. Ikke vær dum og naiv og tro at han egentlig vil ha kjæreste fordi da ville han ikke oppført seg sånn her. Finn deg en ordentlig fyr som respekterer deg og virkelig fortjener deg!

Ha selvrespekt for deg selv og lær deg å si NEI! Jenter med selvrespekt er sexy det! :) 

 

 

Endret av PinkLady97
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal spørre han imorgen 🙂 Får håpe han ikke er slik dere sier 😩😩

TS :) 

Anonymkode: b6b66...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal spørre han imorgen 🙂 Får håpe han ikke er slik dere sier 😩😩

TS :) 

Anonymkode: b6b66...45d

Hva i all verden skal du spørre ham om? Er det ikke onnøysende hva han vil med deg?

Jeg skulle ønske føete jenter kunne ha litt mer guts og selvrespekt :grine:

Anonymkode: 811af...87a

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden skal du spørre ham om? Er det ikke innlysende hva han vil med deg?

Jeg skulle ønske flere jenter kunne ha litt mer guts og selvrespekt :grine:

Anonymkode: 811af...87a

Sorry skrivefeil. 

Anonymkode: 811af...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden skal du spørre ham om? Er det ikke onnøysende hva han vil med deg?

Jeg skulle ønske føete jenter kunne ha litt mer guts og selvrespekt :grine:

Anonymkode: 811af...87a

Kan jo hende han vil noe mer enn sex da? 😛 

ts :) 

Anonymkode: b6b66...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil jo bare ligge med deg. For guds skyld ikke send ham nakenbilder. Slett og blokkér! 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jo hende han vil noe mer enn sex da? 😛 

ts :) 

Anonymkode: b6b66...45d

Han er ikke interessert i deg som person. Du er desillusjonert. 

Anonymkode: 639bf...299

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Perle skrev:

Han vil jo bare ligge med deg. For guds skyld ikke send ham nakenbilder. Slett og blokkér! 

Helt enig. 

Ts, en som er ute etter forhold, eller vil bli bedre kjent, spør om interessene dine, studie/jobb, hobbyer, boforhold, dine verdier i et samliv, livet ditt generelt sett. Gjør han i det hele tatt dette? 

En som bare er ute etter sex, vil spørre om nudes, eller invitere deg til å kose i senga. Du kan vel ikke for alvor mene at du ikke ser dette klart og tydelig selv? 

Ikke spør han om en øl eller to på pub, det kommer han antageligvis til å takke ja til, fordi han ser det som en kort vei til at du blir med han hjem, at på til litt beruset... 

Spør han feks om en kaffe på en kafé i byen en onsdag kl 17 du, så skal du se at det plutselig kan være 'han er litt opptatt'.. 

Han er kun ute etter sex, spar deg for den erfaringen :hjerte:

:)

Endret av Namine
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sendte meg nettopp snap og skrev «kan jeg ikke få et sexy nattabilde av deg tøs?😏»... Sende eller ikke?:( Vil ikke egentlig men redd han kutter meg helt ut om jeg ikke gjør det. Hadde jeg hatt finere kropp kunne jeg kanskje gjort det.... Har små pupper og ellers normal vektig, lite rumpa :( 

 

Ts

Anonymkode: b6b66...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte nattabilde av meg allikevel. I Bh og truse foran speilet. Venter på svar 🙄

ts

Anonymkode: b6b66...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dropp han! Æsj 

Anonymkode: 92e44...730

Grunnlag?

ts

Anonymkode: b6b66...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Grunnlag?

ts

Anonymkode: b6b66...45d

Er du ute etter sex så kjør på, men ikke forvent noe seriøst fra denne fyren. 

Anonymkode: 92e44...730

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du ute etter sex så kjør på, men ikke forvent noe seriøst fra denne fyren. 

Anonymkode: 92e44...730

Hvorfor tror du det? :( Vil ha noe mer enn bare sex jeg ja

Anonymkode: b6b66...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...