AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #21 Skrevet 28. august 2018 TS: Ja, jeg er litt stor. Men jeg er ikke større en XL. Som sagt, bruker jeg bh i størrelse C85. For meg, har jeg da ikke digre pupper. Tror jeg boikotter Cubus fremover. Anonymkode: 0673e...fa0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #22 Skrevet 28. august 2018 Er man høy, så er det vanlig å bruke store størrelser, fordi klærne rett og slett ikke er lange nk.Og at en på 185, ofte er bredere enn en på 165. Min lubbne (ikke tygg, bare litt lubben) lille venninne passer samm størrelse klær som meg, som ikke har et gram fett, men er 20cm høyere. Så det er ingen kriterer ang størrelse. Det spørs på høyde, bred eller smal benbygging mm Anonymkode: 25d1f...814 2
Oddy Skrevet 28. august 2018 #23 Skrevet 28. august 2018 Selv er jeg for det meste størrelse M men i bukser kan det variere fra M til L
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #24 Skrevet 28. august 2018 10 minutter siden, Oddy skrev: Selv er jeg for det meste størrelse M men i bukser kan det variere fra M til L Er det Zombie lars, på bildet ditt? Jeg bruker s og m. Anonymkode: 63ef8...0be
Oddy Skrevet 28. august 2018 #25 Skrevet 28. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det Zombie lars, på bildet ditt? Jeg bruker s og m. Anonymkode: 63ef8...0be Ja, e zombielars 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #26 Skrevet 28. august 2018 7 minutter siden, Oddy skrev: Ja, e zombielars Kult Anonymkode: 63ef8...0be
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #27 Skrevet 28. august 2018 Det er i speilet du ser om du er slank eller stor. Men mitt stalltips, er at dersom en sports-bh i XL er for liten til deg, samtidig som du ikke har veldig store pupper, så er du i alle fall ikke slank. Anonymkode: abacd...fff 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #28 Skrevet 28. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er i speilet du ser om du er slank eller stor. Men mitt stalltips, er at dersom en sports-bh i XL er for liten til deg, samtidig som du ikke har veldig store pupper, så er du i alle fall ikke slank. Anonymkode: abacd...fff Jeg har da ikke påstått at jeg er slank? Men jeg er heller ikke for stor til å passe XL. ts Anonymkode: 0673e...fa0 1
FrodeF Skrevet 28. august 2018 #29 Skrevet 28. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har da ikke påstått at jeg er slank? Men jeg er heller ikke for stor til å passe XL. ts Anonymkode: 0673e...fa0 😂😂😂😂 Hva med å slutte å bry seg om hva det står på merkelappen? Hvor feit du er ser du i speilet. De får slutte å kalle det S, M, L, XL osv. Folk går jo helt av hengslene. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #30 Skrevet 28. august 2018 På 21.8.2018 den 21.45, AnonymBruker skrev: Var på Cubus og handlet undertøy (tilbud om at man fikk ett plagg gratis dersom man handlet 3 plagg). Jeg kjøpte truser, og tok med meg en slags kombinasjon av sportsbh og vanlig bh på vei mot kassa. Størrelse XL. Prøvde den da jeg kom hjem. Fikk ikke presset puppene halvveis inn engang. Og dette var altså XL. Jeg er 1,72 og veier 78 kg. Så ja, jeg er ikke sylslank. Bruker Bh størrelse C85. Så i følge Cubus er altså mine pupper ekstremt store (C85) og passer ikke inn i størrelse XL. Hva er jeg da? Smellfeit? Anonymkode: 0673e...fa0 Den type sportsbh der er veldig rare i strl. Kjøpte L da jeg bruker 70C for at det skulle passe. Selv da var det litt trangt. Syns hm er bedre i størrelser på treningstøy Anonymkode: e9784...eb5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #31 Skrevet 28. august 2018 Jeg er 167 cm og veier 79 kg. Bruker M i klær, S i truser og 75E i BH. Hos Cubus har jeg ikke sjans å få på meg undertøy i XL engang. Anonymkode: 7e0f8...a57 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #32 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den type sportsbh der er veldig rare i strl. Kjøpte L da jeg bruker 70C for at det skulle passe. Selv da var det litt trangt. Syns hm er bedre i størrelser på treningstøy Anonymkode: e9784...eb5 Jeg er forresten 168 høy og veide da rundt 60-62 kg da jeg prøvde å handle der. Absolutt ikke tjukk. Kikker ikke på størrelser lengre annet enn å finne det som ser bra ut. Anonymkode: e9784...eb5
Gjest Belle âme Skrevet 28. august 2018 #33 Skrevet 28. august 2018 Eg er 158 cm og 48 kg, og der Xs passer, kan S vere for lite på Cubus. Derfor handler eg aldri på Cubus
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #34 Skrevet 28. august 2018 På 22.8.2018 den 2.17, Sportsbabe skrev: Jeg hadde iværtfall følt meg smellfeit om jeg måtte brukt XL. Men da er det jo deg det er noe i veien med og ikke klærne.. Om det er merkelappen som bestemmer hvor bra du skal eller ikke skal føle deg med deg selv er det på tide å ta fatt i selvrespekten din. Klær skal passe deg og kroppen din, drit nå i hva som skrives på lappen, den kan jo bare klippes vekk? Eller? Snakk om små problemer. Anonymkode: 9b657...1f3 4
Jordbæra Skrevet 28. august 2018 #35 Skrevet 28. august 2018 Har samme problem med barneklær fra Cubus.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #36 Skrevet 28. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da er det jo deg det er noe i veien med og ikke klærne.. Om det er merkelappen som bestemmer hvor bra du skal eller ikke skal føle deg med deg selv er det på tide å ta fatt i selvrespekten din. Klær skal passe deg og kroppen din, drit nå i hva som skrives på lappen, den kan jo bare klippes vekk? Eller? Snakk om små problemer. Anonymkode: 9b657...1f3 Ps; jeg bruker str xxs selv eller 150 på barneavdelingen. Tror du det er kult når en voksen dame har en merkelapp med "str 12 år" på ræven? Nei! Men so fucking what... at samfunnet har mer problem med det enn det jeg har er er da ikke et problem som ikke er mitt... nei kvinn dere selv litt opp ladys.. det virker så vanvittig sutrete som igjen gjør det enklere for kleskjeder å bare produsere str i "medium"... Anonymkode: 9b657...1f3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #37 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ps; jeg bruker str xxs selv eller 150 på barneavdelingen. Tror du det er kult når en voksen dame har en merkelapp med "str 12 år" på ræven? Nei! Men so fucking what... at samfunnet har mer problem med det enn det jeg har er er da ikke et problem som ikke er mitt... nei kvinn dere selv litt opp ladys.. det virker så vanvittig sutrete som igjen gjør det enklere for kleskjeder å bare produsere str i "medium"... Anonymkode: 9b657...1f3 Det betyr jo bare at plagg er billigere for deg når det står strl 12 år. Anonymkode: e9784...eb5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #38 Skrevet 28. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det betyr jo bare at plagg er billigere for deg når det står strl 12 år. Anonymkode: e9784...eb5 And u point beaning? Nei feilinfoen stopper her! jeg får ikke klær billigere som du og dessverre mange andre tro, for vet du hva? Min og en 12 åring har faktisk forskjellige kropper. (Jeg er 33 og har født 2 barn) Så etter jeg har kjøpt den buksen må jeg faktisk levere buksen min til en syerske, som må både sy inn, legge ut, og tilpasse buksen etter kroppen min. Nei det er ikke billig å være en xxs her i landet, men bra du spurte så jeg kunne oppklare.. om du lurer på noe annet må du bare spørre i stedet for å sette et utropstegn bak... og ja på, sist jeg leverte inn en bukse til syerske kostet det meg 800, noe annet du lurte på så jeg kan oppklarende det for deg? Anonymkode: 9b657...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå