Gå til innhold

Brud - vippeextensions


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.8.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Og de koster fort 3-4000kr . Billig priser betyr billig utsend.  

Anonymkode: d21b8...f21

Har du noen gang tatt vipper? Blir imponert hvis du finner en eneste salong som i det hele tatt nærmer seg summene du prater om. Hvis man tar klassiske vipper som er korte nok i start av øyet er det umulig å se at det ikke er dine egne vipper (husk å farge egne vipper først hvis de er lyse). :) 

Er man av den emosjonelle typen er vipper flott, slipper å bekymre seg for «pandalooken» etter hvert eneste rørerende øyeblikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, miramis skrev:

ef0d783f7214003e49cf877df621e263.jpg

Lite eksempel ;)  

Det så bedre ut men syns mange velger volumlooken som minner mest om vippene til dragqueens.  Hvis det var billigere å sette på vipper og det ikke slet så på de naturlige hadde jeg sikkert gjort det.  Men syns det er så lett å bare sette på punktvipper til fest.  Fant noen på Primark som er tre punkvipper i et. Kosta en euro. Setter man på et par av disse på hvert øye er man ferdig og klar til fest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig verdt det!

Jeg ser at mange som svarer deg i tråden ikke har peiling, så ikke hør på dem. Jeg har brukt vippeextenions i mange år, av både profesjonelle og private. Det er kjempepent og forenkler hverdagen noe voldsomt!

Bare ikke velg volumvipper. De kan se veldig fake ut, og du ser fort ut som en fjortis. Gå for klassiske vipper, og fortell vippeteknikeren at du vil de skal se naturlige ut.

De første 24 timene må du ligge unna vann, så ikke ta det dagen før bryllupet da det blir dusjing etterfulgt av tårer dagen derpå :P Husk at du ser bra ut lenge etter bryllupet også. Påfyll etter tre uker koster ikke så mye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg virkelig å prøve extensions minimum en gang før bryllupet, endel reagerer på limet og ender opp med røde, gjenklistrede øyne, med andre ord helt krise dersom det er noen dager før bryllupet. Jeg reagert blant annet slik og en kollega fikk i tillegg til det sår på øynene, og måtte fjerne alle vippene med olje og hadde rennende og vonde øyne i flere dager. 

Anonymkode: 5771c...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke gjør det, om du ikke har tatt det før kan du få allergisk reaksjon eller risikere å se helt merkelig ut og bli ufornøyd. Det er ikke sikkert at samme type vippepåsetting som er pent på bilde på andre kler ditt ansikt! Jeg så helt jævlig ut, mens venninda mi så smashing ut, samme vippedame som la de.
Kjøp heller vanlige falske vippesett på HM eller annen sminkebutikk, eller blivakker.no eller be din sminkør ta med seg noen til prøvesminkingen.
De fra Ardell har en usynlig stripe innerst man fester med og ikke den tykke sorte bunnen som mange vippesett har :)

Håper du får et flott bryllupp! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt opp til deg og kommer jo også an på hva du selv synes er pent tenker nå jeg. Jeg skal ærlig si at jeg aldri har sett noen med falske vipper som faktisk ser naturlig ut, men det er ikke alle som synes naturlig er penest. Jeg skal selv ikke gifte meg før neste vår, og allerede nå er jeg i gang med å forsøke forskjellige klinikker for forming av bryn for å være sikker på at jeg blir fornøyd med jobben som gjøres før den store dagen. Vippe-extention har aldri vært aktuelt for meg, men det blir jo på en måte litt samme sak. Jeg vil derfor si at om du skal ha det, så ta deg råd til å prøve det ut i god tid før bryllupet, så du slipper å se ut som en kamel på den store dagen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig erfaring med vippeextenions, er veldig fornøyd med de jeg har. Der jeg går bruker de noen som heter Pure lash, og synes det ser veldig fint. Jeg har korte vipper som stikker rett ut, vippeløft fungerte bare på mine en gang. Uansett enig i å prøve det ut før bryllup, så finner du ut om du liker det, vil prøve et annet sted osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser rart ut å ha så mange fyldige fine vipper oppe og ikke nede. 

Anonymkode: 2ed0d...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2018 den 4.25, miramis skrev:

ef0d783f7214003e49cf877df621e263.jpg

Lite eksempel ;)  

Haha, litt vanskelig å sammenligne de to objektivt når det ene bildet er tatt nærmere enn det andre... 

Anonymkode: c9fb4...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å få satt på vippeextensions til bryllupet mitt. Ser at det koster rundt 1600 kr hos de som skal være best på dette, og vil ikke risikere å gå til noen som gjør en dårlig jobb.

Budsjettet begynner å sprenges allerede - er det verdt å bruke 1600 kr på ekstra fine vipper??

Anonymkode: e6440...298

Du vil ikke risikere å gå til noen som gjør en dårlig jobb, men er du villig til å ta risikoen på at du reagerer allergisk på festelimet og ser ut som "ei kjøttkake" i ansiktet på bryllupsdagen din? Hva tenker folk med for tiden?

Les denne saken, og se på bildet; https://www.nrk.no/hordaland/birgitte-blei-alvorleg-sjuk-av-ny-type-allergi-1.12392674

Anonymkode: c7a2c...5be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...