Gå til innhold

Brud - vippeextensions


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å få satt på vippeextensions til bryllupet mitt. Ser at det koster rundt 1600 kr hos de som skal være best på dette, og vil ikke risikere å gå til noen som gjør en dårlig jobb.

Budsjettet begynner å sprenges allerede - er det verdt å bruke 1600 kr på ekstra fine vipper??

Anonymkode: e6440...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å få satt på vippeextensions til bryllupet mitt. Ser at det koster rundt 1600 kr hos de som skal være best på dette, og vil ikke risikere å gå til noen som gjør en dårlig jobb.

Budsjettet begynner å sprenges allerede - er det verdt å bruke 1600 kr på ekstra fine vipper??

Anonymkode: e6440...298

Nei. Det er ikke verdt det og på bildene kan du se unaturlig og oversminket ut. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan heller anbefale å farge de og ta vippeløft. Det gjorde jeg før mitt bryllup:)

Anonymkode: 965d9...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de fleste med vippeexstensions ser ut som de bruker billigste sort falske vipperemser kjøpt på ebay.  De er ofte for lange og alle vippene er like lange, ser dragqueenaktig og rart ut.  

Image result for volume lash extension

 

Image result for volume lash extension

Endret av Peonjenta
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier JA! Det finnes maaaange varianter, og hvis du velger en naturlig look med 3D-vipper på 10/11mm så ser det bare ut som du har vært ekstra flink med mascaraen! Man slipper i tillegg alt styret med rennende mascara! Jeg har gjort det til både eget bryllup og som forlover, jeg lover, det er verdt det! 

Anonymkode: 0cf47...938

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Jeg syns de fleste med vippeexstensions ser ut som de bruker billigste sort falske vipperemser kjøpt på ebay.  De er ofte for lange og alle vippene er like lange, ser dragqueenaktig og rart ut.  

Image result for volume lash extension

 

Image result for volume lash extension

Enig i at dette ser grusomt ut, men det finnes jo mer naturlige varianter. 

Anonymkode: e6440...298

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig i at dette ser grusomt ut, men det finnes jo mer naturlige varianter. 

Anonymkode: e6440...298

Men det er jo slike alle vi ha og ender opp med. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er helt avhengig av hvilket utgangspunkt du har. Ei venninne har veldig korte og rette øyenvipper, og gikk for extensions. Det gjorde utrolig mye for sminken og utseendet på dagen. Har man ganske fyldige vipper er det helt fint uten. Falske vipper er jo selvsagt også et alternativ, og kan gi veldig fint resultat til mye lavere pris.

Anonymkode: efc80...dea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er helt avhengig av hvilket utgangspunkt du har. Ei venninne har veldig korte og rette øyenvipper, og gikk for extensions. Det gjorde utrolig mye for sminken og utseendet på dagen. Har man ganske fyldige vipper er det helt fint uten. Falske vipper er jo selvsagt også et alternativ, og kan gi veldig fint resultat til mye lavere pris.

Anonymkode: efc80...dea

Falske vipper som man setter på selv? Eller får man gjort det i salong? Hva er forskjellen egentlig? 

Anonymkode: e6440...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig i at dette ser grusomt ut, men det finnes jo mer naturlige varianter. 

Anonymkode: e6440...298

Og de koster fort 3-4000kr . Billig priser betyr billig utsend.  

Anonymkode: d21b8...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kjøpt noen fine på nett du limer på på dagen. Mye lettere å gjøre øyesminke før vippene settes på. De ferreste med varig extension får til øyesminke. 

Det koster også mye mindre, og du kan prøvve de på forhånd så du er helt sikker på at du ikke får en allergisk reaksjon! Kjipt å måtte gifte seg med blemmer på øyelokkene. 

Anonymkode: 86d22...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier JA! Det finnes maaaange varianter, og hvis du velger en naturlig look med 3D-vipper på 10/11mm så ser det bare ut som du har vært ekstra flink med mascaraen! Man slipper i tillegg alt styret med rennende mascara! Jeg har gjort det til både eget bryllup og som forlover, jeg lover, det er verdt det! 

Anonymkode: 0cf47...938

Man slipper da rennende mascara om man bruker vannfast mascara. Eller man kan bruke vipper man setter på selv som varer en dag. Da slipper man mascara. 

Anonymkode: 86d22...544

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger vippe-extensions! Pleier å få satt på volum-vipper, det ser kjempefint ut. Vippene kommer i ulike lengder og typer, så man kan velge hvor "dramatisk" effekt man vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan velge mellom mange typer, og kombinere/mixe ulike typer. Til mine auger passer ein kombinasjon mellom volum og klassisk. Eigentleg bestiller eg klassisk, med litt volum. Veldig nøgd, og slepp at alle ser at eg har exstensions:)

Anonymkode: a6787...f3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt extension og kommer nok ikke til å ha det, er null interessert i slikt.

 

Men min søster hadde myke og fine extension på bryllupet, for å slippe mascara som renner pga tårer i bryllupet. ;) Hun ble faktisk skikkelig fin! Så bare velsminket ut.

Handler kanskje om hvor mye og lange vippene er, om de står i stil med ansikte og øyner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 8/21/2018 at 3:13 PM, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å få satt på vippeextensions til bryllupet mitt. Ser at det koster rundt 1600 kr hos de som skal være best på dette, og vil ikke risikere å gå til noen som gjør en dårlig jobb.

Budsjettet begynner å sprenges allerede - er det verdt å bruke 1600 kr på ekstra fine vipper??

Anonymkode: e6440...298

Jeg ville prioritert fine løsvipper (altså bare remser/punktvipper du setter på med lim). Koster en brøkdel av extensions. De fleste makeup-artister setter på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint hvis man velger klassiske vipper - ikke volum.
Og jeg ville begynt en stund før bryllupet. I tilfelle du reagerer på limet el.l (Noen gjør jo det.)

Jeg hadde klassiske før (og en stund blanding av volum og klassisk.)
Vippene var i ulik lengde fra 10-12mm. VEd påsetting av klassiske vipper limes 1 enkelt hår til hver av dine egne vipper. Velger du 3D volum er det 3 hår i hver som limes på din vipp, 5D er 5 vipper pr vipp.....med andre rod blir det fort voldsomt....

Selv om jeg valgte klassiske var de naturligvis mye lenger ut enn naturlige vipper (det var jo litt av poenget) men sånn ellers syns jeg det så ganske "naturlig" ut. Jeg ville aldri gått for volum-looken - det ser jo ikke ut som vipper engang når de sitter så tett. 

Bildet under er eksempel på klassiske vipper eller muligens en mi\x av klassisk og volum.
 

 

21568704_121121008610022_5712005980523331584_n.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og HVIS du skal - prøv det i forkant!!! Jeg ble ILLRØD, hovnet opp, fikk sinnsykt vondt i øynene, klarte ikke holde de åpne, fikk ikke sove etc. Reagerte skikkelig. 

Anonymkode: 576e9...db2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup eller ikke bryllup - vippeextensions gir i de aller fleste tilfeller ikke et heldig resultat. I den forstand at det fort ser "billig" ut. Akkurat for en brud, synes jeg det er innenfor med mer sminke enn ellers, og i mitt eget bryllup ble løsningen at frisøren/sminkøren min (som er veldig dyktig) satt på noen (korte) punktvipper da hun sminket meg. Det ble veldig fint, og gjorde seg godt på bildene. Vippene satt som bare det gjennom bryllupsdagen, og gikk fint av i dusjen dagen derpå. 

Lykke til! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...