Gå til innhold

Dukker Tindermatchen opp på ny om jeg sletter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del matcher som tilsynelatende virker intetessante. Problemet er at vi gjerne matchet for fem-seks måneder siden, uten at noen av oss tok initiativet til å starte en samtale. Jeg sveipet uhemmet på et tidspunkt der jeg egentlig ikke var klar for å prate med noen, men lin brukte det som tidsfordriv. Jeg føler det blir litt rart og bare poppe opp i meldinger nå.

Derfor; er det noen som vet om jeg vil få disse opp igjen i bunken etter hvert dersom jeg sletter de som match? Lettere å ta steget og starte en samtale dersom matchen er ny. :)

Anonymkode: 7d02c...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del matcher som tilsynelatende virker intetessante. Problemet er at vi gjerne matchet for fem-seks måneder siden, uten at noen av oss tok initiativet til å starte en samtale. Jeg sveipet uhemmet på et tidspunkt der jeg egentlig ikke var klar for å prate med noen, men lin brukte det som tidsfordriv. Jeg føler det blir litt rart og bare poppe opp i meldinger nå.

Derfor; er det noen som vet om jeg vil få disse opp igjen i bunken etter hvert dersom jeg sletter de som match? Lettere å ta steget og starte en samtale dersom matchen er ny. :)

Anonymkode: 7d02c...248

Ja sannsynligvis men er ikke sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ta lang tid da, og hva hvis han da sveiper venstre? Match gone forever. Send en melding! Er vel vanlig å innimellom bla seg gjennom matchene og ta kontakt med en ny? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...