Gå til innhold

Kunne dere datet en mann som stemte SV eller Rødt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje hvis han var rik som han derre søkkrike rødlederen. Og han er jo litt søt også da. Så lenge han holder stilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Sosialisme er fint og flott, men åpne grenser er ikke det, når vi ser hvor galt det kan gå når integreringen slår feil. 

Anonymkode: 96ff8...159

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da tror jeg det hadde ligget an til litt i overkant hissige diskusjoner. Jeg driver egen bedrift og blir oppgitt over alle som vil gjøre det vanskelig å tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det følger med en del andre negative verdisyn og holdninger med å være såpass radikal, at det utgår for meg. 

Anonymkode: 412ed...218

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig vil jeg date en SV eller rødt mann, da jeg selv stemmer SV.

Men har inntrykk at de single mennene som er på nettdatingsider, så er det litt for mange som stemmer FRP, og de kan fint pule ei fra SV, men ikke noe mer. Det festligste var jo han som ikke kunne noe om FRP sitt partiprogram, alt han sa var feil. Men han kunne bare stemme FRP, og slet med å date ei som stemte SV. 

 

Anonymkode: e17ac...10e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Nei, men det er nok fordi jeg ikke har romantiske forhold til menn. 😄

Hvis jeg skal ta et skråblikk på hvilke partier jeg synes har attraktive kvinnelige velgere ser vel listen slik ut: 

Høyst attraktive:
Venstre
Miljøpartiet
Rødt
Høyre
____________________________________
"Innafor":
KrF
SV
____________________________________
Utelukket:
AP
SP
FrP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ikkerepresentativ skrev:

Motsatt, så kunne jeg datet en dame som stemte Frp og Høyre, ja til og med KrF, men så fort det begynner å bli rasisme og brunt, så er det litt turn-off, fordi da føler jeg at dama mangler for mye empati. Selv om det kanskje er rasjonelt å ønske at en båt med syrere synker i middelhavet, så blir det litt for empatiløst å ytre det. Et veldig interessant spenn her mellom rasjonell kynisme og hva jeg får tillit til personlig.

Det er vel ikke empatiløst å ikke ønske seg fullt av voldtektsmenn til landet. Det er jo av omtanke til sine medsøstre.

Anonymkode: bda20...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller forsåvidt ikke noen rolle hva vedkommende stemmer, da jeg ikke diskuterer partipolitikk med andre.

Anonymkode: 5735c...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største frykt når det gjelder å være i forhold med noen på den siden av det politiske spekteret er at de skal dra med seg den samme sjalusien og offermentaliteten de har politisk inn i den mellommenneskelige relasjonen som utgjør selve forholdet. Jeg verdsetter kommunikasjon for høyt til det.

Anonymkode: 21bc2...3f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Kona er SV medlem, jeg har stemt FRP i alle år. Men det vet ikke hun. Gift i 20år.

Går fint....

 

Anonymkode: 9154b...c6e

Jeg tenker at det her er litt typisk, egentlig, at hun kan fortelle deg at hun stemmer SV, men du kan ikke fortelle henne at du stemmer Frp. Jeg hadde slitt med å respektere (og derfor også elske) et menneske som var så hellig overbevist om sin egen moralske overlegenhet at en hver form for kommunikasjon er dømt til å mislykkes. Hvorfor er ikke hun i stand til å utvise deg det samme storsinnet som du utviser henne? Syns det her er litt typisk for mennesker på venstresiden, de som ironisk nok ser på seg selv som de mest "åpensinnede" menneskene.

Anonymkode: 21bc2...3f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min største frykt når det gjelder å være i forhold med noen på den siden av det politiske spekteret er at de skal dra med seg den samme sjalusien og offermentaliteten de har politisk inn i den mellommenneskelige relasjonen som utgjør selve forholdet. Jeg verdsetter kommunikasjon for høyt til det.

Anonymkode: 21bc2...3f8

Nå er min familie, venner og jeg på venstresiden, og vi har da overhodet ingen problemer med å diskutere, vi er litt små engasjert politisk og, har ingen problemer med å diskutere med de som stemmer blått heller. Problemet jeg møter, er at de fleste fra Frp, nytter det ikke å diskutere med. Lettere med de fra høyre. For selv om vi har forskjellige meninger, så må man lytte og respektere den andre også, og alltid gøy med meningsutvekslinger, noen ganger finner vi ut, at vi er ikke så uenige som vi trodde og. 

Og jeg kan love deg at ingen av oss, oppfører oss som offer. Flertallet jobber mye frivillig, har høyere utdannelse og står på. 

Anonymkode: e17ac...10e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke empatiløst å ikke ønske seg fullt av voldtektsmenn til landet. Det er jo av omtanke til sine medsøstre.

Anonymkode: bda20...7cd

 

86% av alle voldtekter skjer med noen offeret kjenner, og det er ikke inkludert de som blir voldtatt i ekteskapet sitt, det er selvfølgelig ikke ufarlig å dra til visse klubber i Norge. Men vi rapporterer jo bare i media når det er utlendinger eller høyprofil personer i Norge. Halvparten av alle voldtekter skjer med jenter før de har fylt 18 av gjevnaldrende studenter. Eller i dette tilfelle drittsekker som tror de har rett på sex og fordi de blir avvist fordi de ikke eier sosiale antenner finne de ei som er på sin første fest og ikke har venner som passer på dem når de har drukket seg amøbe. Sier ikke at det er rett og at det burde trenges venner for å ikke bli voldtatt, dette er hva dataen viser hvor de går etter jenter som ikke kan gi samtykke. Og da mener jeg heller ikke at fulle folk ikke kan gi samtykke, da hadde de fleste ONS vært kriminelle handlinger. Men er du så full at du trenger nærmest noen som må løfte deg og tydelig faller inn og ut av hode og du "hjelper" personen til en seng og bestemmer deg for at fordi hun verken sier nei eller ja så er det bare å kjøre på er virkelig psykopati. 

Har blitt klådd og kysset på at skikkelig dritings kvinner men kan hun ikke bestå vanlige verbale tester og må henge på meg så mye at de nærmest ser ut som de går i søvne er det uaktuelt for meg å ha sex. Selv de gangene hvor en jente virker å ha kommet tilbake til litt liv når jeg har sagt "du er for full og kommer bare til å angre i morgen" så er det bedre at de blir sure på meg fordi jeg tar en avgjørelse på deres vegne og gir meg en fik i ansiktet. Enn at hun vokner neste morgen og ikke har peiling på hvem jeg er eller hva som har skjedd. Bruker som regel å bare prøve å holde dem oppe og finne en vennine av dem som kan ta seg av dem. Men har skjedd at jeg har måttet gi opp, og prøve å hjelpe dem hjem siden jeg ikke drikker så kjører jeg alltid bil, men vil ikke ta noen sjanser der heller. Så bruker å gå opp til en vakt forklare situasjonen og be han ta bilde av meg med kjørekortet, ikke for at jeg er redd for at jeg ville voldtatt noen om jeg hadde kommet unna med det, men fordi jeg hadde måttet være rimelig dom om jeg hadde advert det til en vakt og så begått voldtekt. Vet det bare er 1 av 9 som beskyldte som er uskyldige men har ikke lyst å bli 1 av 9. 

Har også skjedd 5 ganger at damer har vært så dritings at jeg ikke fikk noen adresse så da har jeg bare måttet ta dem med hjem og la dem sove. Legger dem på sofaen i stua, slår på kameraet jeg bruker til streamingen min som bevis på at ingenting har skjedd, fikser teppe, pute, vann og bøtte i falle de skulle vokne opp og måtte spy før jeg har lagt meg på rommet mitt. Litt flaue over at de mistet kontrollen slik er ikke uvanlig men bestandig blitt takket for at jeg tok ansvar av å ta vare på dem. Ei endte jeg opp med å ha sex med men var fordi jeg gikk i dusjen når jeg voknet dagen etterpå og hun kom inn og sa "stoler du på at jeg er edru nok nå? herregud du tok ikke av meg jakken en gang". Siste gangen det skjedde ble jeg faktisk sammen med henne, men vi hadde ikke sex dagen etterpå, hun syntes det var utrolig flaut, og redd for hva venninna skulle tro siden hun ikke er en ONS type. Fikset bare frokost og sa jeg kunne sende henne filmen om hun var redd veninna skulle tro hun hadde hatt et ONS og da slappet hun mer av selv om hun aldri spurte om å få vidoen, og regner med det sikkert bare var litt fylle nerver også som gjorde henne flau.

Hadde en veldig hyggelig samtale etter det, og når jeg kjørte henne hjem endte vi opp med å sitte i bilen i over en halvtime og bare forsatte å prate. Før hun spurte om hun kunne få gjøre opp for seg ved å invitere meg med på en middag. Sa det var veldig hyggelig men at hun ikke trengte å gjøre det, jeg viste at hun ikke var interessert i en kraftig fyr som meg. Hun hadde sagt når hun var full "normalt sett bruker jeg ikke å gå etter karer som ikke i det minste har flat mage men du er faktisk utrolig kjekk i ansiktet og har sexy brystkassa og godt trente armer, kanskje jeg har undervurdert litt mjuk bul". Så fort jeg sa "kraftig fyr som meg" kom nok minne hennes tilbake for hun gjemte hode i henda sine og beklaget oppførselen sin, og det var overhode ikke snilt sagt. Fikk bare sagt "det går greit, tro meg har opplevd å bi behandlet langt verre 😛 " mens jeg lo, før hun holdt hode og nakken min og gav meg et utrolig kyss. Spurte igjen om å få en sjanse til å gjøre opp for seg, og sa ja. Har vært sammen i 3 år og etter alt som hadde skjedd meg trodde jeg egentlig aldri at jeg kom til å være lykkelig og finne noen som ville slå seg til ro med meg. Og ihvertfall ikke med en dame som helt ærlig er langt utav min liga, skulle jeg bruk tall ville jeg sagt at pga magen operasjonen min så er jeg en grei 3er, mens hun er bokstavelig talt perfekt. Elsker å introdusere henne for andre for folk tror pga utseende at hun er en rødhåret barbie dukke, men hun er en forbanna smart psykolog. Hun vet også å utnytte at folk undervurderer henne, og vi har hatt det mye gøy på forbudte steder, og et par ganger blitt tatt, men med litt sjarm har hun snakket oss ut av flere situasjoner når vi har vært ute å reist. 

Tror nok eneste grunnen til at vi forsatt er sammen er fordi hun er smartere enn meg, og fikk meg til å skjønne at jeg fortjente henne og at hun faktisk hadde falt for meg. For jeg var utrolig redd i starten å for at hun skulle innse hvilken taper jeg var, og at jeg bare var en fase i livet hennes. Men dagen hun sa hun elsket meg var det mest emosjonelle øyeblikket i mitt liv, viste at jeg hadde vært forelsket i henne siden den første ordentlige daten vår ville bare ikke innrømme det fordi jeg trodde jeg kom til å bli hjerteknust fordi hun var en av de beste vennene jeg noen side hadde fått og fryktet å ikke få prate med henne lenger, når hun gikk lei. Til hennes store kreditt satt hun seg ved siden av meg, mens jeg hadde problemer å si at jeg elsket henne uten at stemmen min knakk, hadde tårer i øynene. Og sa til meg at jeg er ikke en dårlige uduglige personen som jeg kaller meg selv fordi det er hva alle andre kalte meg fra jeg ble født tils jeg rømte og fikk meg egen leilighet og jobb når jeg var 17. Det var nå på tide å la henne slippe helt inn uten noen frykt for at hun kom til å se ned på meg. 

Til de som er seksuelle kriminelle fordi det handler om makt kan jeg dessverre gjøre lite med, de er psykopater som vi bare burde holde i livet for å finne ut nøyaktig hva som foregår i hjernene deres for å se om det går å forhindre nå som vi har startet med genmanipulering. Dette har jeg skrevet til de menn som ser seg etter en lett måte å få sex på ved å gå etter kvinner når de er ekstremt kognitivt svekket, kanskje mitt eksempel om å gjøre den rette tingen vil få personen til å tenke seg om to ganger. Ikke fordi det nødvendigvis går med deg slik som det gjorde med meg, men om du har noe som helst samvittighet tror jeg ikke det er en plass det er mulig å komme seg tilbake ifra. Forbli en gentleman selv om det gjør deg ensom, og lær deg at dating ikke er så svart og hvit som du tror når det går galt. Du vil jo bare ha 1 person uansett, så om 100 stykker avviser deg så spiller det ingen rolle, men ta notat av hva du har gjort galt fordi av de 100 var du ikke kompatibel med de fleste for dem, mens noen av dem var det ting du kunne gjort annerledes som du bare ikke vil innrømme. Ikke bli medlem av en statistikk gruppe som selv andre kriminelle behandler som avskum. 

Anonymkode: acb6f...830

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også kun datet en mann som stemte på et parti på venstresiden. Rødt er kanskje litt ekstremt for meg i mange saker, men det kommer jo an på hvorfor han stemmer på dem. 

Anonymkode: 4f63d...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne lett ha datet Moxnes (kjekkeste norske kjendisen!) og kanskje også Lysbakken, så ja.

Jo, kunne selvfølgelig det og brorparten av de jeg har datet stemmer nok deromkring. 

Anonymkode: 8e33f...c9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare h*n ikke stemmer blåblått eller brunt, så går det nok greit. RV, ja, SV ja, AP ja, Venstre, Krf, Høyre ja, men helst ikke Senterpartiet. 

Anonymkode: f3c8d...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...