Gå til innhold

Kunne dere datet en mann som stemte SV eller Rødt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne dere datet en mann som stemte på ett av disse partiene på venstresiden? Eller hadde dere tenkt at dette var turnoff? Hva hadde dere tenkt om han? 

Anonymkode: 939f8...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, om spørsmålet blir snudd, altså date jente som stemmer sv eller rødt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kun datet en mann om han stemte SV eller Rødt. (og AP)

Anonymkode: bccd5...68e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje det. Er jo hemmelig valg, man trenger ikke å dele alt. 

Anonymkode: bda20...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kunne datet en venstreradikal, men jeg tror ikke en venstreradikal ville datet en som ser på venstresiden som spekualtiv, manipulativ, ikke moralsk overlegen, en som generelt er kynisk, ikke støtter valgsystemet, ikke gidder å velge, men finner valgkortet i tursekken et par år etterpå, og er generelt egoistisk. Det er akkurat samme problemet som med goody-goody kristne. Hvis hun var yrkespolitiker, så tror jeg ikke vi kunne vært sammen.

Motsatt, så kunne jeg datet en dame som stemte Frp og Høyre, ja til og med KrF, men så fort det begynner å bli rasisme og brunt, så er det litt turn-off, fordi da føler jeg at dama mangler for mye empati. Selv om det kanskje er rasjonelt å ønske at en båt med syrere synker i middelhavet, så blir det litt for empatiløst å ytre det. Et veldig interessant spenn her mellom rasjonell kynisme og hva jeg får tillit til personlig.

Det hadde vel også vært en fordel om hun hadde et yrke som ga henne fucka døgnrytme.

Og innerst inne, så vet jeg at null og niks av dette får noen betydning når jeg liner opp neste dame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeiderpartiet er helt greit men SV er å dra det litt langt men  jeg kunne aldri datet en som stemmer Rødt.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis samtidig respektert at andre har andre meninger. Det er vel heller spørsmål om han kunne datet meg, som stemmer høyre. 

Anonymkode: fb7e8...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde foretrukket at han stemte FrP, slik som meg. 

Anonymkode: cc6d7...3eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg var på sjekkemarkedet ville ikke det vært noe problem i det hele tatt. Jeg er vant til at det går an å være uenig uten å være uvenner. 

Hvis hun trodde at ulike meninger kun var et spørsmål om moral så ville vi hatt et problem. Da ville hun ikke hatt meg heller, så det ville løst seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stemmer Rødt er ikke særlig opplyste, så nei. Folk som stemmer SV hadde ikke vært noe problem. 

Anonymkode: e25be...459

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tvilsomt. Syntes ofte de har mye annet rart for seg også.

Anonymkode: 76927...de4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Stemmer SV selv. Det gjør mannen også. Ble faktisk samboere før vi tok praten om hvilke parti vi stemmer. 

Anonymkode: 812e5...de4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne dere datet en mann som stemte på ett av disse partiene på venstresiden? Eller hadde dere tenkt at dette var turnoff? Hva hadde dere tenkt om han? 

Anonymkode: 939f8...5a7

Kona er SV medlem, jeg har stemt FRP i alle år. Men det vet ikke hun. Gift i 20år.

Går fint....

 

Anonymkode: 9154b...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg godt. Han ville nok ikke delt mine verdier og idealer i alt, men det skulle vanskelig ha latt seg gjøre uansett. 

Anonymkode: a95ce...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...