Gå til innhold

Hvorfor slår du ikke opp hvis kjæresten din er utro?


PinkLady97

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at så mange ikke slår opp tiltross for at kjæresten deres er utro? Enten det er et sidesprang, uskyldig flørt eller et forhold på si. Er det fordi man gjør seg blind på kjærligheten og ikke bryr seg om kjæresten ikke har respekt for deg? Det er mitt inntrykk! Aner ikke hvor mange gutter som har prøvd seg på meg som er i et forhold, også sier jeg ifra til dama deres. Nesten ingen slår opp, bare hun ene av mange gjorde det 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig hadde aldri klart å fortsette i et forhold om min kjæreste var utro. Hadde aldri klart å lagt det bak meg og hadde alltid gått og bært gnag og vært bitter. Hadde aldri klart å stole på han igjen, og da er det ikke vits å fortsette synes jeg

 

ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, PinkLady97 skrev:

Jeg personlig hadde aldri klart å fortsette i et forhold om min kjæreste var utro. Hadde aldri klart å lagt det bak meg og hadde alltid gått og bært gnag og vært bitter. Hadde aldri klart å stole på han igjen, og da er det ikke vits å fortsette synes jeg

 

ts

"Å bære nag".

 

Heter ikke gnag, var han i Paradise som trodde det het det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, VoodooChild skrev:

"Å bære nag".

 

Heter ikke gnag, var han i Paradise som trodde det het det.

Ok einstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde kun en uskyldig flørt. Spyr av å si at det mulig kunne utviklet seg. Jeg har alltid sagt at skjer det, så er det RETT ut. Har alltid vært sikker på at noe slikt godtar jeg aldri. Men da det skjedde, var det ikke så lett likevel. Vi har flere barn, og et langt ekteskap bak oss. Dog gjorde det vårt forhold bedre på mange plan. Jeg ble obs på å ha forsømt han, og han har forandret seg totalt i forhold til meg. Gjør alt for å vise at han angrer, og at jeg er the one. 

 

Tror mange opplever at det ikke er like lett i praksis, som det er å si før det skjer 

Anonymkode: 1da5b...5d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det som sagt ingenting fysisk. Men kunne mulig blitt det. Hun kontaktet han, og han gjorde nada for å få slutt på det. Hadde det skjedd noe mer hadde jeg nok ikke klart å legge det bak meg, tror jeg. Kunne aldri glemt at en annen dame har vært på min mann 

Anonymkode: 1da5b...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enklere sagt enn gjort høres det ut som:p 

Aldri opplevd utroskap selv så vanskelig å vite hva jeg ville gjort. Men jeg hadde garantert blitt såret og sint, og hadde neppe klart å dele seng eller den slags på en stund;p

 

TS 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme som deg! Kjæresten min gjennom nesten to år var utro mot meg over en kort periode av forholdet vårt, og da jeg fant det ut gjorde jeg det slutt. Jeg satt likevel med et ønske om å finne ut av det med ham, for jeg ville fortsatt ingenting annet enn å være med fyren jeg elsket.

Selv om han bedro meg, var jo mange av mine følelser for ham de samme som før. Der er en veldig kompleks og tøff situasjon å stå i, og for min del måtte ALT stemme for at vi skulle finne tilbake til hverandre. 

Han gjorde veldig mye riktig i månedene som fulgte etter bruddet, men til slutt føltes det ikke 100%. Da avsluttet jeg det for godt. Jeg tror ethvert utroskap er like individuelt som ethvert parforhold, og ting er ikke svart/hvitt.

Anonymkode: 0503d...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der selv:/ Eksen min han var utro mange ganger. Jeg fant det ut til slutt da han hadde ei jente på besøk så kom jeg plutselig hjem til han. Ikke hyggelig opplevelse! Ble så knust og jeg gjorde det slutt i ca 1 uke så ble vi sammen igjen og prøvde på nytt. Det er det dummeste jeg noengang har gjort. Han var utro igjen og jeg ga han sjanser heletiden. Sa sånn «er du utro igjen slår jeg opp med deg» og han lovte det aldri skulle skje. Uff så ung og dum jeg var. Skikkelig naiv. Kjærligheten gjør deg dessverre blind.... Heldigvis er det slutt i dag. Dette er 4 år siden, og jeg er 22 år gammel.

Anonymkode: 4baac...8ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg slo ikke opp med en gang fordi jeg var gravid... Godtok så mye jeg aldri hadde trodd, både utroskapen, kjefting og krangling fordi jeg tidvis var lei meg og hadde mange spørsmål og tanker, å knapt få hjelp under graviditet eller tiden med liten baby. Vet ikke hvorfor, trodde jeg var sterkere. Men det er vanskelig. Glad for at det faktisk endte til slutt...

Anonymkode: eb7bd...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, PinkLady97 skrev:

Ok einstein

Er ikke Einstein av den grunn kjære du, du burde kanskje ikke lære av alt du ser på tv. Gnag du, haha.. 

Anonymkode: 9b381...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...