Gå til innhold

Er det normalt å være besatt av lærerne sine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en venninne går på hver vår skole og har aldri møtt hverandres lærere, men vi elsker å snakke om morsomme ting de har sagt/gjort, og forteller den minste lille ting etter endt skoledag. Vi snakker jo om mye annet også så klart, men føler at vi er litt i overkant besatt av å snakke om akkurat lærerne. I tillegg så får vi lett "crush" på dem, samme om det er en dame- eller mannelærer. Ingen andre venner vet at vi er såpass obsessed med lærerne våre, snakker ikke om de til noen andre enn denne venninnen. Er dette unormalt? 

Anonymkode: 1c00e...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ikke helt normalt ut, nei. Kanskje dere burde skaffe dere enn hobby?

Anonymkode: 29ad0...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke helt normalt ut, nei. Kanskje dere burde skaffe dere enn hobby?

Anonymkode: 29ad0...f64

Vi driver begge med mye etter skoletid altså, både idrett og jobb. Er jo ikke akkurat slik at vi bruker hele kvelden på å snakke om dem. Men hvis jeg kjeder meg i timen går jeg ofte på Facebook, og da kan jeg begynne å skrive alt som har skjedd osv. 

Anonymkode: 1c00e...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stella Rose skrev:

Nei, ikke normalt.

Men det å være helt besatt av kjendiser er jo relativt normalt tenker jeg. Bare se de ville tilstandene da JB var i Norge. Så er det da verre å være besatt av lærerne sine? De kjenner man i hvert fall. 

Anonymkode: 1c00e...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Jeg synes dere skal hygge dere med å snakke om lærerne med hverandre. Dette er langt mer sunnere enn hva andre ungdommer driver på med. At dere koser dere med å prate og tøyse om lærerne deres er bare hyggelig, og det å bli betatt er slettes ikke uvanlig. 

Nyt denne tiden dere. 

Anonymkode: 3ad48...a34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva? Jeg synes dere skal hygge dere med å snakke om lærerne med hverandre. Dette er langt mer sunnere enn hva andre ungdommer driver på med. At dere koser dere med å prate og tøyse om lærerne deres er bare hyggelig, og det å bli betatt er slettes ikke uvanlig. 

Nyt denne tiden dere. 

Anonymkode: 3ad48...a34

Takk for tilbakemelding 

Anonymkode: 1c00e...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som å høre meg selv for 10 år siden! Bestevenninna mi og jeg pleide å bli hodestups forelska i enhver student som kom innom klassen i tillegg til flere lærere oppgjennom. Vi fant dem og familien/vennene på facebook, vi fant ut så mye vi kunne om privatlivene deres, vi sendte snikbilder av dem til hverandre og andre venner osv. Selv om det kanskje høres litt merkelig/småskummelt ut å drive på sånn, så skader det jo ingen! Såfremt det ikke går utover konsentrasjonen deres i timen eller at lærerne finner ut av hva dere holder på med så går det vel greit? Hvis det er veldig åpenlyst hva dere driver med for lærerne selv, synes jeg dere skal vurdere litt hva dere tror lærerne føler om det. Kan godt tenke meg det er litt ubehagelig for dem 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Shai skrev:

Haha, som å høre meg selv for 10 år siden! Bestevenninna mi og jeg pleide å bli hodestups forelska i enhver student som kom innom klassen i tillegg til flere lærere oppgjennom. Vi fant dem og familien/vennene på facebook, vi fant ut så mye vi kunne om privatlivene deres, vi sendte snikbilder av dem til hverandre og andre venner osv. Selv om det kanskje høres litt merkelig/småskummelt ut å drive på sånn, så skader det jo ingen! Såfremt det ikke går utover konsentrasjonen deres i timen eller at lærerne finner ut av hva dere holder på med så går det vel greit? Hvis det er veldig åpenlyst hva dere driver med for lærerne selv, synes jeg dere skal vurdere litt hva dere tror lærerne føler om det. Kan godt tenke meg det er litt ubehagelig for dem 😉

Hehe nei er ikke åpenlyst, lærerne vet det ikke med mindre de har hacket min messengeren min. Hadde jo vært utrolig kleint om de hadde visst det hehe. 

Anonymkode: 1c00e...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker vi drev å tullet mye med lærerne våre oss i mellom. På VGS hadde vi veldig mange unge lærere og vi var veldig opptatt av deres gjøren og laden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

samme om det er en dame- eller mannelærer. Ingen andre venner vet at vi er såpass obsessed med lærerne våre, snakker ikke om de til noen andre enn denne venninnen. Er dette unormalt? 

Det er normalt. For de er også mennesker.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest litt rundt virker det som om det er veldig normalt ja. Har vært det selv også. Var egentlig verre for meg da jeg begynte på høyskole, hadde crush på fire av fem forelesere førsteåret haha 😀 Helt uskyldig og skader ingen! 

Anonymkode: a0e30...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...