Gå til innhold

Hvor lenge er det greit å være utro?


ikkerepresentativ

Anbefalte innlegg

Ja, enkelt og greit. Det er mange her som snakker om at "man må ha ryggrad," at man bør "avslutte forholdet, før man innleder et nytt" - men jeg lurer på om bakgrunnen for sånn type "råd" er alt annet enn den som spør sine interesser.

Rent rasjonelt, så virker det rart å kvitte seg med et forhold, før man har et nytt. Spesielt for menn, ettersom man er mer attraktiv når man er i et forhold. Men det er ganske urimelig å holde på med to over lang tid. Hvor mange ganger skal man ligge sammen før man vet om man har bedre kjemi totalt sett, og bør gå videre? Motsatt, blir forholdet med partner, om man allikevel ikke velger å bytte, enda bedre, fordi man blir sikrere i sin sak på at hun er bedre enn alle de andre kortvarige knullene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vel si tre fire prøvenummer bør holde.

Anonymkode: 0bc9e...5ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å være utro i det hele tatt, dermed blir spørsmålet overflødig.

Tenker du ikke over den du er utro mot, at du faktisk sårer denne personen? Og synes du det er greit om noen behandler deg på en slik måte?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SPOCA skrev:

Det er ikke greit å være utro i det hele tatt, dermed blir spørsmålet overflødig.

1. Tenker du ikke over den du er utro mot, at du faktisk sårer denne personen?

2. Og synes du det er greit om noen behandler deg på en slik måte?

1. Jo.

2. Nei - men hvorfor er det relevant?

Det er derfor det blir verre jo lenger man holder på.

Men å ikke prøvekjøre før man bytter kjerra, eller kjerringa, det er heller ikke veldig lurt. Hva hvis hun nye er helt klin gæærn, eller er skikkelig prippen i senga? Ting forandrer karakter etter den første forelskelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vel si tre fire prøvenummer bør holde.

Anonymkode: 0bc9e...5ea

Litt lite. Jeg har faktisk fått enormt bra sex med partnere etter de første fire gangene. Tenk om elskeren har en bedre personlighet, bedre innstilling til livet, en mer positiv holdning til livet, osv. Skal du la sjansen gå, bare etter fire ganger i høyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at om noen har den innstillingen, så ender vedkommende opp alene. Da er det selvsagt fint å ha noe god sex å minnes til tørre tider.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs?

Anonymkode: 21608...c56

Jeg kjenner faktisk en person som er som TS i virkeligheten. Vedkommende er psykisk syk med personlighetforstyrrelse. 

Anonymkode: e85f1...729

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36

Håper trådstarter blir fersket av dama og får prøve kjørt rasshølet sitt med balltre 😀👍🏼 

Utro scumbag🖕🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, ikkerepresentativ said:

Rent rasjonelt, så virker det rart å kvitte seg med et forhold, før man har et nytt. Spesielt for menn, ettersom man er mer attraktiv når man er i et forhold

Wow!  :klaske:

Anonymkode: bbe4d...caf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært mann hadde jeg faktisk blitt fornærmet av HI. 

Som kvinne ser jeg godt hvordan innlegg som dette får kvinner til å tenke negativt om menn. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trolltunge skrev:

Hadde jeg vært mann hadde jeg faktisk blitt fornærmet av HI. 

Som kvinne ser jeg godt hvordan innlegg som dette får kvinner til å tenke negativt om menn. 

Tråden er neppe seriøs.

Anonymkode: 30e46...f27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trolltunge skrev:

Hadde jeg vært mann hadde jeg faktisk blitt fornærmet av HI. 

Som kvinne ser jeg godt hvordan innlegg som dette får kvinner til å tenke negativt om menn. 

Jeg tenker at kvinner som leser dette innlegget må ha sirkulasjon nok til og gjenkjenne en "kødd" som ikke har stort annet og gjøre enn og være totalt uærlig, og mest sannsynlig akkurat har lagd en tråd om hvor jævlige kvinner er som kan få seg når som helst, med alle de de ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ganske teit tråd. Handler selvfølgelig ikke noe om hvor lenge man er utro, det er ikke ett tidsspørsmål.

 

Det er greit å være "utro" dersom partner er enig og kan ha flere på si selv. Det er aldrig greit å være utro dersom man har blitt enig i å ikke ligge med flere. Ganske kjipern for den som ikke har vært utro, uansett hvor ofte, hvor lenge og når. Blir jo som å dolke i ryggen.

 

Ting kan skje i fylla eller i gitte senario. Det er sikkert menneskelig. Men det er uansett ikke greit så lenge den andre ikke er enig på forhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelige holdninger du har TS. Håper noen aldri vil innlede et forhold til deg og bli utsatt for utroskapen din i praksis.

Anonymkode: 94e72...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er neppe seriøs.

Anonymkode: 30e46...f27

Nei, men den som ikke forstår alvoret i en spøk, eller kan se det humoristiske i det alvorlige, den har misforstått begge deler. 

Om en mann har startet denne tråden latterliggjør han menn, om det er en kvinne det samme. Ment som spøk kanskje, men med kjønnsnedlatende undertone. Morsom spøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...