Gå til innhold

Kort livmorhals - uke 34


Gjest Graviduke7

Anbefalte innlegg

Gjest Graviduke7

Jeg er nå i uke 35 (34+2) og var på kontroll. Jeg hadde livmorhals som målte 1,5 cm noe som er veldig lite. Legen ville jeg skulle være helt sykemeldt og bare slappe av, slik at fødselen ikke starter alt for tidlig. Jeg lurer på hva deres erfaringer er? Fødte dere for tidlig eller ble barnet i magen til «riktig» tid? 

 

Takk på forhånd fra en stresset førstegangsgravid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det likt i uke 32 men hadde også premature rier da. Se ble heldigvis stoppet og jeg ble rådet til lite aktivitet. Forberedet meg på at han skulle komme når som helst men kom ikke før termin:) hadde så til gjengjeld 4 cm åpning uten rier så kroppen hadde tydeigvis jobbet :)

Lykke til!

om du lurer på noe så bare send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også premature rier og kort livmorhals i uke 33. Det ble stoppet, og er nå i uke 39 😊 Også førstegangs! De trodde ikke jeg kom til å gå så langt, men her er jeg da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Graviduke7
1 time siden, Babydrømmen skrev:

Hadde også premature rier og kort livmorhals i uke 33. Det ble stoppet, og er nå i uke 39 😊 Også førstegangs! De trodde ikke jeg kom til å gå så langt, men her er jeg da 😊

Husker du hvor kort livmorhalsen var? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Graviduke7 skrev:

Husker du hvor kort livmorhalsen var? 😊

Den var rundt 1 cm første gangen de målte, men ble enda kortere ila kort tid. Uken etter hadde livmorhalsen nådd nesten 1 cm igjen 😊 I uke 35 var den på nesten 2 😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...