Gå til innhold

Når skal det funke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Sikker på at du bare har hatt innmari uflaks! Du er virker reflektert og uhøytidelig. Det er veldig gode egenskaper. Kan det være en hobby du har eller som du har lyst til å begynne på som kunne vært noe? (Du kan ikke akkurat sjekke opp alenemødrene på jobben din. haha. ) Det kan være en fin arena å bli kjent med noen på. 

Grenser for hvor mye uflaks man kan ha og da, haha. Har tenkt på det, for ser liksom ikke helt hvor jeg skal møte de heller, utenom tinder osv. Fylla synes jeg funker dårlig. Er glad i en fest, men drar ikke ut full for å finne kvinnen i mitt liv ass.

Drømmer jo om å finne noen som har like interesser som meg, som f.eks friluftsliv. Har jo funnet den jenta da, men så kom skjæret i sjøen nå. Har jo ikke møtt henne ennå, hun som jeg har hatt kontakt med lenge, men vi har mange like interesser og veldig lik personlighet har jeg inntrykk av, så det syntes jo jeg var lovende.

Hun vil som jeg har skrevet over her møtes å prate nå, så bedre enn ingenting :) Men spørs om jeg gidder mer. Hun er veldig vanskelig å tyde, ikke så god på kommunikasjon.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor valgte du å ikke gi henne tid da? :) 

Anonymkode: cad64...74e

Ville gi henne tid jeg. Men hun trakk seg unna. Jeg visste jo at det der funka veldig bra for min del, så no stress å gi henne tid. har hatt litt kontakt med henne igjen og nå, men hun bor langt vekk nå. Så lite vits å ta initiativ til noe der igjen.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville gi henne tid jeg. Men hun trakk seg unna. Jeg visste jo at det der funka veldig bra for min del, så no stress å gi henne tid. har hatt litt kontakt med henne igjen og nå, men hun bor langt vekk nå. Så lite vits å ta initiativ til noe der igjen.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Okei, det var trasig :( 

Anonymkode: cad64...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, det var trasig :( 

Anonymkode: cad64...74e

Ja. Det er faktisk den forelskelsen som jeg har taklet dårligst noengang, så hun der traff meg voldsomt.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eplejuice123 skrev:

Jeg er jo jente selv, og selv om vi kan sukke over menn, så er vi jammen ikke bedre selv. 😛 

Her jeg bor er det et par menn som aldri har hatt dame. De prøver og de prøver. De er så innmari snille, tvers igjennom, men det holder tydeligvis ikke mål. Så jeg har tenkt litt på hvorfor det er slik??

- Disse karene har forsøkt i så lang tid at de har blitt desperate. og det lyser igjennom på 200 meters avstand.

- De tror de har en selvtillit nok, og prøver sitt beste for å fremstå slik, men damene skygger unna.

Det er så innmari synd at i dagens samfunn holder det ikke å kun være "snill og sånt"... 

Så:

Jeg liker menn som kan tilby meg noe, i tillegg til personlighet. Det å være snill er kun grunnleggende. Av erfaring må han være handy, omtenksom, omsorgsfull, morsom, arbeidsom, ha utdannelse, ha en sikker jobb, målbevisst, lojal, reflektert...osv.

Jeg kjenner jo at jeg er mer sær/kresen enn da jeg var 20. Nå har jeg livserfaring og vet hva jeg vil ha, og dette er nok et problem desto eldre vi blir...

SÅ!

Er du desperat? Slutt med det. 

Tar du kontakt med ei jente? Vær litt casual og tilbakeholden. Bli litt kjent med henne som venn!  du skal ikke spille spill, men du må ikke gi "hele" deg med en gang...

Vi jenter stikker fort om vi ikke er helt klare eller ikke føler vi har kontroll og ikke vet hva vi føler. Men det gjelder vel begge kjønn 🙂

Sier bare hva jeg tenker her, ikke meningen å være demotiverende eller ufin! Sikker på at det løser seg for deg, bare...chill...du er bare 27.

 

Men når jeg ser på denne på nytt så blir det veldig klart for meg hva som er greia med hun jeg har hatt kontakt med i 4 mnd nå. Hun gir uttrykk for at hun ikke vet hva hun føler lenger.Og da tenker jeg, hvor mye kan man føle ut ifra tlf og snap? Er jo nå vi kan finne ut av det, når vi kan møtes. Hun sier jo også at hun fortsatt blir glad når hun f.eks får snapper av meg, så litt usikker på hvordan jeg skal tolke henne. Virker jo som ho fortsatt vil ha kontakt, men ikke helt vet hva hun vil heller.

Hun vil møtes for en prat da, så det er bra :) Jeg håper litt på å kunne få henne til å forstå at jeg er verdt å satse på.

Noen tips til hvordan jeg kan kan angripe dette? Hvordan jeg skal oppføre meg når vi møtes for denne praten. Håpet er jo å få henne til å endre mening til det positive. Så må det jo komme følelser fra hennes side også da, men det er en annen sak.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men når jeg ser på denne på nytt så blir det veldig klart for meg hva som er greia med hun jeg har hatt kontakt med i 4 mnd nå. Hun gir uttrykk for at hun ikke vet hva hun føler lenger.Og da tenker jeg, hvor mye kan man føle ut ifra tlf og snap? Er jo nå vi kan finne ut av det, når vi kan møtes. Hun sier jo også at hun fortsatt blir glad når hun f.eks får snapper av meg, så litt usikker på hvordan jeg skal tolke henne. Virker jo som ho fortsatt vil ha kontakt, men ikke helt vet hva hun vil heller.

Hun vil møtes for en prat da, så det er bra :) Jeg håper litt på å kunne få henne til å forstå at jeg er verdt å satse på.

Noen tips til hvordan jeg kan kan angripe dette? Hvordan jeg skal oppføre meg når vi møtes for denne praten. Håpet er jo å få henne til å endre mening til det positive. Så må det jo komme følelser fra hennes side også da, men det er en annen sak.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Har du møtt henne i virkeligheten? hvor mange ganger i så fall?

Man får sikkert et inntrykk av en person gjennom tlf og snap, men man får ikke følelser for noen. kanskje forventinger og tanker om hvordan den personen er, men ikke følelser. 

Så hvis dere ikke har møtt hverandre IRL, så skjønner jeg godt at hun ikke vet hva hun føler, for det er lite å ta av. 

Jenta er sikkert positiv til å møte deg, men ikke gjør så mye ut av det! Du prater om " å finne ut av" , " å prate ut om det", hvordan du skal "angripe" det, og hvordan du skal oppføre deg/forholde deg til henne når dere møtes? Det virker som om du har store forventinger til ho, og det kan skremme henne. 🙂 

Hvis jenta virker uinteressert nå, så betyr det ikke at hun ikke kan bli det. Men du er nesten nødt til å praktisere to skritt tilbake, og et frem taktikken...du må gi henne tid og rom. Dere må jo møtes for at det skal bli noe, men ta det sakte.

eller:

Du lever livet og så plutselig så er det ei jente som er like engasjert som deg. ei som matcher "energien" din, og slike personer er jo de som får alt til å virke lett. For det er slik det skal være; LETT,og naturlig.

p.s: Ikke spør henne " hva føler du nå, hva tenker du nå... 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Har du møtt henne i virkeligheten? hvor mange ganger i så fall?

Man får sikkert et inntrykk av en person gjennom tlf og snap, men man får ikke følelser for noen. kanskje forventinger og tanker om hvordan den personen er, men ikke følelser. 

Så hvis dere ikke har møtt hverandre IRL, så skjønner jeg godt at hun ikke vet hva hun føler, for det er lite å ta av. 

Jenta er sikkert positiv til å møte deg, men ikke gjør så mye ut av det! Du prater om " å finne ut av" , " å prate ut om det", hvordan du skal "angripe" det, og hvordan du skal oppføre deg/forholde deg til henne når dere møtes? Det virker som om du har store forventinger til ho, og det kan skremme henne. 🙂 

Hvis jenta virker uinteressert nå, så betyr det ikke at hun ikke kan bli det. Men du er nesten nødt til å praktisere to skritt tilbake, og et frem taktikken...du må gi henne tid og rom. Dere må jo møtes for at det skal bli noe, men ta det sakte.

eller:

Du lever livet og så plutselig så er det ei jente som er like engasjert som deg. ei som matcher "energien" din, og slike personer er jo de som får alt til å virke lett. For det er slik det skal være; LETT,og naturlig.

p.s: Ikke spør henne " hva føler du nå, hva tenker du nå... 😄 

Nei. Var jo lissom nå vi skulle begynne å møtes. 

ja, er det jeg har prøvd å forklare henne også, men veit a faen. Skjønner ikke hva hun forventer i forhold til følelser og den biten liksom, virker som hun forventer fullt fyrverkeri nesten.

Ja. Vi ble enige om å kanskje møtes i dag. Hun var usikker da, pga studier, som er greit. Ba henne gi beskjed i tilfelle. Hun sa tydelig ifra i går om at hun hadde tid i dag. Men hva faen forventer hun? At jeg nok en gang skal mase og ta initiativ? Orker ikke ass. Hun må klare å si noe, hun virker utrolig konfliktsky.

 Og har ikke hørt noe. Blir frustrert asså. Når hun gir uttrykk for at hun ikke vil at kontakten skal ta slutt, setter pris på at jeg har vært på for å holde på kontakten, ogdet med at hun blir glad når jeg tar kontakt. Sender så forbanna mixed signals at jeg blir gæren. Så må prate med henne! Dårlig gjort av henne å ikke gi lyd fra seg når vi har den avtalen. 

Så vil gjerne møte henne, så kanskje hun innser litt ting her, men om jeg må mase og gnåle for å få det til er det ikke vits.

Frister å kikke på snapkartet hva hun driver med? Er det greit? For alt jeg veit kan hun ha funnet andre.

Burde jeg sende en snap med et helt annet tema, bare for å se om hun gir noe respons?

Sitter langt inne å avslutte det her uten en prat også. Blir unaturlig å møtes og late som ingenting nå.

Faen. er så jævlig å sitte å vente på litt livstegn når det ikke skjer noe.

Og tror ikke jeg plutselig møter ei anna jente som alt klaffer 5000% med, for orker snart ikke å legge noe energi i det motsatte kjønn.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Hva er dine "negative" sider? Du skriver at du prøver å skjule dem? Eller har jeg lest feil.

Hvor skreiv jeg det?

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjort det, haha. Noe er det jo, men samtidig så må de like meg for den jeg er. Men prøver å holde igjen/endre på de tingene som er turn-off. Men er vanskelig, for er så mange ting og handlingsmønstre som sitter i ryggmargen min

Unnskyld, jeg tolket feil. 😛 Men hva mener du med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eplejuice123 skrev:

Unnskyld, jeg tolket feil. 😛 Men hva mener du med dette?

Hatt en vanskelig barndom bl.a, som har gjort sin skade. Mobbing. Dette med avvisning er en greie der. 

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Var jo lissom nå vi skulle begynne å møtes. 

ja, er det jeg har prøvd å forklare henne også, men veit a faen. Skjønner ikke hva hun forventer i forhold til følelser og den biten liksom, virker som hun forventer fullt fyrverkeri nesten.

Ja. Vi ble enige om å kanskje møtes i dag. Hun var usikker da, pga studier, som er greit. Ba henne gi beskjed i tilfelle. Hun sa tydelig ifra i går om at hun hadde tid i dag. Men hva faen forventer hun? At jeg nok en gang skal mase og ta initiativ? Orker ikke ass. Hun må klare å si noe, hun virker utrolig konfliktsky.

 Og har ikke hørt noe. Blir frustrert asså. Når hun gir uttrykk for at hun ikke vil at kontakten skal ta slutt, setter pris på at jeg har vært på for å holde på kontakten, ogdet med at hun blir glad når jeg tar kontakt. Sender så forbanna mixed signals at jeg blir gæren. Så må prate med henne! Dårlig gjort av henne å ikke gi lyd fra seg når vi har den avtalen. 

Så vil gjerne møte henne, så kanskje hun innser litt ting her, men om jeg må mase og gnåle for å få det til er det ikke vits.

Frister å kikke på snapkartet hva hun driver med? Er det greit? For alt jeg veit kan hun ha funnet andre.

Burde jeg sende en snap med et helt annet tema, bare for å se om hun gir noe respons?

Sitter langt inne å avslutte det her uten en prat også. Blir unaturlig å møtes og late som ingenting nå.

Faen. er så jævlig å sitte å vente på litt livstegn når det ikke skjer noe.

Og tror ikke jeg plutselig møter ei anna jente som alt klaffer 5000% med, for orker snart ikke å legge noe energi i det motsatte kjønn.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Hvor lang tid kan det ta før hun selv tar kontakt? Har det kun vært deg? Hvis det har det..så ville jeg bare lagt det dødt. Da er hun nok ikke interessert nok.. Enten:

- Er vi jenter uinteressert, vi bare er hyggelige og vennlige, men legger ikke så mye i det.

- Eller så viser vi interesse, og har du hjertet vårt da, så er vi gjennomsiktige.

Menn har som regel den vanen at de "ghoster", altså de avviser uten å si noe som helst fordi de heller vil gnage av seg armen, enn å såre ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eplejuice123 skrev:

Hvor lang tid kan det ta før hun selv tar kontakt? Har det kun vært deg? Hvis det har det..så ville jeg bare lagt det dødt. Da er hun nok ikke interessert nok.. Enten:

- Er vi jenter uinteressert, vi bare er hyggelige og vennlige, men legger ikke så mye i det.

- Eller så viser vi interesse, og har du hjertet vårt da, så er vi gjennomsiktige.

Menn har som regel den vanen at de "ghoster", altså de avviser uten å si noe som helst fordi de heller vil gnage av seg armen, enn å såre ei jente.

Men det er nok et kjent fenomen at menn kanskje har litt mer utfordringer med å kapre ei jente enn motsatt.

Jeg vil si at jeg nesten er sammen med en fyr nå, en jeg kjenner veldig godt og vi er gode venner. Jeg vil heller starte i den enden. Han må faktisk jobbe litt for meg. Men jeg viser jo at jeg er interessert, og gir respons tilbake på gestene han gjør ovenfor meg, slik at han vet at han kan være trygg sammen med meg, og at det er gjensidig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Hvor lang tid kan det ta før hun selv tar kontakt? Har det kun vært deg? Hvis det har det..så ville jeg bare lagt det dødt. Da er hun nok ikke interessert nok.. Enten:

- Er vi jenter uinteressert, vi bare er hyggelige og vennlige, men legger ikke så mye i det.

- Eller så viser vi interesse, og har du hjertet vårt da, så er vi gjennomsiktige.

Menn har som regel den vanen at de "ghoster", altså de avviser uten å si noe som helst fordi de heller vil gnage av seg armen, enn å såre ei jente.

Ghosting er noe piss. Gjør aldri sånt for min del.

Men er mye meg som må drive dette, så begrensa hva jeg gidder nå. I starten var det helt annerledes da.

Ho tok kontakt og skreiv at "Tror det blir litt sent nå". Så svarer på det, sier jeg er skuffa over at jeg ikke hører en dritt, så si hun får ta kontakt eller ringe hvis hun vil prøve å redde dette (Ikke ordrett, men med den meningen). Må faktisk verne litt om meg selv og.

Men er lei meg, for tror egentlig jeg og hun passer veldig bra sammen. Men uten evne til kommunikasjon blir det vanskelig.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Men det er nok et kjent fenomen at menn kanskje har litt mer utfordringer med å kapre ei jente enn motsatt.

Jeg vil si at jeg nesten er sammen med en fyr nå, en jeg kjenner veldig godt og vi er gode venner. Jeg vil heller starte i den enden. Han må faktisk jobbe litt for meg. Men jeg viser jo at jeg er interessert, og gir respons tilbake på gestene han gjør ovenfor meg, slik at han vet at han kan være trygg sammen med meg, og at det er gjensidig. 

 

At det er ja, vi må jo ta initiativet, og drive det fram. Og kjenner motivasjonen og troen på det daler for hver jente jeg mister.

Sålenge man viser tilbake at man er intr er det greit, hvis ikke kommer jo usikkerheten, og dumme avgjørelser. Ville gjerne ha startet et forhold med noen jeg møter irl/eller noen jeg kjenner fra før jeg og, menmen.

Kjenner at det å jobbe for å få noen blir jævla lite attraktivt for meg, når jeg er vant til at det går til helvete, og man sitter igjen med katta i sekken hver gang. Klarer ikke slappe 100% av heller.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er typisk. Så kommer damen i ettertid og klager til deg om at de bare blir sammen med drittsekker og hvor horrible alle menn er :roll:

Anonymkode: 5880b...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foresten ikke hør på det Elpejuice sier om å bli venner først. Blir du en venn så blir du værende en venn, og hun ser på deg som et like seksuelt objekt som en lampe. Vis intensjonene dine fra starten og skap en gnist så rastk du kan, ellers er det ikke noe håp.

Anonymkode: 5880b...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Foresten ikke hør på det Elpejuice sier om å bli venner først. Blir du en venn så blir du værende en venn, og hun ser på deg som et like seksuelt objekt som en lampe. Vis intensjonene dine fra starten og skap en gnist så rastk du kan, ellers er det ikke noe håp.

Anonymkode: 5880b...2d4

Har erfart og bli friendzona og jeg. Er et levende leksikon snart.

Har prøvd å vise de intensjonene tydelig denne gangen da.

TS

Anonymkode: b0cdf...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foresten ikke hør på det Elpejuice sier om å bli venner først. Blir du en venn så blir du værende en venn, og hun ser på deg som et like seksuelt objekt som en lampe. Vis intensjonene dine fra starten og skap en gnist så rastk du kan, ellers er det ikke noe håp.

Anonymkode: 5880b...2d4

Jeg mente vel egentlig at hvis man starter ut vennskapelig, så ligger det ikke så mye press på jenta. 😊 Snakker bare av egen erfaring som jente selv, men det er nok individuelt... Men, det må uansett väre en gnist og en interesse der fra før av fra begge parter! 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen TS.

Har og vert borti jenter som har ålt seg inn i livet mitt og har virka som at alt går rette vegen. Men så forsvinn dei plutselig like fort som dei kom inn og du sitt så eit spørsmålstegn. Sårande e det og..

Men eg tenkjer som så at det e deirans tap !

Anonymkode: ae6d1...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...