Gå til innhold

Jobbet hardt for å få meg, men så uinteressert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det sånn at noen menn mister interessen litt når dama er hanket inn? Han har vært SÅ på og når jeg endelig ble like interessert, så er han plutselig ikke så interessert likevel. Han er ikke uinteressert, men jeg merker tydelig forskjell.

Her har han brukt masse tid på å få meg skikkelig hekta, og så trekker han seg? 

Hva er egentlig greia? Er det bare for bekreftelsen, eller er det liksom jakten som er spennende? 

Anonymkode: f286c...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han rett og slett gikk lei av å måtte prøve så hardt så lenge uten at du giddet å gi noe tilbake?

Anonymkode: 5bf40...1eb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger viser det seg at jentas hard to get-spill skjulte en platt personlighet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare mista interessen etterhvert som han ble kjent med deg?

Men for noen menn handler det kun om jakten, helt til de treffer ei som de blir skikkelig forelska i. 

Anonymkode: 8ad6e...ec3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han rett og slett gikk lei av å måtte prøve så hardt så lenge uten at du giddet å gi noe tilbake?

Anonymkode: 5bf40...1eb

Jeg tror heller problemet var at han fikk meg for lett, gitt! Jeg klarer bare ikke spille noe spill!

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han bare mista interessen etterhvert som han ble kjent med deg?

Men for noen menn handler det kun om jakten, helt til de treffer ei som de blir skikkelig forelska i. 

Anonymkode: 8ad6e...ec3

Ja, er det jeg må innse. Jeg tror rett og slett jeg er for vant til å ha sjangs og sliter litt med å innse dette....flaut! Sånn sett har jeg sikkert bare godt av det, men det er vondt likevel.

 

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Noen ganger viser det seg at jentas hard to get-spill skjulte en platt personlighet.

Jeg har alltid hatt masse draget, selv om jeg ikke er den peneste jenta, nettopp pga personlighet vil jeg tro. Dessuten spilte jeg IKKE hard to get, noe som faktisk kanskje hadde vært lurere, men jeg fikser det bare ikke.

Anonymkode: f286c...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn at noen menn mister interessen litt når dama er hanket inn? Han har vært SÅ på og når jeg endelig ble like interessert, så er han plutselig ikke så interessert likevel. Han er ikke uinteressert, men jeg merker tydelig forskjell.

Her har han brukt masse tid på å få meg skikkelig hekta, og så trekker han seg? 

Hva er egentlig greia? Er det bare for bekreftelsen, eller er det liksom jakten som er spennende? 

Anonymkode: f286c...3f6

Jeg er kvinne og kan være likedan.

For meg har det handlet om at fram til mannen «bekrefter» meg, så er alt fokuset mitt på å få ham til å like meg. Jeg er så besatt på å få han til å like meg, at jeg glemmer å spørre meg selv om jeg egentlig vil ha ham. Jeg legger ikke merke til feilene hans, fordi jeg kun er opptatt av å få ham til å godta mine. Når jeg så omsider har «vunnet» ham, så kan jeg slappe mer av. Da er det min tur til å vurdere ham. Og da hender det gjerne at jeg ser at han ikke er den fantastiske mannnen jeg bygget han opp til å være.

Anonymkode: 38ba1...02e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan nok menn og kvinner gjøre av forskjellige grunner. Har nok gjort det jeg også, og da har det skyldtes det enkle faktum at jeg jobbet vel så hardt når jeg bare var keen på sex som når jeg var interessert i forhold. Ville jeg bli sammen med jenta så skrudde jeg faktisk litt på bremsen utfra en eller annen halvbevisst idé om å ikke risikere hele greia med for direkte fremgangsmåte. Var jeg bare keen på sex turte jeg å spille ut hele registeret uten å være redd for å brenne alle broer til henne.

Anonymkode: 8a275...984

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Noen menn liker rett og slett jakten. Kanskje bedre å gå for menn som er mer opptatt av deg, enn selve jakten i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minesveiper said:

Noen menn liker rett og slett jakten. Kanskje bedre å gå for menn som er mer opptatt av deg, enn selve jakten i seg selv. 

Og det gjelder ikke bare menn. Blir du hekta på spillet, er du ikke interessert i mor, far og barn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
2 minutter siden, T-Rex said:

Og det gjelder ikke bare menn. Blir du hekta på spillet, er du ikke interessert i mor, far og barn.

Sant, har opplevd damer som liker å flørte, også de som flørter for å få tilgang på ulike "tjenester".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Minesveiper said:

Sant, har opplevd damer som liker å flørte, også de som flørter for å få tilgang på ulike "tjenester".

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Minesveiper said:

Blokkert.

Jeg har ikke allverdens tid. Men kanskje tid nok.

Noen ting er genuint vanskelig.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, T-Rex said:

Og det gjelder ikke bare menn. Blir du hekta på spillet, er du ikke interessert i mor, far og barn.

Dette sett fra sidelinja, naturligvis. Jeg ønsket mor, far og barn.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min hadde en fyr etter seg til og fra i 10 år, hun var lenge ikke interressert hadde type osv, men etter ca 10 år så ga hun han en reel sjanse og hun ble forelsket og de ble sammen. Så gikk det kun noen mnd/uker før han avsluttet med begrunnelsen  "hun var for enkel å få"...... såh noen liker nok jakten best.

Anonymkode: 74fe6...1ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min hadde en fyr etter seg til og fra i 10 år, hun var lenge ikke interressert hadde type osv, men etter ca 10 år så ga hun han en reel sjanse og hun ble forelsket og de ble sammen. Så gikk det kun noen mnd/uker før han avsluttet med begrunnelsen  "hun var for enkel å få"...... såh noen liker nok jakten best.

Anonymkode: 74fe6...1ad

TS her.

Jeg må nesten le! Tenk så mange som har en "the one that got away" som de drømmer om i årevis, også hadde de i virkeligheten blitt lei etter noen uker!

Jaja. Får bare svelge nederlaget, kan ikke gjøre noe annet.

Han får være min "the one that got away" som jeg må innbille meg at jeg hadde blitt lei av etter to uker :P

Anonymkode: f286c...3f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det sånn at noen menn mister interessen litt når dama er hanket inn? Han har vært SÅ på og når jeg endelig ble like interessert, så er han plutselig ikke så interessert likevel. Han er ikke uinteressert, men jeg merker tydelig forskjell.

Her har han brukt masse tid på å få meg skikkelig hekta, og så trekker han seg? 

Hva er egentlig greia? Er det bare for bekreftelsen, eller er det liksom jakten som er spennende? 

Anonymkode: f286c...3f6

Tenk om menn ikke var slik? da hadde jo slike som deg neppe overlevd evolusjonen. 

Etter mye stress så streifer jo tanken som sier "er hun egentlig verdt innsatsen?, ser jeg for meg at hun noengang vil gi noe tilbake?, vil det noengang skje at hun bidrar med oppvasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og kan være likedan.

For meg har det handlet om at fram til mannen «bekrefter» meg, så er alt fokuset mitt på å få ham til å like meg. Jeg er så besatt på å få han til å like meg, at jeg glemmer å spørre meg selv om jeg egentlig vil ha ham. Jeg legger ikke merke til feilene hans, fordi jeg kun er opptatt av å få ham til å godta mine. Når jeg så omsider har «vunnet» ham, så kan jeg slappe mer av. Da er det min tur til å vurdere ham. Og da hender det gjerne at jeg ser at han ikke er den fantastiske mannnen jeg bygget han opp til å være.

Anonymkode: 38ba1...02e

Slik har det så og si alltid vært for meg.

I tillegg har jeg blitt hektet&"stormende forelsket" og faktisk oppleve "å våkne opp etter 3mnd med null følelser"( bare skjedd en gang ) blir alltid stormende forelsket, men er mer obs nå på følelser som varer over tid, det er jo slik at en del treffer en som er riktig, og da er vel slike ISSUES ts snakker om borte.

Anonymkode: 4e2c6...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 20.8.2018 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn at noen menn mister interessen litt når dama er hanket inn? Han har vært SÅ på og når jeg endelig ble like interessert, så er han plutselig ikke så interessert likevel. Han er ikke uinteressert, men jeg merker tydelig forskjell.

Her har han brukt masse tid på å få meg skikkelig hekta, og så trekker han seg? 

Hva er egentlig greia? Er det bare for bekreftelsen, eller er det liksom jakten som er spennende? 

Anonymkode: f286c...3f6

1: Han føler seg trygg på å være seg selv rundt deg og viser dårlige sider etterhvert. Mange bygger opp en fasade, det gjør du også for å imponere noen og jeg. 

2: Han er narsissist eller ustabil og du burde finne første utgangsdør.

3: Han er en fuckboy som har øyne og pikk overalt og har hatt flere damer i bakhånd.

4: Ikke hør på de stakkarslige og bitre folkene her som mener du er uinteressant osv...

Anonymkode: dd345...94d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn at noen menn mister interessen litt når dama er hanket inn? Han har vært SÅ på og når jeg endelig ble like interessert, så er han plutselig ikke så interessert likevel. Han er ikke uinteressert, men jeg merker tydelig forskjell.

Her har han brukt masse tid på å få meg skikkelig hekta, og så trekker han seg? 

Hva er egentlig greia? Er det bare for bekreftelsen, eller er det liksom jakten som er spennende? 

Anonymkode: f286c...3f6

Dette var "story of my life" før jeg traff min nåværende. Ikke først og fremst at de jobbet så hardt, men det virket som en regel at hans interesse dabbet av i takt med at min økte, og omvendt. Stilte meg mange spørsmål om hvorfor det måtte være slik, uten egentlig å finne noen svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...