Gå til innhold

RFSU svak strek🤷🏾‍♀️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heii, fikk en svak strek på rsfu testen det er 2 dager til mensen er uregelmessig.. men tror jeg hadde eggsløning 7-8 eller 9 ikke 100% sikker. 

Men har hatt bekken smerte og vonde pupper. 

 

Spørsmålet er hvor svak kan en strek være og være en positiv svar med rsfu:) noen som har erfaring?

Anonymkode: bedef...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde flere rfsu test tidlig-tester med falsk positiv strek forrige syklus. Når mensen kom på dag 42 viste det seg at om jeg hadde eggløsning den syklusen , testet jeg i Så fall allerede før eggløsning, så det kan ikke ha vært en kjemisk graviditet som slo ut på testen heller . 

Jeg stoler ikke på dem lengre 😊

Anonymkode: af8e5...60d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nevne at strekene var veldig svake altså. 

Anonymkode: af8e5...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så kjipt:// høres som man ikke kan stole på noen tester føler jeg. Hører alltid noe dårlig om alle 

Anonymkode: bedef...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så svak var min 8 DPO, man ser den neste ikke. Jeg fikk positiv digital samme ettermiddag, 1-2 uker på CB :) 

IMG_3913.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heii, fikk en svak strek på rsfu testen det er 2 dager til mensen er uregelmessig.. men tror jeg hadde eggsløning 7-8 eller 9 ikke 100% sikker. 

Men har hatt bekken smerte og vonde pupper. 

 

Spørsmålet er hvor svak kan en strek være og være en positiv svar med rsfu:) noen som har erfaring?

Anonymkode: bedef...8c2

Jeg hadde en veldig svak strek ved ikm i fjor , var gravid , men endte i sa . Men det er dermed ikke sagt at det skjer deg ! Strek er strek :) i allefall så lenge det er farge på den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel tok meg en til og det kom en svak strek igjen): 

Anonymkode: bedef...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så min ut (også RFSU test) dagen før mensen skulle kommet. Svakere enn kontrollstreken men tydelig der og tydelig rosa. Vanskelig å si noe uten bilde, men om det kommer fram en rosa strek betyr det positiv selv om den er svak. Ta gjerne en digitaltest om du er usikker, så slipper du å tyde. Lykke til! 

 

20180808_183517.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...