Gå til innhold

Dag 34 i syklusen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål. Når regner Dere første syklus dag? I går hadde jeg litt blodblandet slim (på dag 34 i syklusen), stoppet opp rett etterpå. I dag er det pittelitt igjen, mensmurringene har kommet så regnet med mensen er i anmarsj. Skal jeg regne dag 1 i går eller i dag, eller er det først når det er friskt blod å man trenger tampong/bind? 

Fader altså, hadde et håp om at spira satt denne måneden 😓

Anonymkode: f09c4...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 1 regnes som første dag med ordentlig blødning når man holder på med fertilitetsbehandling i hvert fall. Det er ikke alltid så lett å vite hva som er ordentlig blødning, men litt blodblandet slim er ikke et i hvert fall. Kan godt si det er når du må bruke tampong/bind. Men ta en test hvis det ikke kommer mer. Jeg blødde rundt ikm da jeg var gravid. Og ellers, lykke til neste syklus!

Anonymkode: e7b22...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dag 1 regnes som første dag med ordentlig blødning når man holder på med fertilitetsbehandling i hvert fall. Det er ikke alltid så lett å vite hva som er ordentlig blødning, men litt blodblandet slim er ikke et i hvert fall. Kan godt si det er når du må bruke tampong/bind. Men ta en test hvis det ikke kommer mer. Jeg blødde rundt ikm da jeg var gravid. Og ellers, lykke til neste syklus!

Anonymkode: e7b22...bfc

Takk for svar :) Er så lei lange sykluser, tror jeg må starte å teste etter eggløsning. Kan være jeg ikke har det også. 

Anonymkode: f09c4...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...