Gå til innhold

hvorfor ble dere sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er singel, og har virkelig opplevd utfordring ved å komme i kontakt med kvinne som er moden og reflektert, og som ønsker å bli elsket.

Jeg tror tiden er inne for en stabil kjæreste. Jeg er i en alder der jeg skulle for lengst skaffet meg en sånn kjæreste.

Derfor hvorfor ble dere sammen? elsker dere hverandre i dag?

Anonymkode: 01b79...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det var kjærlighet ved første blikk. Og ja vi elsker hverandre fremdeles 12 år senere.

Anonymkode: 4dc43...8af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker og pule. Vært sammen i 8 år. Skal ikke ha barn sammen.

Anonymkode: 8a7aa...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi kunne ikke la vær å bli sammen. Han har venta på drømmedama i mange år og fant det i meg, og jeg kom ut av et veldig dårlig forhold og hadde mistet litt troen på å finne kjærligheten igjen. Men så dukket han bare opp og var bedre enn jeg noen gang kunne ha håpet på, og enda litt til :hjerte: 

Anonymkode: 5059b...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi er perfect match, rett og slett. Klisje å si, men vi har så mange like tanker og holdninger som knyter oss tett sammen - alt fra interesser, sex, humor, hvordan vi viser kjærlighet.. Ja, alle de grunnleggende tingene som er så viktige. Selvfølgelig har vi en del ulikheter som personer, men det er bare ting som gjør at vi setter enda større pris på hvordan vi utfyller hverandre :)  

Anonymkode: 89ae6...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi kunne ikke la vær å bli sammen. Han har venta på drømmedama i mange år og fant det i meg, og jeg kom ut av et veldig dårlig forhold og hadde mistet litt troen på å finne kjærligheten igjen. Men så dukket han bare opp og var bedre enn jeg noen gang kunne ha håpet på, og enda litt til :hjerte: 

Anonymkode: 5059b...cf0

Har kjærlighet bidratt at du kun kan ha fokus på nuet og det som gjorde at du opplevde smerte fra en annen person er helt glemt? 

Anonymkode: 01b79...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ble forelsket. Har vært sammen i 7 år.

Anonymkode: e1ae1...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet ved første blikk. Vi tok ikke et "valg", vi bare kjente begge to at det ikke kunne bli på noen annen måte. Vanvittig intenst hele greiene. Det er over 10 år siden og vi er fremdeles en perfekt match.

Anonymkode: f49d8...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet ved første blikk. Vi tok ikke et "valg", vi bare kjente begge to at det ikke kunne bli på noen annen måte. Vanvittig intenst hele greiene. Det er over 10 år siden og vi er fremdeles en perfekt match.

Anonymkode: f49d8...20b

herlig å høre, blir takknemlig å høre såånt. 

Anonymkode: 01b79...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte bli sånn; nesten fra første møte skjønte vi det var oss. Men jeg syntes det var for godt til å være sant og prøvde å bli kvitt ham, lenge - samtidig som jeg tenkte på ham hele tiden, og stadig kontaktet ham. Skapte mye fortvilelse. Ham ga aldri opp og SKULLE ha meg. Etter 8 mndr flyttet vi sammen. Det er 11 år siden.

Vi hadde helt fra starten av et genuint og lengselsfylt behov for å være sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi er en perfekt match. Fordi vi liker hverandre så godt, og fordi vi ikke klarer å holde fingrene fra hverandre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skogshuldra skrev:

Det måtte bli sånn; nesten fra første møte skjønte vi det var oss. Men jeg syntes det var for godt til å være sant og prøvde å bli kvitt ham, lenge - samtidig som jeg tenkte på ham hele tiden, og stadig kontaktet ham. Skapte mye fortvilelse. Ham ga aldri opp og SKULLE ha meg. Etter 8 mndr flyttet vi sammen. Det er 11 år siden.

Vi hadde helt fra starten av et genuint og lengselsfylt behov for å være sammen.

utrolig godt å lese det, blir skikkelig glad.

Anonymkode: 01b79...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det bare måtte bli ham. Da jeg forlot ham første gang (vi møttes da jeg var på reise), var jeg overraska og glad over å ha møtt ham, og han var glad og litt angstfull fordi han hadde funnet meg men jeg skulle reise... Mange komplikasjoner og noen år seinere er vi fortsatt sammen og planlegger å gifte oss så han kan flytte hit. Vi har fått endel motstand mot forholdet, men det spiller ingen rolle at han er en verdensdel unna, jeg tenker uansett mer på ham enn alle menn jeg møter i hverdagen min til sammen. Han er så utrolig hjertegod, vakker, morsom, ettertenksom og bare helt spesiell. Vi kjeder oss aldri sammen, og krangler sjelden. Han er utrolig tålmodig av seg, uten å være passiv. Den minste lille ting er mer spennende når det er med ham. Jeg trodde ikke det fantes folk som ham. 

Anonymkode: 027b9...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi falt for hverandre raskt pga vanvittig god kjemi på alle måter,koser oss ilag,kan prate om a l t,har vært flinke å løse problemer sammen.elsker hverandre dypt og har stor respekt for hverandre, sammen i 19 år.

Anonymkode: c4cdd...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi startet som venner og innså plutselig hvor perfekt vi var for hverandre. Føler av og til at jeg lever i en disneyfilm. Han er perfekt for meg og det beste som noensinne har skjedd meg og han føler det samme :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...