Gå til innhold

Å legge barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har en mann som ikke tenker på at det blir sene kvelden før barnet blir bedt til å gå og legge seg??? 

Her er det (nesten) alltid jeg som må si ifra og blir til slutt «den stygge ulven». Jeg må for det meste gi beskjed til han om at han må hjelpe meg slik at hun legger seg, og dette er jeg ganske lei av nå .......MANNFOLK ALTSÅ!!!!!

(måtte bare tømme meg litt)

Anonymkode: 24367...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp, han glemmer bort tida så og si hver eneste dag. Hver gang jeg er borte, så er ungene våkne alt for sent.

Skrevet
Akkurat nå, Jadzia skrev:

Japp, han glemmer bort tida så og si hver eneste dag. Hver gang jeg er borte, så er ungene våkne alt for sent.

Hvorfor er det slik med mannfolk?? Er det rett og slett latskap eller???

Skrevet

Tror det de ganske vanlig, er alltid jeg som sier at nå er deg legge tid, eller nå må du rydde, eller det får du ikke lov til, osv.. 

jeg blir muligens den stygge ulven akkurat der og da, men det er alltid meg de kommer til om det er noe. De går sjelden til han for trøst, trygghet osv..  

Jeg må for øvrig be han rydde etter seg selv og ta husarbeid også 😂 føler til tider jeg har 3 barn i steden for to. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik med mannfolk?? Er det rett og slett latskap eller???

Har lurt på det samme. For venninna mi har akkurat samme problem med sin mann. Litt giddalaushet, og litt tanken om at det kanskje ikke er så farlig om det blir litt senere. 

Skrevet
Akkurat nå, Hollie321 skrev:

Tror det de ganske vanlig, er alltid jeg som sier at nå er deg legge tid, eller nå må du rydde, eller det får du ikke lov til, osv.. 

jeg blir muligens den stygge ulven akkurat der og da, men det er alltid meg de kommer til om det er noe. De går sjelden til han for trøst, trygghet osv..  

Jeg må for øvrig be han rydde etter seg selv og ta husarbeid også 😂 føler til tider jeg har 3 barn i steden for to. 

Akkurat sånn er det her og. Alltid meg de kommer til hvis det er noe. Og den med tre barn tror jeg ekstremt mange kvinner kjenner seg igjen i. Inkludert meg selv.

Skrevet

Nope. Leggetiden er fast og jeg har innprenta rutinene rundt dette i hodet på mannen og barna slik at det går som smurt!

Anonymkode: e62f7...b0c

Skrevet

Har ikke barn selv, men husker godt at det gjerne var motsatt da jeg var barn. Det kommer vel an på hva slags mann man har fått barn med.

Anonymkode: 58212...dcd

• Liker 1
Skrevet

Motsatt her. Mannen som sender de eldste i seng. Jeg glemmer det litt og han blir ofte irritert. 

Anonymkode: af01a...93b

Skrevet

Hva slags menn er det dere har fått tak i, dere som sier dere har «et siste barn» i stedet for mann...

Min mann er like god som meg på dette med legging; stort sett flyter det greit, noen ganger sklir det ut. Og det har nok med personlighet å gjøre, ikke kjønn.

Anonymkode: e579a...169

Skrevet

Nå er våre enda små, men tenker at de skal ha faste rutiner ganske mange år til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...