Gå til innhold

Prøvde gå ut på byen alene igår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Satt meg i en bar alene, og det tok 10 minutter før en guttegjeng kom bort og spurte om jeg ville sitte sammen med de. Ble faktisk en gøy kveld☺️ Hva er deres erfaringer? 

Anonymkode: b3d21...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endte til slutt med at jeg kun gikk ut alene. Ingen krangling eller drama.om.hvor vi skal gå, ble kjent med nye mennesker. Utelukkende positivt!

Anonymkode: 34747...4e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jenter er det fantastisk å gå ut alene. Enhver guttegjengs drøm når det kommer til sjekking, ja.

Anonymkode: 40818...1ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ofte endt jeg har mistet alle på byen å da går jeg bare bort til de som ser mest hyggelige ut å snakker med de. Går alltid veldig fint.

Anonymkode: 7ea3a...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring som mann er at det er vanskelig å få kontakt med andre. Men så er ikke jeg så flink til å gå bort til andre heller da.

Anonymkode: 662d3...ed2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid blitt til at jeg blir stående alene. Kan huske bare en gang noen har tatt kontakt med meg, da var det etter stengetid.

Jeg har aldri vært flink til å småprate og er heller ikke noen man snur seg etter, så det spiller egentlig ingen rolle om jeg kjenner alle eller ingen, jeg er uansett alene.

Anonymkode: e9466...82e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var yngre hendte det at jenter tok kontakt hvis jeg beveget med alene på et utested. Altså hvis jeg gikk til eller fra baren for å bestille drikke. 

Pleide alltid å få helt panikk. Hvem er denne personen, er hun bare ute etter gratis drikke? Er det noe rart med henne siden hun snakker med akkurat meg? 🙄 Typisk scenario var at jeg gikk bortover gulvet også hører jeg "heeeeeeei" og da svarte jeg alltid "neeeeei" mens jeg gikk videre 😄

Anonymkode: 4fe0e...c6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var yngre hendte det at jenter tok kontakt hvis jeg beveget med alene på et utested. Altså hvis jeg gikk til eller fra baren for å bestille drikke. 

Pleide alltid å få helt panikk. Hvem er denne personen, er hun bare ute etter gratis drikke? Er det noe rart med henne siden hun snakker med akkurat meg? 🙄 Typisk scenario var at jeg gikk bortover gulvet også hører jeg "heeeeeeei" og da svarte jeg alltid "neeeeei" mens jeg gikk videre 😄

Anonymkode: 4fe0e...c6d

Og da framsto jo du bare overlegen og frekk.

Anonymkode: 533a3...bf6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var yngre hendte det at jenter tok kontakt hvis jeg beveget med alene på et utested. Altså hvis jeg gikk til eller fra baren for å bestille drikke. 

Pleide alltid å få helt panikk. Hvem er denne personen, er hun bare ute etter gratis drikke? Er det noe rart med henne siden hun snakker med akkurat meg? 🙄 Typisk scenario var at jeg gikk bortover gulvet også hører jeg "heeeeeeei" og da svarte jeg alltid "neeeeei" mens jeg gikk videre 😄

Anonymkode: 4fe0e...c6d

Å, var det deg? 😂

Nok en fyr som går bare etter utseendet, tenkte jeg da ;)

Anonymkode: 8fd73...655

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njei, det har jeg ikke så veldig positiv erfaring med egentlig. Synes det er fryktelig kleint. Gjorde det et par ganger når jeg var i begynnelsen av 20åra. Men følte meg dum og desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det litt, men ender bare opp med at jeg sitter der helt alene hele kvelden da siden jeg ikke vil gå bort til en gjeng med folk jeg ikke kjenner, og det er ingen som kommer bort til meg.

Anonymkode: 6629a...dc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være ok å gå ut alene i en fremmed by, men ikke i min egen. Her støter jeg typisk på bekjente som ikke er så nære at det er naturlig å snakke med dem, og da er det litt kleint å være den som er alene. I en ukjent by er det helt ok, og da har man liksom "alibi" fordi man er tilreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd det litt, men ender bare opp med at jeg sitter der helt alene hele kvelden da siden jeg ikke vil gå bort til en gjeng med folk jeg ikke kjenner, og det er ingen som kommer bort til meg.

Anonymkode: 6629a...dc3

Har samme erfaring som deg. 

Både da jeg var yngre og nå når jeg ikke er helt ung lengre. Det er de samme folkene som er ute nå som for 20 år siden... Så sant jeg ikke går på steder der de yngre går og da er det helt naturlig at jeg ikke får kontakt med noen eller blir kontaktet. Pussig å dra på by'n og se ungdommer som er like gamle nå som jeg var da jeg "vanket" på by'n, og den gangen var de ikke født engang, mange av dem. 

Anonymkode: 9e241...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kritt skrev:

Jeg synes det kan være ok å gå ut alene i en fremmed by, men ikke i min egen. Her støter jeg typisk på bekjente som ikke er så nære at det er naturlig å snakke med dem, og da er det litt kleint å være den som er alene. I en ukjent by er det helt ok, og da har man liksom "alibi" fordi man er tilreisende.

Helt enig. Når jeg var yngre bodde jeg i en annen større by så da var det ikke så farlig. Kunne ikke dratt ut alene i min egen by nå om jeg hadde fått betalt for det en gang...

Anonymkode: 05026...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun på konsert jeg har opplevd at folk har kommet bort for å prate. Noen for å prøve seg også.

Jeg prøvde å gå ut alene på byen da jeg var yngre, men det endte opp med at jeg ble stående alene. Ikke er jeg sånn som går bort til folk selv heller, så det er ikke noe jeg har gjort eller kommer til å gjøre igjen.

Det å gå på konsert alene er mye bedre siden jeg skal noe der. På byen går man for å være sosial og da merkes det bedre at en er alene synes jeg.

Anonymkode: b3d2a...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...