Gå til innhold

Han forsvant bare


Tigerstaden

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og daten holdt på i over 4 mnd. Vi hadde det hyggelig sammen og han sa han var glad i meg. Han fortalte om meg til venner og familie, men jeg møtte dem aldri. Plutselig en dag blokkerte han meg på alle sosiale medier og nummeret mitt. Hvordan komme seg videre, når man sitter igjen som et spørsmålstegn og med en slags sorgfølelse?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Tigerstaden skrev:

Hei!

Jeg og daten holdt på i over 4 mnd. Vi hadde det hyggelig sammen og han sa han var glad i meg. Han fortalte om meg til venner og familie, men jeg møtte dem aldri. Plutselig en dag blokkerte han meg på alle sosiale medier og nummeret mitt. Hvordan komme seg videre, når man sitter igjen som et spørsmålstegn og med en slags sorgfølelse?

Dra til han så du får svar på hva som skjedde. Lettere å få vidre da. 

Anonymkode: d6fd0...42d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette hørtes utrolig vanskelig ut. For en drittsekk. Tropp opp på døra hans og spør hvorfor

Anonymkode: 2abe0...22d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittsekk... er enig med den over, dra hjem til ham og bare spør, hva skjer liksom? Etter 4 aktive måneder så kan en ikke bare avslutte det sånn, for en balleløs fyr... 

Anonymkode: 8a710...fd3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, dette hørtes utrolig vanskelig ut. For en drittsekk. Tropp opp på døra hans og spør hvorfor

Anonymkode: 2abe0...22d

Eh nei, TS skal IKKE troppe opp på døra hans?!

Å blokke en person = jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre.

Å troppe opp på døren uanmeldt er frekt, dårlig gjort, temmelig respektløst (og ikke svar "er ikke det han gjorde respektløst kanskje?! Two wrongs will not make a right!) - han vil ikke ha kontakt med deg, la han være i fred!!!

 

TS; vær lei deg. Skriv et brev og brenn det i peisen, spis is, farg håret ditt, dra på trening, begynn med en ny hobby. GJør alle de andre tingene, men seriøst, ikke følg 22d sitt råd om å møte opp på døren hans.

Anonymkode: 427c6...06e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei, TS skal IKKE troppe opp på døra hans?!

Å blokke en person = jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre.

Å troppe opp på døren uanmeldt er frekt, dårlig gjort, temmelig respektløst (og ikke svar "er ikke det han gjorde respektløst kanskje?! Two wrongs will not make a right!) - han vil ikke ha kontakt med deg, la han være i fred!!!

 

TS; vær lei deg. Skriv et brev og brenn det i peisen, spis is, farg håret ditt, dra på trening, begynn med en ny hobby. GJør alle de andre tingene, men seriøst, ikke følg 22d sitt råd om å møte opp på døren hans.

Anonymkode: 427c6...06e

Mener du det? Ja kanskje hvis de hadde hatt et halveis avdanka forhold, men dette har vært 4 aktive måneder fra begges sider, hadde det vært min venninne så hadde jeg ansett dem som par. Det er vanvittig respektløst å bryte med noen på den måten der. Skrive brev og brenne det i peisen kan man gjøre etter brudd, ikke når man bare har blitt blokkert fra alt sånn der over natten! 

Anonymkode: 8a710...fd3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan nesten høres ut som han har sjonglert flere damer på en gang, og du trakk det korteste strået denne gangen..

Ikke noe å gjøre enn å slette han tilbake og gå ut og finne tilbake smilet sitt.

Anonymkode: 003e8...dcf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei, TS skal IKKE troppe opp på døra hans?!

Å blokke en person = jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre.

Å troppe opp på døren uanmeldt er frekt, dårlig gjort, temmelig respektløst (og ikke svar "er ikke det han gjorde respektløst kanskje?! Two wrongs will not make a right!) - han vil ikke ha kontakt med deg, la han være i fred!!!

 

TS; vær lei deg. Skriv et brev og brenn det i peisen, spis is, farg håret ditt, dra på trening, begynn med en ny hobby. GJør alle de andre tingene, men seriøst, ikke følg 22d sitt råd om å møte opp på døren hans.

Anonymkode: 427c6...06e

Men hvordan skal TS få svar på det hun lurer på ellers da? Han har jo blokkert henne overalt, og å komme uanmeldt på døra er heller ikke uhøflig mtp at dem har vært sammen hos han og henne mye. Mer uhøflig og forkastelig å bare avslutte en 4 måneders relasjon med å bare å blokkere. Hun fortjener å få en forklaring, og det ville jeg også ville ha hatt. Mye mer sårende å bli dumpet med å bli blokkert overalt enn å dumpe på en ordentlig og voksen måte synes nå jeg da...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

selvfølgelig kan han ha hatt flere damer samtidig, men siden vi har vært sammen ett par ganger i uka og har hatt jevnlig kontakt på snap/telefon/meldinger så er han hvertfall veldig flink til å leve et dobbeltliv. Har vært veldig i tvil selv om jeg skal oppsøke han eller ta tiden til hjelp. 

Tilleggsinformasjon: jeg er 26 og han 34, hvis det er viktig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy helvete, for en drittsekk. Dette må du bare heve deg over og komme deg videre fra, asap. 

Jeg har opplevd noe av det samme selv og jeg tror dessverre det har blitt bare mer og mer vanlig. Vær god mot deg selv og jobb aktivt med å komme deg videre. Du vil ikke ha en mann i livet ditt som behandler deg slik uansett. Vær glad du ikke er gravid eller har fått en kjønnssykdom. Vær glad du er kvitt denne parasitten. 

Hev deg over dette tullet og la han finne seg på sitt eget nivå istedet. Klem til deg. 

Anonymkode: 4b9c9...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så drikksekk oppførsel av verste sort. Helt sikkert beste å bare gå videre, men etter 4 mnd så har en fått følelser så jeg hadde troppet opp på døra og krevd et svar. Klart han har rett å gjøre det slutt, men han fortjener å bli konfrontert synest jeg. Er ikke greitt med sånn oppførsel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tigerstaden skrev:

Hei!

Jeg og daten holdt på i over 4 mnd. Vi hadde det hyggelig sammen og han sa han var glad i meg. Han fortalte om meg til venner og familie, men jeg møtte dem aldri. Plutselig en dag blokkerte han meg på alle sosiale medier og nummeret mitt. Hvordan komme seg videre, når man sitter igjen som et spørsmålstegn og med en slags sorgfølelse?

Hvor lenge siden er det nå? Bor dere på samme plass? 

Anonymkode: 233e7...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge siden er det nå? Bor dere på samme plass? 

Anonymkode: 233e7...20d

Det er ca to uker siden, har vært i villrede siden det. Vi begge bor i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tigerstaden skrev:

Det er ca to uker siden, har vært i villrede siden det. Vi begge bor i Oslo. 

Men Oslo er stort... Mente om dere bor sånn at sjansen for at dere «går på» hverandre er stor? For er det tilfellet, så har han jo skapt seg selv en klein situasjon. For en dust. Jeg hadde nok møtt han ansikt til ansikt. Om kjæresten min nå bare plutselig hadde ghostet meg sånn, da hadde gulvet ristet, hvor enn han befant seg.

Anonymkode: 233e7...20d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Oslo er stort... Mente om dere bor sånn at sjansen for at dere «går på» hverandre er stor? For er det tilfellet, så har han jo skapt seg selv en klein situasjon. For en dust. Jeg hadde nok møtt han ansikt til ansikt. Om kjæresten min nå bare plutselig hadde ghostet meg sånn, da hadde gulvet ristet, hvor enn han befant seg.

Anonymkode: 233e7...20d

Liten sjangse for at vi møtes, jobber ikke sammen eller har noen felles venner overhode. Bor på forskjellig side av byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tigerstaden skrev:

Liten sjangse for at vi møtes, jobber ikke sammen eller har noen felles venner overhode. Bor på forskjellig side av byen. 

Er det noen sjanse for at han er gift/har samboer? Med tanke på at du ikke har fått møtt noen andre fra livet hans, så kan det virke som han har holdt deg skjult for venner og familie. Det kan være fordi han har noe å skjule. 

Har det vært noen faste ukedager/kvelder dere har møttes? Har dere holdt dere mest innendørs? 

Anonymkode: f697a...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei, TS skal IKKE troppe opp på døra hans?!

Å blokke en person = jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre.

Å troppe opp på døren uanmeldt er frekt, dårlig gjort, temmelig respektløst (og ikke svar "er ikke det han gjorde respektløst kanskje?! Two wrongs will not make a right!) - han vil ikke ha kontakt med deg, la han være i fred!!!

 

TS; vær lei deg. Skriv et brev og brenn det i peisen, spis is, farg håret ditt, dra på trening, begynn med en ny hobby. GJør alle de andre tingene, men seriøst, ikke følg 22d sitt råd om å møte opp på døren hans.

Anonymkode: 427c6...06e

Du tar så sinnsykt feil. Det er nettopp fordi kvinner gjør sånt piss som "hev deg over det, og gå videre" bullshit, at menn holder på på den måten. De kan være drittsekk, og det på en ekstremt behagelig måte siden kvinner bare går hjem og griner i det stille. Hvis kvinner heller hadde konfrontert og laget et aldri så lite helvete, hadde menn sluttet med sånt piss som ts går igjennom nå.

Det er 0 grunner til at hun trenger oppføre seg greit mot en person som var pill råtten mot henne. 

Anonymkode: fc907...bee

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fælt gjort av han! :(

Jeg tror jeg faktisk hadde reist opp til han og bedt om et svar. Dere har deitet i fire måneder, det er faktisk en stund. Ut fra hvordan jeg kjenner meg selv, hadde jeg trengt å gjøre det jeg kan for å få et svar på hva som skjedde. Og hvem vet: Kanskje skjedde det noe dramatisk i livet hans som førte til at han tok en helt dust beslutning som han ikke tør å gå tilbake på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen sjanse for at han er gift/har samboer? Med tanke på at du ikke har fått møtt noen andre fra livet hans, så kan det virke som han har holdt deg skjult for venner og familie. Det kan være fordi han har noe å skjule. 

Har det vært noen faste ukedager/kvelder dere har møttes? Har dere holdt dere mest innendørs? 

Anonymkode: f697a...607

Tviler på at han er gift/har samboer. Jeg har vært mest hos han, overnattet, vært hos han en hel helg osv. Jeg skulle møte bestekompisen og kjæresten hans, men de bor i en annen by og det skar seg. Varierende med ukedager... var ute i diverse parker og gikk tur osv. I hele byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tigerstaden skrev:

Hei!

Jeg og daten holdt på i over 4 mnd. Vi hadde det hyggelig sammen og han sa han var glad i meg. Han fortalte om meg til venner og familie, men jeg møtte dem aldri. Plutselig en dag blokkerte han meg på alle sosiale medier og nummeret mitt. Hvordan komme seg videre, når man sitter igjen som et spørsmålstegn og med en slags sorgfølelse?

ok? hvorfor ikke være glad for at du ikke skulle bli glad i en livsløgner, men at han kom seg vekk fra livet ditt uten at du trenger å tenke mer om det. Bruk heller tiden på dem som er viktig for deg, og kan si de viktigste ordene du trenger å høre. 

Det du beskriver hører selvsagt ikke hjemme noen steder, dermed kan du være sjeleglad at ikke noe mer spektakulært kunne skje. 

Konklusjonen er at han var rett og slett useriøs. 

Håper dere ikke bor i en bygd.

Anonymkode: 18cc0...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...