Gå til innhold

Min eksmann har fått ny kjæreste...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min ex og jeg gjorde det slutt i vinter, og vi har vært sammen i ca 10 år. Det var jeg som valgte å gå, og er derfor ikke sjalu eller noe, men jeg bare undrer. Fordi det var jeg som valgte å gå, så føler jeg at jeg var såpass ferdig med han, men likevel bare tanken på å gå inn i noe kjempe seriøst ennå... derfor bare undrer jeg. Fordi han tok bruddet svært tungt og har slengt masse dritt til meg. Men likevel har han fått seg en kjæreste og sier at de er kjempeseriøse og sånn... Jeg vet om flere som hopper inn i nytt forhold like etter et tidligere forhold. Men jeg bare skjønner ikke hvordan det er mulig å få følelser så fort for et annet menneske, når man fortsatt er bitter etter et brudd? Jeg bare vil forstå logikken. 

Anonymkode: c5f70...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på akkurat det samme ifht min ekskjæreste som elsket meg så inderlig... 2 mnd etter brudd med meg som han tok supertungt, er barna hans alt involvert med nye dama... 

Anonymkode: 59ddf...2ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Stella Rose said:

 Dere gjorde det slutt for flere måneder siden, han har gått videre, det burde du også.

Vel han slenger fortsatt dritt til meg... Jeg har gått videre jeg, men dette er mest undring fra min side. 

Anonymkode: c5f70...ee8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stella Rose skrev:

 Dere gjorde det slutt for flere måneder siden, han har gått videre, det burde du også.

Dette !    + at menn klarer seg ikke så lenge alene over tid som kvinner

Anonymkode: 4f551...a04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at du startet denne tråden, tyder det jo på at du ikke helt har gått videre..  Han har vel kanskje funnet seg en rebound da?

Anonymkode: 4f6cb...1ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais. Han er mann! Menn klarer seg ikke alene. 

Anonymkode: e8ceb...ada

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her omtrent. Jeg valgte å be om skilsmisse, det var helt totalt dødt ekteskap hvor vi ikke engang sov i samme rom. Det kom noen krokodilletårer fra mannen og han "skjønte ikke" hvorfor det ble brudd.

Et halvt år etter at jeg ba om skilsmisse, skjønte jeg at han hadde noe på gang, fordi han begynte å unngå og nevne noen navn når han skulle på "grillpartyer" og andre sammenkomster. Det var ikke måte på hvor omhyggelig han brått var med å unngå og si kjønn eller navn på folk han skulle til. Samma det, tenkte jeg, bra for han.

Etter et halvt år ble jeg imidlertid lei av den flaue juginga hans, så jeg skrev en lang sms til han og ba han kutte ut tullet, og kalle henne ved navn. Det er bare hyggelig at du har fått deg kjæreste, skrev jeg, men kall en spade for en spade og si hva hun heter. SLutt å gå rundt grøten. 

Han sluttet å gå rundt grøten, og jeg fikk et navn. Skilt trebarns-mor. Virker hyggelig hun.

JEG TROR mannfolk er raske med å finne seg en ny partner rett og slett fordi de ikke klarer seg alene. Jeg ser det gang på gang. Menn som opplever brudd, er mye raskere med å finne seg en ny å bo sammen med enn kvinnene er. De takler ikke singellivet når de først er blitt vant til å bo sammen med en kvinne og ha jevn tilgang på sex (og en som gjør husarbeidet...?)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million skrev:

Samme her omtrent. Jeg valgte å be om skilsmisse, det var helt totalt dødt ekteskap hvor vi ikke engang sov i samme rom. Det kom noen krokodilletårer fra mannen og han "skjønte ikke" hvorfor det ble brudd.

Et halvt år etter at jeg ba om skilsmisse, skjønte jeg at han hadde noe på gang, fordi han begynte å unngå og nevne noen navn når han skulle på "grillpartyer" og andre sammenkomster. Det var ikke måte på hvor omhyggelig han brått var med å unngå og si kjønn eller navn på folk han skulle til. Samma det, tenkte jeg, bra for han.

Etter et halvt år ble jeg imidlertid lei av den flaue juginga hans, så jeg skrev en lang sms til han og ba han kutte ut tullet, og kalle henne ved navn. Det er bare hyggelig at du har fått deg kjæreste, skrev jeg, men kall en spade for en spade og si hva hun heter. SLutt å gå rundt grøten. 

Han sluttet å gå rundt grøten, og jeg fikk et navn. Skilt trebarns-mor. Virker hyggelig hun.

JEG TROR mannfolk er raske med å finne seg en ny partner rett og slett fordi de ikke klarer seg alene. Jeg ser det gang på gang. Menn som opplever brudd, er mye raskere med å finne seg en ny å bo sammen med enn kvinnene er. De takler ikke singellivet når de først er blitt vant til å bo sammen med en kvinne og ha jevn tilgang på sex (og en som gjør husarbeidet...?)

Ikke minst det siste    :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det deg??

Du slo opp med ham, for snart ett år siden,

samtidig undres du over - at han nå har funnet seg ei ny kjæreste??

Hva er det for noen forskrudde tanker, rundt følelser og kjærlighet?

«Jeg dumpet deg, og ga deg en voldsom kjærlighetssorg - DERFOR HAR DU Å SØRGE OVER MEG I 10 ÅR MINST!!!!»

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel han slenger fortsatt dritt til meg... Jeg har gått videre jeg, men dette er mest undring fra min side. 

Anonymkode: c5f70...ee8

Han kan vel fortsatt syntes du er en dritt, og samtidig inngå ett forhold med andre?

Hvorfor skal det ene utelukke det andre?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallais. Han er mann! Menn klarer seg ikke alene. 

Anonymkode: e8ceb...ada

Det er da nok av kvinner som hopper rett inn i et nytt forhold også. 

Han ønsker vel noe positivt i livet sitt da, det er kanskje ikke så rart? Man trenger ikke være «ferdig» med et tidligere forhold for å gå inn i et nytt. Rushet med å være forelsket, masse sex, alt som hører med. 

Bare vær glad for at du ikke er noens rebound, oppfør deg Ok ovenfor den nye kjæresten hvis dere møtes, og håp at det nye forholdet gjør at han får for mye å tenke på til å slenge dritt til deg.

Anonymkode: 17646...da5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å henge meg opp i innbilt sjalusi og sånt, så må jeg også si at jeg har lagt merke til at når en går fra den andre, så er det ofte sånn at den som ble gått fra ofte er den første til å finne seg ny kjæreste.

Jeg lurer også litt på hvorfor det er sånn, når en skulle tro at den som ønsket å avslutte forholdet er den som er mest klar og innstilt på noe nytt.

Anonymkode: b2859...b0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uten å henge meg opp i innbilt sjalusi og sånt, så må jeg også si at jeg har lagt merke til at når en går fra den andre, så er det ofte sånn at den som ble gått fra ofte er den første til å finne seg ny kjæreste.

Jeg lurer også litt på hvorfor det er sånn, når en skulle tro at den som ønsket å avslutte forholdet er den som er mest klar og innstilt på noe nytt.

Anonymkode: b2859...b0d

Tja, kanskje den som ønsket å avslutte forholdet var så dritt lei av å være i et forhold at h*n ikke orker tanken på et nytt 😄

Anonymkode: 2d693...c8b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, kanskje den som ønsket å avslutte forholdet var så dritt lei av å være i et forhold at h*n ikke orker tanken på et nytt 😄

Anonymkode: 2d693...c8b

Og DER ….. der skjønner du traff du spikeren på hodet så det dundra etter.    😁

Anonymkode: 4f551...a04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja, kanskje den som ønsket å avslutte forholdet var så dritt lei av å være i et forhold at h*n ikke orker tanken på et nytt 😄

Anonymkode: 2d693...c8b

Det gjelder for min del i hvert fall! :fnise:

Etter 18 år i et dødt forhold, og 1 års separasjon før vi skiltes, er ikke et nytt forhold det første jeg tenker på og lengter etter. Det er gått to år siden skilsmissen var et faktum, og jeg er enda ikke klar for å finne noen ny. Orker ikke. Vil være fri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Uten å henge meg opp i innbilt sjalusi og sånt, så må jeg også si at jeg har lagt merke til at når en går fra den andre, så er det ofte sånn at den som ble gått fra ofte er den første til å finne seg ny kjæreste.

Jeg lurer også litt på hvorfor det er sånn, når en skulle tro at den som ønsket å avslutte forholdet er den som er mest klar og innstilt på noe nytt.

Anonymkode: b2859...b0d

Eller, jeg kan egentlig svare meg selv.

Når jeg gikk fra partneren min var jeg egentlig bare sjeleglad over å endelig være fri og koste meg med det i en lang, lang stund, og kjente lenge på hvor deilig det var å IKKE være i det forholdet.

7 år senere, og fremdeles like singel er det ikke fullt så gøy lenger da, det skal jeg innrømme. Men fremdeles bedre enn alternativet.

Anonymkode: b2859...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, kanskje den som ønsket å avslutte forholdet var så dritt lei av å være i et forhold at h*n ikke orker tanken på et nytt 😄

Anonymkode: 2d693...c8b

Ja, jeg husket det til slutt selv også :fnise:

Anonymkode: b2859...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, puppi said:

Hva feiler det deg??

Du slo opp med ham, for snart ett år siden,

samtidig undres du over - at han nå har funnet seg ei ny kjæreste??

Hva er det for noen forskrudde tanker, rundt følelser og kjærlighet?

«Jeg dumpet deg, og ga deg en voldsom kjærlighetssorg - DERFOR HAR DU Å SØRGE OVER MEG I 10 ÅR MINST!!!!»

Under et halvt år siden... 

Jeg er bare nysgjerrig. Jeg dater jeg også, men er ikke i nærheten å bli super- seriøs. Og tenker at oddsen for å finne den store kjærligheten bare uker, måneder midt oppi når de er så ekstremt bitre, er minimal... men jeg er glad på hans vegne, og slipper mye av han, trodde at han skulle slutte å slenge dritt når han ble forelsket på nytt, men nei, han er like på med drittslengingen... hvorfor gidde å bruke tid og energi på noen man hater så inderlig 😄 

Anonymkode: c5f70...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...