Gå til innhold

Hadde sex med han, fant ut at han har dame dagen etter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flott å være medmenneske...

Jeg sa fra om noe slikt en gang. Jeg ble drapstruet av han, og fikk stygge meldinger av henne. Folk får ha sine dysfunksjonelle forhold i fred fra meg heretter. 

Bare les her inne TS. Les trådene til disse kjærestene og konene som blir bedratt. Det er du som får skylden, for du har fristet han. Nei, hold deg unna dette. Det blir bare drama. 

Anonymkode: 3facb...5a2

Det er ikke alltid det blir sånn nei. Mange satt pris på en som sa ifra også. En annen ting er hvis vedkommende med viten ligger med en opptatt person, men hvis de ikke visste så er det noe annet. Selv om det fins en del syke mennesker , så er ikke alle det.

Kanskje en god idé hvis flere blir litt forsiktige med ons. Når man ligger med totalt ukjente, så vet du bare ikke hva du får. 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble utsatt for utroskap nylig. Hadde en sterk magefølelse på dette, men fikk det ikke bekreftet før inntil noen dager siden. Så fra ei som har vært på andre siden: ja! Jeg hadde ønsket å få vite så absolutt.

Anonymkode: 77c32...9d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble utsatt for utroskap nylig. Hadde en sterk magefølelse på dette, men fikk det ikke bekreftet før inntil noen dager siden. Så fra ei som har vært på andre siden: ja! Jeg hadde ønsket å få vite så absolutt.

Anonymkode: 77c32...9d3

Så utrolig trist. Ønsker deg en bedre fremtid, uansett hva du velger å gjøre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang er det deg som blir bedratt TS. Så sitter det en skrulle og lurer på om hvordan hun kan kapre mannen din. Løgner fortjener sannhet, svik fortjener tilgivelse når det er anger inn i bilde. Men hun bør få ta dette valget selv 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...