Gå til innhold

Jeg vil ha en elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jo veldig enkelt. Hvis man ikke føler at man har kjærlighet i forholdet man har i og ønsker oppriktig noe annet, så gjør man det slutt med den man er sammen med og leter etter en hvor man kan føle den kjærligheten man savner. Hva i alle dager er hensikten med å være sammen med noen man ikke har et bra forhold med?

Anonymkode: 3d7d7...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo veldig enkelt. Hvis man ikke føler at man har kjærlighet i forholdet man har i og ønsker oppriktig noe annet, så gjør man det slutt med den man er sammen med og leter etter en hvor man kan føle den kjærligheten man savner. Hva i alle dager er hensikten med å være sammen med noen man ikke har et bra forhold med?

Anonymkode: 3d7d7...fdb

Hensikten for TS er at han vil ha den flotte fasaden og familien intakt, så han slipper styret med barna annenhver uke.

Hensikten for kona er at finansmenn tjener fett og damene deres oftest ikke en dritt, eller minimalt (fordi hun må tilrettelegge alt i familien for at mannen skal kunne jobbe så mye). 

Resultatet av et brudd er at dama må flytte på hybel og at mannen ikke klarer å ta vare på barna 50% fordi han aldri har gjort det og ikke aner hva det innebærer. Ofte er det tre barn også. I tillegg er selvsagt begge glade i barna og ønsker ikke å påføre dem dette.

Så alle taper.

TS, har du noen kommentarer for om jeg har rett eller ikke ifht ditt tilfelle?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hensikten for TS er at han vil ha den flotte fasaden og familien intakt, så han slipper styret med barna annenhver uke.

Hensikten for kona er at finansmenn tjener fett og damene deres oftest ikke en dritt, eller minimalt (fordi hun må tilrettelegge alt i familien for at mannen skal kunne jobbe så mye). 

Resultatet av et brudd er at dama må flytte på hybel og at mannen ikke klarer å ta vare på barna 50% fordi han aldri har gjort det og ikke aner hva det innebærer. Ofte er det tre barn også. I tillegg er selvsagt begge glade i barna og ønsker ikke å påføre dem dette.

Så alle taper.

TS, har du noen kommentarer for om jeg har rett eller ikke ifht ditt tilfelle?

Du har vel ganske rett i det meste 😂

 Men, jeg elsker min kone og vi har et godt ekteskap.  Selv om hun ikke tjener så godt ville hun klart seg veldig bra ved en eventuell skilsmisse siden hun ville tatt med seg halve formuen. Hun kunne dermed opprettholdt livsstilen sin omtrent som nå.

Ellers har du påfallende rett :)

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel ganske rett i det meste 😂

 Men, jeg elsker min kone og vi har et godt ekteskap.  Selv om hun ikke tjener så godt ville hun klart seg veldig bra ved en eventuell skilsmisse siden hun ville tatt med seg halve formuen. Hun kunne dermed opprettholdt livsstilen sin omtrent som nå.

Ellers har du påfallende rett :)

Anonymkode: ae0af...4bc

Er vel en grunn til at fordommer er fordommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Er vel en grunn til at fordommer er fordommer ;)

Ja, og du ville garantert likt meg Ulla, selv om du er litt forutinntatt nå. Skal vi sette opp en date ? ❤️❤️❤️😘

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og du ville garantert likt meg Ulla, selv om du er litt forutinntatt nå. Skal vi sette opp en date ? ❤️❤️❤️😘

Anonymkode: ae0af...4bc

Jeg er dessverre ikke på utkikk etter en elsker og når jeg ikke vil ha en finansfyr om jeg hadde vært singel, så er ikke sjangsen akkurat særlig større nå 😂

Dessuten viser det seg nok at du er mannen til en jeg kjenner...

Kan ikke en av gutta på jobben bare wifeswoppe litt med deg? Så holder dere det innenfor miljøet, liksom, og kan date på likt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dessverre erfaring med å være elskerinnen til en opptatt mann. Det var ikke intensjonen, kan vel bare skylde på manglende impulskontroll i en forelskelsesrus. Klarte heldigvis å bryte forholdet selv om han bønnfalt og lovte gull og grønne skoger. 

Det er enormt egoistisk å innlede et «kjærlighetsforhold» på si, både for din kone og din eventuelle elskerinne. Det er vondt å bli bedratt og det er også vondt å være nr 2 for en mann man elsker. For mennesker med litt empati er ikke dette en løsning man med åpne øyne ettertrakter. Skjønner at jeg sitter i glasshus som en tidligere elskerinne, men det var ikke en planlagt og veloverveid situasjon for meg. 

Jeg tolker ditt innlegg dithen at du ikke har nærhet og sex i ekteskapet. Mulig det er et godt ekteskap i dine øyne, men jeg vil tro at potensialet for å få et bedre ekteskap er stort hvis dette også inkluderes i ekteskapet. Da slipper du å «plage» en 3.part som du kun kan tilby smuler. Det er bare ødeleggende og vondt i lengden. 

Anonymkode: cfcef...cb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mer meg som er problemet enn kona mi. Jeg er nok det som kalles poliamorøs, eller en alfa hann, og klarer ikke slå meg helt til ro med bare en kvinne. Men, jeg vil ikke ligge rundt heller.

Anonymkode: ae0af...4bc

Du er ikke polyamorøs. Stikkeordet for polyamori er etisk ikke-monogami, og når du ikke er åpen med kona di kvalifiserer du ikke. 

Anonymkode: 4d93d...e26

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så utrolig lyst på en elskerinne. En jeg kan overøsemed kjærlighet og bare være god med. Kysse på halsen og puppene. Holde godt rundt å være ett i sengen.

Jeg vet det er uetisk, men jeg har dette behovet for kjærlighet som jeg ikke får fulltid hjemme.

Jeg vil ikke ha noen ons, men ekte langvarig kjærlighet. 

Måtte bare si det ....

Anonymkode: ae0af...4bc

Jeg vil ha en blå ballong og en ponny.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke polyamorøs. Stikkeordet for polyamori er etisk ikke-monogami, og når du ikke er åpen med kona di kvalifiserer du ikke. 

Anonymkode: 4d93d...e26

Og i tillegg virker det som at det ikke er noe amor på hjemmebane og det diskvalifiserer vel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel ganske rett i det meste 😂

 Men, jeg elsker min kone og vi har et godt ekteskap.  Selv om hun ikke tjener så godt ville hun klart seg veldig bra ved en eventuell skilsmisse siden hun ville tatt med seg halve formuen. Hun kunne dermed opprettholdt livsstilen sin omtrent som nå.

Ellers har du påfallende rett :)

Anonymkode: ae0af...4bc

Dette er «liten penis prøver bli større» 😂

Når en flott og rik gift mann søker elskerinne til tross for at han ifølge seg selv har et godt ekteskap er det gjerne i sengehalmen med kona han føler seg liten, derav behovet for elskerinne.

Sannsynligvis er kona di mentalt ferdig med deg og på vei ut innen få år. Hun er stilletiende om det fordi hun ikke tenner på deg lengre. Det tar tid for henne å planlegge/ordne formuesfordeling, barnas opplegg osv.

Anonymkode: cdb7f...9dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mer meg som er problemet enn kona mi. Jeg er nok det som kalles poliamorøs, eller en alfa hann, og klarer ikke slå meg helt til ro med bare en kvinne. Men, jeg vil ikke ligge rundt heller.

Anonymkode: ae0af...4bc

Jeg vil heller kalle deg taperhann når du vil være utro mot kona di. Ta deg sammen og gå fra henne. Først som sist, så kan hun finne noen som setter pris på henne og respekterer henne.

Anonymkode: bc151...60a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det egentlig noen damer som vil bli elskerinnen til en flott fyr?

Anonymkode: ae0af...4bc

Du er så langtfra flott med de holdningene som du viser

Anonymkode: bc151...60a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cyndaquil skrev:

... og hvorfor ikke overøse kona med denne kjærligheten og begjæret du snakker om?

 

Fordi fyren har dårlig potens og tror at hvis han får noe  "nytt og spennende"  så vil ikke ereksjonen svikte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en har valgt å gifte seg, eller innledet ett partnerskap, må man holde det en har lovet der, eller skilles. 

Man skal ikke gå bak ryggen på partneren fordi en ikke er tilfreds, men snakke med partneren om det. Jeg for min del vil ofre MYYYYE for at min mann skal være fornøyd. Jeg er villig til å strekke meg til det aller meste så lenge han ikke gjør noe BAK min rygg.  Åpenhet og respekt er mine favorittord, og med ett par dårlige forhold tidligere i livet, har jeg lært at en virkelig må ta og gi, for å holde kjærligheten gående i år etter år.  

 

Anonymkode: f9849...8d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger og god forståelse. Det er kjekt at så mange støtter meg i å leve ut min poliamorøse kjærlighet :)

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger og god forståelse. Det er kjekt at så mange støtter meg i å leve ut min poliamorøse kjærlighet :)

Anonymkode: ae0af...4bc

Snakk med kona din om dette!

Mvh Din Svigermor!

Anonymkode: fa072...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Tba said:

Fordi fyren har dårlig potens og tror at hvis han får noe  "nytt og spennende"  så vil ikke ereksjonen svikte.

Mens han egentlig bare kan redusere alkoholinntaket drastisk.

Anonymkode: 2f52a...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 9.24, AnonymBruker skrev:

Det er nok mer meg som er problemet enn kona mi. Jeg er nok det som kalles poliamorøs, eller en alfa hann, og klarer ikke slå meg helt til ro med bare en kvinne. Men, jeg vil ikke ligge rundt heller.

Anonymkode: ae0af...4bc

Alfa-hann du liksom 😅 

 

Anonymkode: 1c49e...c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...