Gå til innhold

Jeg vil ha en elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Ja, denne stavekontrollen her spiller meg et puss. Men, enig. Er litt sløv med den orddelingen siden jeg skriver endel engelsk der man ikke slår sammen slike ord, og så har det smittet over.

 

Anonymkode: ae0af...4bc

Det er særskriving, ikke orddeling! Om du har så høy utdannelse burde du vite det.

Anonymkode: e6510...55c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ser det dilemmaet. Men deg er vel kanskje ei dame som er der i livet at en elsker kunne være greit å ha?

Anonymkode: ae0af...4bc

Man velger jo en som ikke er bundet da. Om  man har litt mellom ørene, men det er kanskje ikke så farlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi nå ser bort fra at dette er dårlig gjort mot kona di, hva har du å tilby denne potensielke elskerinnen, da? Ser at du har en del krav/ forventninger, så jeg tenker at det du har å tilby, må stå i forhold til hva du krever/ forventer. Og hvorfor kan du ikke avslutte ekteskapet pent og ryddig før du finner deg ny dame? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er særskriving, ikke orddeling! Om du har så høy utdannelse burde du vite det.

Anonymkode: e6510...55c

Jeg har utdannelse innen økonomi og jobber med finans. Har ikke noen språkutdannelse nei. 

Så beklager at jeg er litt lempfeldig med språket her mine kjære venner ❤️

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visp said:

Man velger jo en som ikke er bundet da. Om  man har litt mellom ørene, men det er kanskje ikke så farlig?

Helt uenig. Man velger en som er i samme situasjon som en selv. Men det vil neppe den polyamorøse. Elskerinnen skal nok kun elske ham.

Anonymkode: 2f52a...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, GodtNok skrev:

Jeg bare lurer; hva er grunnen til at du ikke kan oppleve det du nevner med kona di? Jeg forstår jo godt at du har lyst på nærhet og god sex. Kan du/dere ikke jobbe med det i ekteskapet? Nysgjerrig her, altså. 

Jeg er ikke trådstarter, men lever i tilsvarende situasjon: som regel når man kommer til dette stadiet, har man prøvd det meste. Vi har. 

Noe av problemet er at nærhet og sex er ganske koblet: nærhet og kjærtegn vil trigge opphisselse, og det vil signalisere lyst. Så selv nærhet uten sex skaper konflikter. 

Og når man har levd med konflikter over mange år, blir situasjonen fort fastlåst. Man har begge grenser ønsker og mål. I begynnelsen av ett forhold, er disse fleksible, man «forhandler», over tid setter det seg, og skjer det ting som får det til å sette seg feil, får man livslange problemer.

Problemet er at dette ikke nødvendigvis ødelegger følelsene man har for personen: kjærligheten, respekten og lojaliteten kan forbli selv om de praktiske delene av forholdet ikke fungerer. Når følelsene forsvinner, blir alt «enkelt», da gjør man det bare slutt og går.

Så man sloss ofte over lang tid mellom hva som er viktig for partner og hva som er viktig for en selv. Og det ender som regel opp i handlinger som er like belastende som problemet.

Det finnes en haug gode, og tilsvarende dårlige grunner til vår arts noe pussige valg om å knytte sex hardt til en følelsesmessig relasjon. Men det er ingen tvil om at det har skapt mye smerte.

Anonymkode: 829bc...995

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Man velger en som er i samme situasjon som en selv. Men det vil neppe den polyamorøse. Elskerinnen skal nok kun elske ham.

Anonymkode: 2f52a...049

Jeg er litt delt i dette. Jeg hadde ei elskerinne som var singel, men jeg følte at jeg holdt henne tilbake fra å finne en permanent kjæreste så jeg gjorde det slutt. En gift eller en som er samboer ville kanskje vært bedre, men det kan jo gå ut over hennes mann.

Anonymkode: ae0af...4bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Man velger en som er i samme situasjon som en selv. Men det vil neppe den polyamorøse. Elskerinnen skal nok kun elske ham.

Anonymkode: 2f52a...049

Jeg syns man ikke er helt ferdig utviklet om man går inn i noe sånt med åpne øyne og lar det skje over tid. En voksen avslutter det som ikke fungerer først. Hadde virkelig sett ned på personen om han/hun kjørte et sånn dobbelspill med helt åpne øyne. Det er noe ryggrad der som mangler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har utdannelse innen økonomi og jobber med finans. Har ikke noen språkutdannelse nei. 

Så beklager at jeg er litt lempfeldig med språket her mine kjære venner ❤️

Anonymkode: ae0af...4bc

Det staves lemfeldig.

Du får finne deg en elskerinne med språkutdannelse da, som kan lære deg litt grammatikk, i tillegg til at du får fysisk nytelse.

Ikke at jeg tror på denne tråden, da.

Anonymkode: e6510...55c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det staves lemfeldig.

Du får finne deg en elskerinne med språkutdannelse da, som kan lære deg litt grammatikk, i tillegg til at du får fysisk nytelse.

Ikke at jeg tror på denne tråden, da.

Anonymkode: e6510...55c

Takk min elskede, jeg tror jeg velger deg 😘

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk min elskede, jeg tror jeg velger deg 😘

Anonymkode: ae0af...4bc

Kjenner igjen dette her. Du har startet minst to lignende tråder før.

Anonymkode: e6510...55c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner igjen dette her. Du har startet minst to lignende tråder før.

Anonymkode: e6510...55c

Eller så finnes det to andre som eg som meg 😂😂😂

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ha en elsker😊

Anonymkode: e68d2...b26

Har vi en KG-match?

Anonymkode: 2f52a...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være fordomsfull, siden jeg kjenner endel i den bransjen. Det er menn som jobber mye og de har damer som jobber halvtid eller ikke jobber. Disse damene er uunnværlige for å få familien til å gå rundt, men blir i mannens øyne kjedelige siden de (nesten)  bare er hjemme og bryr seg om interiør. For å unngå å ødelegge fasaden og å miste kontakten med barna, så er en elskerinne nærmest obligatorisk. Folk i pengebransjer synes de fortjener i pose og sekk.

Hvis jeg hadde vært singel, så hadde en mann som jobbet med finans vært noe av det jeg ønsket meg minst, av mange grunner.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en elsker😊

Anonymkode: e68d2...b26

Synd vi begge skriver som anonyme da 😉

Anonymkode: ae0af...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, ItchyBitchySpider skrev:

Har du fortalt kona di at du er polyamorøs før dere ble seriøse? Hvis ikke, har du innledet forholdet på feil premisser. Dere må bli enige om sånt. 

Det er jo ikke sikkert han forstod det dengang :) 

Jeg kunne ikke gått bak ryggen til en annen kvinne på den måten, men jeg kunne fint hatt en elsker med begrenset interesse for hverandres liv utover de temaene vi har til felles. Jeg kunne også hatt en gift mann så sant kona synes det var greit. Noen lever jo sammen sv rent praktiskøkonomisle hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Rotemor skrev:

Det er jo ikke sikkert han forstod det dengang :) 

Jeg kunne ikke gått bak ryggen til en annen kvinne på den måten, men jeg kunne fint hatt en elsker med begrenset interesse for hverandres liv utover de temaene vi har til felles. Jeg kunne også hatt en gift mann så sant kona synes det var greit. Noen lever jo sammen sv rent praktiskøkonomisle hensyn.

Det har du helt rett i Rotemor. Min kone vet at jeg har hatt elskerinne tidligere, og jeg har fortalt hun at jeg er ploiamorøs. Hun vet derfor at jeg nok kan ha noe annet på gang. Hvilket jeg dessverre ikke har nå. Hun aksepterer dette stilletiende, men vil ikke vite noe mer om det.

Anonymkode: ae0af...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mer meg som er problemet enn kona mi. Jeg er nok det som kalles poliamorøs, eller en alfa hann, og klarer ikke slå meg helt til ro med bare en kvinne. Men, jeg vil ikke ligge rundt heller.

Anonymkode: ae0af...4bc

Alfa hann?

En ekte alfa hann omtaler seg ikke som alfa hann. En ekte alfa hann er trofast. En ekte alfa hann kan ha lyst på flere kvinner, men er mann nok til å holde seg til en kvinne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har du helt rett i Rotemor. Min kone vet at jeg har hatt elskerinne tidligere, og jeg har fortalt hun at jeg er ploiamorøs. Hun vet derfor at jeg nok kan ha noe annet på gang. Hvilket jeg dessverre ikke har nå. Hun aksepterer dette stilletiende, men vil ikke vite noe mer om det.

Anonymkode: ae0af...4bc

Så derfor er det greit? Du bryr deg ikke om at hun evt er såret? 

Anonymkode: e7e1c...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...