Gå til innhold

Jeg vil ha en elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

😂😂😂 . Nei, jeg vil helst ha en intelligent dame med høy utdannelse. Tviler på at hun ville gått med på det ;)

Anonymkode: ae0af...4bc

Du slår meg som en av de som setter inn annonse på finn.no: "Jeg vil gjerne ha en liten veskehund, som egentlig koster 20.000, men jeg har dessverre ikke mer enn 2000 å gi for den. Jeg vil heller bruke pengene på dyr hundemat."

Dream on.

Anonymkode: 2f52a...049

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du selv høy utdannelse? Eller starter du  på utdannelsen i måren kanskje? ;) 

Anonymkode: fa072...256

Haha, ja jeg har høy utdannelse og yot of yot of money. :)

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du slår meg som en av de som setter inn annonse på finn.no: "Jeg vil gjerne ha en liten veskehund, som egentlig koster 20.000, men jeg har dessverre ikke mer enn 2000 å gi for den. Jeg vil heller bruke pengene på dyr hundemat."

Dream on.

Anonymkode: 2f52a...049

Så, er du med på dealen med leilighet til deg?

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er mange menn som tenker som TS. Selv er jeg ikke helt sikker på at polyamorøs er riktig diagnose. Kan være behov for bekreftelse og spenning. Diagnosen polyamorøs er muligens mer politisk korrekt?

Anonymkode: 8f263...608

Enig. Hver gang noen står frem i avisen med denne diagnosen så er det alltid folk som er litt rare, med rart utseende.

Anonymkode: cdaa0...2c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja jeg har høy utdannelse og yot of yot of money. :)

Anonymkode: ae0af...4bc

Hvor høy er din alder?

Anonymkode: fa072...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan flott er du da?

Anonymkode: fa072...256

Veldig flott egentlig, men jeg er i førti årene .

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så utrolig lyst på en elskerinne. En jeg kan overøsemed kjærlighet og bare være god med. Kysse på halsen og puppene. Holde godt rundt å være ett i sengen.

Jeg vet det er uetisk, men jeg har dette behovet for kjærlighet som jeg ikke får fulltid hjemme.

Jeg vil ikke ha noen ons, men ekte langvarig kjærlighet. 

Måtte bare si det ....

Anonymkode: ae0af...4bc

Hvorfor kan du ikke kysse kona på halsen og puppene? Går hodet hennes rett over i magepartiet? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så, er du med på dealen med leilighet til deg?

Anonymkode: ae0af...4bc

Jeg er ikke i målgruppen, uten utdannelse som jeg er.

Anonymkode: 2f52a...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mer meg som er problemet enn kona mi. Jeg er nok det som kalles poliamorøs, eller en alfa hann, og klarer ikke slå meg helt til ro med bare en kvinne. Men, jeg vil ikke ligge rundt heller.

Anonymkode: ae0af...4bc

Har du fortalt kona di at du er polyamorøs før dere ble seriøse? Hvis ikke, har du innledet forholdet på feil premisser. Dere må bli enige om sånt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig flott egentlig, men jeg er i førti årene .

Anonymkode: ae0af...4bc

Nå tror jeg ikke på deg, om det du har skrevet her om at du har høy  utdannelse.

Anonymkode: fa072...256

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig flott egentlig, men jeg er i førti årene .

Anonymkode: ae0af...4bc

Hvorfor tok du med et MEN der?

Anonymkode: fa072...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hver gang noen står frem i avisen med denne diagnosen så er det alltid folk som er litt rare, med rart utseende.

Anonymkode: cdaa0...2c7

Jeg skulle akkurat til å si det.

Anonymkode: 86410...acf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg ikke på deg, om det du har skrevet her om at du har høy  utdannelse.

Anonymkode: fa072...256

Hvorfor ikke egentlig? Det er jo veldig mange med høy utdannelse. Hvorfor skulle jeg lage om det?

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke egentlig? Det er jo veldig mange med høy utdannelse. Hvorfor skulle jeg lage om det?

Anonymkode: ae0af...4bc

Fordi du knapt kan skrive.

Anonymkode: 86410...acf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tok du med et MEN der?

Anonymkode: fa072...256

Jeg har hengt meg mer opp i at han skriver "førti årene" i to ord 😄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle en intelligent dame med høy utdannelse ta til takke med en gift mann? En elskerinnens realitet er at hun lever i skyggen, tilbringer alle høytider alene fordi elskeren er jo med familien sin, må alltid gjemme seg og lyve.

Så god kan sexen ikke være.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi du knapt kan skrive.

Anonymkode: 86410...acf

 

1 minutt siden, ItchyBitchySpider skrev:

Jeg har hengt meg mer opp i at han skriver "førti årene" i to ord 😄

Ja, denne stavekontrollen her spiller meg et puss. Men, enig. Er litt sløv med den orddelingen siden jeg skriver endel engelsk der man ikke slår sammen slike ord, og så har det smittet over.

 

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange menn som tenker som TS. Selv er jeg ikke helt sikker på at polyamorøs er riktig diagnose. Kan være behov for bekreftelse og spenning. Diagnosen polyamorøs er muligens mer politisk korrekt?

Anonymkode: 8f263...608

Hvorfor prøve å få dette til å høres så spesielt ut? Alle mennesker trenger bekreftelse og spenning, ikke bare menn. Et nytt menneske er gjerne det som trengs for å oppleve den brusende begynnelsen på nytt og på nytt. Det er jo sånn vi alle er skapt, men har man lyst til å holde sin sti ren vil man velge det bort. Er man moden skjønner man at man må ta konsekvensen av å skulle dekke det behovet- altså at man avslutter det man driver med først. Deretter kan man jo søke den opplevelsen så mye man vil.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det egentlig noen damer som vil bli elskerinnen til en flott fyr?

Anonymkode: ae0af...4bc

Det er da en haug av folk som er villige til det? Å dele en mann med en annen og tilogmed se bort ifra at han har null problemer med å tråkke på en annen for å få det til. Man er vel på samme nivå. Om du får kjærlighet ut av det er vel usikkert, men du får noe som ligner kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, denne stavekontrollen her spiller meg et puss. Men, enig. Er litt sløv med den orddelingen siden jeg skriver endel engelsk der man ikke slår sammen slike ord, og så har det smittet over.

 

Anonymkode: ae0af...4bc

Det er mer enn kun orddeling og stavekontroll som gir flere av oss et annet inntrykk enn det du prøver å bille oss inn ;) 

Anonymkode: fa072...256

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daraya skrev:

Hvorfor skulle en intelligent dame med høy utdannelse ta til takke med en gift mann? En elskerinnens realitet er at hun lever i skyggen, tilbringer alle høytider alene fordi elskeren er jo med familien sin, må alltid gjemme seg og lyve.

Så god kan sexen ikke være.

Ja, ser det dilemmaet. Men deg er vel kanskje ei dame som er der i livet at en elsker kunne være greit å ha?

Anonymkode: ae0af...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...