Gå til innhold

Hvor lenge masserer kjæresten din deg?


Cramyb

Anbefalte innlegg

Når jeg får maset meg til massasje gir han seg etter maks et par minutter.  Sier det ikke er vanlig å massere lenger enn det😂 Så nå lurer jeg på hvor lenge dere blir massert, han sier han skal gjøre det samme som gjennomsnittet sier🤞😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig selvisk når man maser seg til massasje fra mannen. Det er faktisk lov å tenke litt på han og, og ikke være sånn kun meg, meg, meg og mine behov.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det begge veier og vi masserer hverandre i alt fra 10 til 45 min :) 2 min er litt kort, men går jo ann å spørre om dere skal gi hverandre, fremfor å mase på han. Hvis noen får noe først er de stort sett veldig mye mer samarbeidsvillige til å gi tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Jeg synes det er veldig selvisk når man maser seg til massasje fra mannen. Det er faktisk lov å tenke litt på han og, og ikke være sånn kun meg, meg, meg og mine behov.

Jeg gjør da masse for han jeg også, inkludert massasje;) Jeg masserer iallefall i 10 min😂 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke hyggelig å massere den andre fordi man vil den andre vel da? Får ikke han noe ut av å gi deg den velværen og å se at du har det godt? 

Liker han ikke massasje selv? 

Anonymkode: 323ca...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cramyb skrev:

Jeg gjør da masse for han jeg også, inkludert massasje;) Jeg masserer iallefall i 10 min😂 

 

Spesielt at han ikke kan unne deg det samme tilbake igjen.

Anonymkode: 323ca...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke hyggelig å massere den andre fordi man vil den andre vel da? Får ikke han noe ut av å gi deg den velværen og å se at du har det godt? 

Liker han ikke massasje selv? 

Anonymkode: 323ca...726

Er vel det som kanskje er problemet, at han ikke er så opptatt av massasje selv😝 Han er veldig god på alle mulige andre måter altså, men massasje er ikke hans sterkeste side😜 Så vi ville høre hva kvinneguiden sa😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cramyb skrev:

Jeg gjør da masse for han jeg også, inkludert massasje;) Jeg masserer iallefall i 10 min😂 

 

Vel da kan du ta det som en lærepenge at man ikke alltid kan få noe tilbake og ikke alltid kan forvente å få noe igjen for noe man gjør. Mulig han hadde vært mer med på å gi massasje om du ga han noe litt mer enn bare massasje. 👇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Vel da kan du ta det som en lærepenge at man ikke alltid kan få noe tilbake og ikke alltid kan forvente å få noe igjen for noe man gjør. Mulig han hadde vært mer med på å gi massasje om du ga han noe litt mer enn bare massasje. 👇

Vi har vært sammen i 11 år, har sex sikkert 5 dager i uka, så ikke synd på noen av oss på den fronten;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cramyb skrev:

Vi har vært sammen i 11 år, har sex sikkert 5 dager i uka, så ikke synd på noen av oss på den fronten;) 

Er ikke sikkert han føler det på samme måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det vi for morros skyld er ute etter er hvor mange minutter ca masserer kjæresten din deg? Føler jeg må forsvare alt mulig annet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til han blir sliten eller lei. Så alt fra 5 minutter til 45 minutter, kommer an på hvor tung dagen hans har vært.

Anonymkode: 953c1...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så kjedelig å massere, jeg orker ikke mer enn noen minutter i alle fall 😅 forventer heller ikke noe lengre tilbake. 

Om han vil ha lengre massasje får han gå på en hudpleiesalong, ain’t my job. 

Anonymkode: b0f58...d8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så kjedelig å massere, jeg orker ikke mer enn noen minutter i alle fall 😅 forventer heller ikke noe lengre tilbake. 

Om han vil ha lengre massasje får han gå på en hudpleiesalong, ain’t my job. 

Anonymkode: b0f58...d8a

Hahahaha😂😂 er ikke det morsomste jeg gjør jeg heller nei😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Cramyb skrev:

Vi har vært sammen i 11 år, har sex sikkert 5 dager i uka, så ikke synd på noen av oss på den fronten;) 

Vi er helt like, bare at vi har vært gift i 8 år.

AHan klarer heller ikke å gi massasje i mer enn max 120 sekunder 😂

Anonymkode: 6700e...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan fint massere under en hel film, liker best å gjøre det mens vi er i skje da, så kan jeg bruke den ene hånda til massering. Om jeg sitter oppå ryggen får 10 min holde, blir jo litt tungt etterhvert.

Anonymkode: 36b00...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg masseres som oftest så lenge at dama selv sier ifra at hun har fått nok, men så er jo jeg over gjennomsnittet glad i å være god med partneren min :)
Så her kan det være alt fra 10 minutter til en halvtime. 

Anonymkode: 7c25a...808

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å bli massert av en som egentlig ikke hadde noe lyst til å massere meg.

Anonymkode: 718e3...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 2.01, AnonymBruker skrev:

Det er så kjedelig å massere, jeg orker ikke mer enn noen minutter i alle fall 😅 forventer heller ikke noe lengre tilbake. 

Om han vil ha lengre massasje får han gå på en hudpleiesalong, ain’t my job. 

Anonymkode: b0f58...d8a

Ja, enig der! Det er kjedelig å massere, så om man har skulder/nakke-massasje, så er det fint for den som masserer å kunne se tv samtidig. Da sitter den som masserer i en god stol, med den andre framfor seg på en pute på gulvet.

Min mann masserer gjerne, men jeg tror ikke han hadde orket mer enn 5-10 min. Jeg hadde ikke orket mer enn det jeg heller, for det er slitsomt å massere. 

Jeg har en nakkeskade, så han tilbyr seg ofte å massere. Men mindre enn 5 min er ofte nok for meg til å føle en lettelse på stramme muskler.

 

 

Anonymkode: ce5a1...374

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...