Gå til innhold

Til dere menn som tar "kvelertak" på dama under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en fyr som tok kvelertak på meg sånn plutselig. Sparket han ut. 

Anonymkode: 4fd2f...68b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en fyr som tok kvelertak på meg sånn plutselig. Sparket han ut. 

Anonymkode: 4fd2f...68b

Sannsynligvis det eneste riktige. Man skal være enige om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med kontroll å gjøre, jeg liker å gjøre det, men har aldri prøvd å "kvele" noen så hardt at dem ikke får puste. 

Mer at hånden går automatisk opp rundt hals og i nakken, i nakken tar jeg godt tak men rundt halsen er jeg mer forsiktig.

Om du ikke er komfortabel med det så må du si ifra, som regel prøver man seg bare på diverse ting, forsøker å se hvordan partneren reagerer/hva man kan slippe unna med.

Anonymkode: 8340a...b61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg opplevd at flere sexpartnere gjør dette. Ikke så hardt at jeg ikke får puste altså. På én måte er det litt digg, men på en annen måte ubehagelig, mest fordi jeg ikke får ut lyd som er naturlig for meg å få ut under heftig sex 😅 Så spm mitt er: hva er det som får dere til å gjøre det, hvorfor tenner det dere?

Anonymkode: 944e5...e93

Det er, som flere har nevnt, maktaspektet som tenner. Det tenner meg noe helt vannvittig at partneren min tar fysisk kontroll over meg og at jeg underkaste meg. Når han tar tak rund halsen min, er det omtrent den ultimate form for underkastelse fordi han kontrollerer noe så essensielt som pusten min. Jeg kan egentlig ikke forklare det på noen annen måte enn at jeg tenner på dette på samme måte som du (for eksempel?) tenner på å suge han? Jeg kan nesten ikke tenke meg noe verre enn å suge, så der er vi alle forskjellige. 

Men for å gi deg et svar på spørsmålet ditt: Dersom man ikke har hatt en skikkelig samtale om temaet, så er det kun OK å dyppe tåen forsiktig nede i bassenget for å lodde stemningen. I dette tilfellet synes jeg det er innenfor at han tar deg løst rundt halsen, men ikke slik at du på noen måte får problemer med å puste eller lage de lydene du skulle ønske å lage. Kanskje skjønner han at du ikke liker det basert på din respons eller kanskje han ikke gjør det. I sistnevnte tilfelle er han sannsynligvis bare veldig tett i hodet. Og du har også et ansvar for å kommunisere dine behov og grenser tydelig. Med ord. Og han har et ansvar for å lytte til og respektere det du sier. 

Anonymkode: d5f84...69a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalt under sex, og liker det ekstremt mye. Men jeg er mann😊. Liker det både for underkastelse og underdanighet. Men best av alt, det gir helt fantastiske orgasmer, det går myyye hardere og orgasmen varer mye lengere😊. Har alltid vært underdanig, men oppdaget det litt tilfeldig. Jeg bråker mye når jeg har underdanig sex og spesielt når orgasmen kommer. En gang hadde jeg og min partner sex et sted det var veldig lydt. Han la et grep om halsen min når orgasmen nærmet seg. Uten å tenkt over det, ble jeg faktisk helt vill og orgasmen var helt fantastisk sterk, og det kom ikke en lyd. Kan si at det gikk for meg flere ganger den natten😊

Anonymkode: 1b8dc...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det fordi dama mi blir sur om jeg ikke gjør det. Vi passer sammen på alle andre måter men når det kommer til sex så synes jeg det er mye deiligere å ta seg god tid, kose og kysse mye når hun sitter på meg, lar meg komme opp i blant for å kysse eller suge på brystene hennes mens jeg synes det er dritt digg når hun roterer på hoftene og bruker musklene for å klemme rundt penisen isteden for bare inn og ut. 

Mens hun liker best å ligge på rygg med ene beine strakt opp og vil pumpes skikkelig mens jeg holder rundt og klemmer på halsen hennes. Iblant er jeg egentlig nervøs over hvor hardt hun vil jeg skal klemme, men jeg skjønner jo at hun synes det er best siden jeg kjenner at hun kommer 2-3 ganger når vi gjør det slik kontra bare 1 gang når vi gjør det slik jeg vil.

Så har vi funnet en mellom ting hvor hun ligger på meg med ryggen på magen min, da får jeg kysse henne så mye jeg vil, leke med brystene hennes og hjelpe henne komme ved å bruke fingrene. Da elsker hun at jeg kveler henne litt med armen isteden for bare hånda og når hun da har kommet 1 gang bruker hun å roe seg ned og beveger bare hoftene våre rolig mens jeg får sett henne inn i øynene og iblant prater vi til og med.

Hun sa i starten var hun egentlig usikker på om dette ville funke seksuelt fordi jeg liker å være med øm og god mens hun foretrekker rått og hardt. Men at jeg har gjort meg villig til å følge hennes sex mønster gjorde faktisk at hun nå også koser seg når vi gjør det på min måte for synes det er godt å gi tilbake. 

Når det er sagt har vi nok sex på hennes måte ca 70% av tiden, spesielt siden jeg oppdaget tidlig at hun trenger ihvertfall en kjappis om dagen om vi ikke har tid til annet. Benken på bade vårt har perfekt høyde så da kan hun sitte mens jeg pumper og holder fast rundt halsen hennes. Har funket bra for å bli kvitt morgen ereksjonen for å si det sånn, men hadde iblant ønsket hun nøt det rolige like mye som det røffe. Ikke fordi jeg er i for dårlig form til å klare det, men hun som lærte meg opp holdt mye på med tantra greier, og selv om jeg aldri kom helt inni det så lærte hun meg faktisk å holde ut og nyte hele opplevelsen fra sekundet vi startet å ta på hverandre når vi skiftet på å gi lang massasje til den andre. Vi varierte mer i fart også, mens dama mi nå trenger mye fort og hard kontakt med g-punktet for å komme. Prøvde å gi henne en god massasje en gang og fikk henne til å komme et par ganger iløpet av den halvtimen jeg fikk lov å holde på. Men tilslutt ble hun bare desperat og prøvde å suge meg et par ganger og jeg ba henne være tålmodig, men det gikk ikke. Hun sa det var utrolig deilig måten jeg fikk henne til å komme på men trengte å bli penetrert for å ikke bli gal så hun dyttet meg ned i senga og låste armene mine mot sengkanten. 

Så jeg har prøvd ihvertfall 😅

Anonymkode: dc1af...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En Tinderdate jeg nesten ble kjærest med tok liksom armen rundt halsen min når vi hadde røffere doggy-sex. Ikke kvelning med hendene, men mer en omfavnelse med hele armen, med litt trykk rundt halsen. DET var deilig... synd vi ikke ble sammen på ordentlig. Savner sex'n med han. Typene jeg har hatt var pusegutter i forhold.

Jeg er ei sjenert og rolig jente ellers, så jeg overrasket han med at jeg likte røff sex.

Anonymkode: aa29e...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

En Tinderdate jeg nesten ble kjærest med tok liksom armen rundt halsen min når vi hadde røffere doggy-sex. Ikke kvelning med hendene, men mer en omfavnelse med hele armen, med litt trykk rundt halsen. DET var deilig... synd vi ikke ble sammen på ordentlig. Savner sex'n med han. Typene jeg har hatt var pusegutter i forhold.

Jeg er ei sjenert og rolig jente ellers, så jeg overrasket han med at jeg likte røff sex.

Anonymkode: aa29e...95e

Du kutter fortsatt blodtilførselen (gjerne på en sykt effektiv måte som ved en rear naked choke) ved å holde hånda rundt slik, og det gir mye av den samme effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...