Gå til innhold

Til dere menn som tar "kvelertak" på dama under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg opplevd at flere sexpartnere gjør dette. Ikke så hardt at jeg ikke får puste altså. På én måte er det litt digg, men på en annen måte ubehagelig, mest fordi jeg ikke får ut lyd som er naturlig for meg å få ut under heftig sex 😅 Så spm mitt er: hva er det som får dere til å gjøre det, hvorfor tenner det dere?

Anonymkode: 944e5...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg opplevd at flere sexpartnere gjør dette. Ikke så hardt at jeg ikke får puste altså. På én måte er det litt digg, men på en annen måte ubehagelig, mest fordi jeg ikke får ut lyd som er naturlig for meg å få ut under heftig sex 😅 Så spm mitt er: hva er det som får dere til å gjøre det, hvorfor tenner det dere?

Anonymkode: 944e5...e93

De gjør det vel ikke uten å først spørre deg om det er ok? De tenner på dominans, men det skal jo være godkjent av dama!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

De gjør det vel ikke uten å først spørre deg om det er ok? De tenner på dominans, men det skal jo være godkjent av dama!

De har aldri spurt nei 😳

Ts

Anonymkode: 944e5...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når han gjør det like før det går for meg 😍 gir han ett lite "tapp" som tegn på hva å når jeg vil han skal gjøre det. Synes orgasmen blir litt mer intens av å få litt lite oksygen til hjernen 😅

Anonymkode: df330...bac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann hadde gjort det på meg hadde jeg avbrutt sexen med en gang, han hadde ikke fått flere sjanser hos meg.

Anonymkode: 6fd4a...8ab

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har aldri spurt nei 😳

Ts

Anonymkode: 944e5...e93

Da ville jeg aldri gått med på det og avbrutt hele greia øyeblikkelig. Man skal selvfølgelig gi samtykke til slike ting. Tenk om de gjør det med noen med astma eller lignende og personen ikke får pusten igjen! 

Anonymkode: ceb99...8ae

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kvele deg så hardt at du ikke får ut lyd uten å spørre først er skikkelig ikke greit. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det. Har aldri blitt spurt om det er greit at de tar kvelertak, men så har det aldri vært et spesielt hardt grep heller, mer som en hvilende hånd på halsen. Regner med at folk skjønner at man må være forsiktige. 

Anonymkode: 23512...509

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ex som var en del år eldre enn meg , mer en 15år. Han likte bl.annet å ta kvelertak på meg (uten at jeg ville), han hadde tanker om å binde meg eller at jeg skulle binde han - han ville også ha med seg en tredjemann - uten at jeg ville det. 😑

Dette klarte jeg ikke å leve med. 

Jeg ble sammen med en helt annen etter det. Det gir ikke meg noen ting.-  Men vi er alle forskjellige. 

Anonymkode: ade50...694

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sparket han i pikken og jagd han ut av senga for godt!

Anonymkode: 210f6...9ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg opplevd at flere sexpartnere gjør dette. Ikke så hardt at jeg ikke får puste altså. På én måte er det litt digg, men på en annen måte ubehagelig, mest fordi jeg ikke får ut lyd som er naturlig for meg å få ut under heftig sex 😅 Så spm mitt er: hva er det som får dere til å gjøre det, hvorfor tenner det dere?

Anonymkode: 944e5...e93

Jeg er sub, og har hatt flere dominante partnere som gjør dette. Men det er underordnet at jeg liker det. Noen har tatt tak uten å spørre om tillatelse først, men ikke ordentlig kvelertak - de har lagt hånden rundt halsen og forstått at jeg tenner på det.

Noen av disse mannfolka har hatt skakkjørte oppvekster, andre ikke. Jeg har hatt en helt fucka oppvekst, mens jeg kjenner damer som liker enda mer «brutal» sex enn meg, ordentlige masochister, som har hatt kjærlige og varme oppvekster. Alt er relativt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange rare antagelser!

Jeg har en kompis som liker disse tingene og han er kjempesnill og veldig respektfull ovenfor damer. Han sier at man alltid må vite at begge er med på det og at det er null stress om dama angrer midt i, da stopper han. For han er det turn off hvis dama ikke vil være med, fordi han jo nettopp ikke er en voldtektsmann, og det er ikke noe gøy hvis ikke begge liker det. Da har han heller villig vanlijesex! Tror dette er ganske gjengs blant friske folk som liker røff sex. Så finnes det selvsagt psyke folk der som alle andre steder.

Han er heller ingen tapertype, men har et godt liv, god jobb og latterlig mye draget på damene.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Min partner og jeg tar rett som det er kvelertak på hverandre. Dette er noe vi begge har gitt samtykke til. Mens vi gjør det har vi øyekontakt og vil med én gang vite om det ikke er OK for den andre.

I tillegg til det fysiske aspektet med å redusere oksygentilgang så er det maktaspektet som tenner oss. 

For å komme i forkant av kritikere her: Vi er begge psykisk friske uten historier med aktive eller passive overgrep og med oppsiktvekkende normale oppvekster. Vi har stort sett vaniljesex hvor kjærlig ømhet driver den seksuelle tenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som et meget, meget stort fan av kveling under sex, så ville jeg aldri tatt så hardt i første gang. Selv om det var avklart på forhånd at jenta liker det.

Man må alltid begynne forsiktig først, slik at man ser hvilke signaler hun sender ut. Dette for at jenta alltid skal være trygg og komfortabel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asfyksi er en betegnelse for redusert oksygen til kroppens vev. I en seksuell kontekst gir det sterkere orgasmer.

Dette er imidlertid risikosport, og tilhører eliteserien innen BDSM.

Dette må selvsagt aldri utøves uten samtykke.

Noen kvinner holder ubevisst pusten når orgasmen nærmer seg. Dette gir en selvpåført asfyksisk effekt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer:

Sitat

Vi oppfordrer til å vise en forståelse for at man har ulike preferanser, og at selv om noe kanskje virker fremmed og rart på deg, så kan det være noe du kan lære. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så kan man lære mye av å legge fordommene til side og heller være et medmenneske.

Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har aldri spurt nei 😳

Ts

Anonymkode: 944e5...e93

Jeg synes det er nokså merkelig og asosialt å gjøre om du ikke har gitt tydelige tegn til at du vil.

Jeg skulle til å si at «de har sikkert vært sammen med sånne som meg», men forutsetningen er jo ÅPENBART at man spør/venter på initiativ fra den andre. 

Om ikke med ord, så med åpenbare tegn til at du vil ha mer. 

Anonymkode: 4ec2b...4a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd dette med to menn, men da har vi snakket om på forhånd at jeg liker hard sex og «kvelingen». Jeg hadde nok likt det selv om det kom uten at vi hadde snakket om det, men skjønner godt at noen ikke liker at det kommer uten forvarsel.

Anonymkode: 8825b...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

De gjør det vel ikke uten å først spørre deg om det er ok? De tenner på dominans, men det skal jo være godkjent av dama!

Det er mange som tenner på dominans og underkastelse. Men de tenner ikke nødvendigvis på kvelning av den grunn. 

Anonymkode: 62b03...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som tenner på dominans og underkastelse. Men de tenner ikke nødvendigvis på kvelning av den grunn. 

Anonymkode: 62b03...a69

Selvsagt! Men det er jo kvelning denne tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...