Gå til innhold

Hvordan forbedre denne kroppen? (Bilder!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom du har barn er det mogleg su har ein diastastase, då vil sit-ups og planken ikkje fungere. Sjekk diastase. Min var 4 cm, fekk god hjelp på mammaklinikken då eg var ein tur innom Oslo.

Anonymkode: 049be...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎18‎.‎08‎.‎2018 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Dersom du har barn er det mogleg su har ein diastastase, då vil sit-ups og planken ikkje fungere. Sjekk diastase. Min var 4 cm, fekk god hjelp på mammaklinikken då eg var ein tur innom Oslo.

Anonymkode: 049be...c8d

Du mener delte magemuskler, diastas, ikke diastase som er noe med enzymer...?

 

https://www.nih.no/om-nih/aktuelt/nih-bloggen/bo-kari/er-planken-egentlig-sa-god/

https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankestrenes/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du er fin bare litt utrent. Det er også lov å være!

(Men du trenger nye truser ;) )

Anonymkode: fae78...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 8/16/2018 at 11:55 AM, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke noe poeng i å ligge i underskudd samtidig som du trener styrke.

Du behøver ikke gå mer ned i vekt, men du bør gå for en lavere fettprosent. Det gjør du ved å trene styrke, som du allerede har begynt med - kjempebra! - så må du bare sørge for å spise NOK. Ellers bygger ikke kroppen muskler i det hele tatt. Du bør helst ligge i et lite overskudd. 

Du bør også fokusere på å løfte så tungt som mulig for best mulig resultat. Jeg kan love deg at du ikke kommer til å se bøff ut på lang tid, så ingen grunn til å være redd for sånt. Dersom du klarer mer enn 12 repitisjoner av en øvelse (med riktig teknikk) må du øke tyngden :) 

Ellers vil jeg også si at for magen er det hovedsaklig kosthold som vil sikre en flat mage. Kvinner har spesielt lett for å bli oppblåst. Jo renere mat, jo flatere mage! 

Anonymkode: 44b77...eed

Visst er det et poeng! Du sender signaler til musklene at de trengs og er i bruk, så kroppen bruker mindre muskelvev til energy enn hvis man ikke hadde t rent styrke.

Anonymkode: 9e560...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...